Een meedenkend modje.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:33 schreef jogy het volgende:
Ik kan er ook wel" 914 gijsjes zijn blij dat Zeus terug is!" van maken ofzo.
Of niet.
quote:Op donderdag 16 december 2004 23:26 schreef Zeus-Nexium het volgende:
NEE?
lekkere gijs van mequote:Op donderdag 16 december 2004 23:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zeus
Wanneer gaan we foto's maken![]()
Weekend kan ik zowieso, doordeweeks niet zo zeerquote:Op donderdag 16 december 2004 23:37 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
lekkere gijs van me![]()
Zal er wel een datum voor prikken.
wat voor dag komt jou het beste uit?![]()
perfectquote:Op donderdag 16 december 2004 23:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Weekend kan ik zowieso, doordeweeks niet zo zeer
uuuhhhmmmm das de verkeerde, want jij bent er nog steeds niet..quote:
Kon het niet vindenquote:Op donderdag 16 december 2004 23:39 schreef QueenR het volgende:
[..]
uuuhhhmmmm das de verkeerde, want jij bent er nog steeds niet..koffie inmiddels koud.....
bent wel al in brabant inmiddels?quote:Op donderdag 16 december 2004 23:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Kon het niet vinden![]()
Zit nog steeds te zoekenlaptop in auto
Brabantquote:Op donderdag 16 december 2004 23:48 schreef QueenR het volgende:
[..]
bent wel al in brabant inmiddels?
(ok... ben weer lekker naief maar wat is tvp?)
zucht je let ook niet op he jochie....quote:Op donderdag 16 december 2004 23:55 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Brabant![]()
*stuur omgooit*
tvp staat voor terug vind post
sorry...lees net je berichtje pasquote:
Wat is zn hotmeel adres, weet jij dat?quote:Op vrijdag 17 december 2004 07:32 schreef Strolie75 het volgende:
Heb je dat, kom je na 2 dagen cursus op je werk is je hele mail-box vol met spam van Struiikrover.
Heb alleen zijn demon.nl afresquote:Op vrijdag 17 december 2004 08:14 schreef Bastard het volgende:
Wat is zn hotmeel adres, weet jij dat?![]()
Nee? Wat vond je er minder aan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:19 schreef Bastard het volgende:
King Arthur is niet een must buy ofzo wat mij betreft
Tis over the top... Ligt er allemaal te dik op. Je weet precies vooraf al wat er gaat gebeuren door het slappe verhaal.quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee? Wat vond je er minder aan?
Zoiets dacht ik al, reviews waren ook niet echt lovend. Ik wacht wel tot hij een keer op TV komt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:25 schreef Bastard het volgende:
Tis over the top... Ligt er allemaal te dik op. Je weet precies vooraf al wat er gaat gebeuren door het slappe verhaal.
Kijk dan kan je wel een miljoenen project maken, maar dat biedt geen garantie voor een top film.
Zo kijk ik er tegen aan.
Nee,... dat is een kuikenquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:01 schreef QueenR ergens:
[..]
das de vrouwelijke vorm van een gijsje? Gijs-dame?
Ga hem wel eens huren...quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis over the top... Ligt er allemaal te dik op. Je weet precies vooraf al wat er gaat gebeuren door het slappe verhaal.
Kijk dan kan je wel een miljoenen project maken, maar dat biedt geen garantie voor een top film.
Zo kijk ik er tegen aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |