als dat inderdaad het geval is....... dat ga je nooit van je leven winnen, kans ik ook groot dat je flink bedrag mag terugbetalenquote:Op donderdag 16 december 2004 22:53 schreef erikkll het volgende:
je kreeg een uitwonenden beurs terwijl je weer thuis woonde? veel succes zou ik zeggen
Dat slaat echt nergens opquote:Ik moet eind januari voor de rechter komen omdat ik naar mijn mening ben genaait door de IB-groep. Dit heeft ermee te maken dat ik ben vergeten om mijn adres bij de IB-groep op tijd te wijzigen.
als je bv kan aantonen dat je als uitwonende huur hebt betaald heb je een sterk argumentquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:30 schreef Neuralnet het volgende:
Misschien denk ik wel heel simpel, maar als je door iets te "vergeten" je je niet aan de regels hebt gehouden, dan maak je toch geen kans?
Hij kan er waarschijnlijk voor zorgen dat jij gewoon lekker moet blijven betalen. Spelfouten of niet.quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:20 schreef matthijs27 het volgende:
Btw ik kreeg van de IB een verweerschrift met 2 onbenullige spelfouten, dus ik vraag me af wat die meester in de rechten wel kan. De datum ging over het jaar 2993 en nog iets.
binnen hoe lang moet je je adreswijziging doorgeven? :S:S ik heb al sinds 1/12 een nieuw adres ...en ik vrees dat ik dat niet door had gegeven..quote:Op donderdag 16 december 2004 22:49 schreef matthijs27 het volgende:
Ik moet eind januari voor de rechter komen omdat ik naar mijn mening ben genaait door de IB-groep. Dit heeft ermee te maken dat ik ben vergeten om mijn adres bij de IB-groep op tijd te wijzigen. Zonder nou verder gelijk het hele verhaal hier neer te zetten wil ik graag weten of er mensen zijn die ook zoiets hebben meegemaakt, ik wil nog een beetje informatie inwinnen voordat ik daar sta
Dan heb je nog tijd zat.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:17 schreef zurich het volgende:
[..]
binnen hoe lang moet je je adreswijziging doorgeven? :S:S ik heb al sinds 1/12 een nieuw adres ...en ik vrees dat ik dat niet door had gegeven..
Het verweerschrift bij een bezwaarprocedure wordt door het bestuursorgaan zelf opgesteld. Bij de gang naar de administratieve rechter mag ik aannemen dat de IB-groep daar een aparte jurist/advocaat voor aanstelt/heeft rondlopen.....quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:20 schreef matthijs27 het volgende:
Het klinkt misschien erger dan het is, maar de stap na bezwaar aantekenen bij de IB is dat de rechter beslist wat er moet gebeuren.
Btw ik kreeg van de IB een verweerschrift met 2 onbenullige spelfouten, dus ik vraag me af wat die meester in de rechten wel kan. De datum ging over het jaar 2993 en nog iets.
Kijk eens naar de datum van de laatste post prutserquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:31 schreef Sthom het volgende:
Mathijs27,
Ik heb hetzelfde probleem, bezwaar afgewezen, dat ik uitwonend was wordt niet betwist maar ik was gewoon te laat. Wil er nu een zaak van maken waarbij ik niet ter discussie stel dat ik te laat was, maar dat de strafmaat buiten proportie is tov. het te laat doorgeven van mijn adres. Graag zou ik de jurisprudentie van jou zaak willen inzien. Heb je voor mij een zaak nummer of zoiets. Alvast bedankt thom
Ja en??quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kijk eens naar de datum van de laatste post prutser
Neu, dat hebben ze al.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:57 schreef greatgonzo het volgende:
leuk hé overheidsinstanties, die gaan zo lang doorprocederen tot ze hun gelijk hebben
Als je te laat was met je bezwaarschrift, maak je geen schijn van kans. Dat kan ik je nu al zeggen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:20 schreef matthijs27 het volgende:
.Het verhaal is dat ik altijd uitwonend ben geweest, maar dat ik idd die waarschuwingsbrief heb gehad, maar daar niet (voldoende) op gereageerd heb.
Ik ging naar de site van de IB en daar staat op de pagina van "mijn gegevens" bij adres het adres dat uit de gemeente administratie komt, maar dat staat er niet bij. Dus dacht ik alles is goed. Maar dat bleek een paar weken later niet zo te zijn.
Ik heb nu al 4 maanden uitownende beurs terug moeten betalen.
Het klinkt misschien erger dan het is, maar de stap na bezwaar aantekenen bij de IB is dat de rechter beslist wat er moet gebeuren.
Aan Asics:
Dat heb ik al gedaan. Bij de IB hebben ze een bezwaarprocedure, maar dat is afgewezen op het feit dat ik gewoon te laat was. Is een heel stom systeem, omdat ze net doen of als je een formuliertje invult en je het bewijs erbij doet, alles goed is. Maar dat is het dus niet helaas.
Van de andere kant mogen mij ook ontzettend blij zijn met deze regeling (geld + OV-kaart). Veel andere landen hebben dit niet. Maar inderdaad, als TS er recht op heeft moet hij zijn gelijk natuurlijk halenquote:Op zondag 23 november 2008 07:41 schreef Nimke het volgende:
zoveel mogelijk naaien die fuckers, je gaat de overheid in de toekomst nog zo ontzettend veel spekken dat het belachelijk is dat je nu niet krijgt waar je wettelijk recht op hebt. Je bent een goede investering maar wordt nog genaaid ook...kak-ibg
Ja en nee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:30 schreef Moozze het volgende:
Realiseert men dat dit topic 3 jaar oud is?
Hij heeft wel gelijk. Ik kreeg trouwens een nuttige brief van de IB-Groep:quote:
Geen enkele brief is nutteloos, ik zou maar eens nakijken of jij ook aan alle voorwaarden hebt voldaan.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Ik kreeg trouwens een nuttige brief van de IB-Groep:
"Uw hogeschool/Universiteit heeft aan ons doorgegeven dat u afgestudeerd bent. Wat voor consequenties dit voor u heeft hoort u in januari van ons."
Fucking nutteloze brief dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |