abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24024098
Ik moet eind januari voor de rechter komen omdat ik naar mijn mening ben genaait door de IB-groep. Dit heeft ermee te maken dat ik ben vergeten om mijn adres bij de IB-groep op tijd te wijzigen. Zonder nou verder gelijk het hele verhaal hier neer te zetten wil ik graag weten of er mensen zijn die ook zoiets hebben meegemaakt, ik wil nog een beetje informatie inwinnen voordat ik daar sta
pi_24024129
Ik wens je alvast succes, want dat zal je nodig hebben
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_24024165
wat is het hele verhaal? je woonde zogenaamd bij iemand anders terwijl je gewoon thuis woonde?
Mario, Luigi, Help Me!
pi_24024188
je kreeg een uitwonenden beurs terwijl je weer thuis woonde? veel succes zou ik zeggen
pi_24024218
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:53 schreef erikkll het volgende:
je kreeg een uitwonenden beurs terwijl je weer thuis woonde? veel succes zou ik zeggen
als dat inderdaad het geval is....... dat ga je nooit van je leven winnen, kans ik ook groot dat je flink bedrag mag terugbetalen
A fish may fall in love with a bird, but where will they build theire nest?
pi_24024247
Leuk geprobeerd enzo
pi_24024273
quote:
Ik moet eind januari voor de rechter komen omdat ik naar mijn mening ben genaait door de IB-groep. Dit heeft ermee te maken dat ik ben vergeten om mijn adres bij de IB-groep op tijd te wijzigen.
Dat slaat echt nergens op
Zal vast wel meer aan de hand zijn...
pi_24024299
leuk hé overheidsinstanties, die gaan zo lang doorprocederen tot ze hun gelijk hebben
Bij tijd en wijle aanwezig...
  Donald Duck held donderdag 16 december 2004 @ 22:57:48 #9
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_24024315
Als je onterecht een uitwonende beurs hebt ontvangen, krijg je hierover eerst een waarschuwingsbrief. Ik denk dat je weinig kans maakt tegenover ze.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 16 december 2004 @ 22:59:35 #10
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_24024363
heb hetzelfde gehad, ging maar om één maandje (te laat bij de gemeente waar ik studeerde ingeschreven) ik had zoiets van ja die paar tientjes kunnen ook nog wel bij mijn studieschuld.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  donderdag 16 december 2004 @ 23:01:13 #11
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_24024409
btw ik ben benieuwd hoe dit afloopt laat je 't even weten?
ik zou het fantastisch vinden om te horen dat die bureaucratische slakken die hun werk maar half doen er eens een keer flink van langs krijgen.
Asics neemt de tijd.
pi_24024465
IBG is mijn vriend! .
pi_24024474
tja, dat de ibg traag werkt en hun administratie een puinhoop is was al bekend
pi_24026687
Misschien denk ik wel heel simpel, maar als je door iets te "vergeten" je je niet aan de regels hebt gehouden, dan maak je toch geen kans?
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  vrijdag 17 december 2004 @ 08:13:31 #15
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_24029635
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:30 schreef Neuralnet het volgende:
Misschien denk ik wel heel simpel, maar als je door iets te "vergeten" je je niet aan de regels hebt gehouden, dan maak je toch geen kans?
als je bv kan aantonen dat je als uitwonende huur hebt betaald heb je een sterk argument
Asics neemt de tijd.
pi_24030156
.Het verhaal is dat ik altijd uitwonend ben geweest, maar dat ik idd die waarschuwingsbrief heb gehad, maar daar niet (voldoende) op gereageerd heb.

Ik ging naar de site van de IB en daar staat op de pagina van "mijn gegevens" bij adres het adres dat uit de gemeente administratie komt, maar dat staat er niet bij. Dus dacht ik alles is goed. Maar dat bleek een paar weken later niet zo te zijn.

Ik heb nu al 4 maanden uitownende beurs terug moeten betalen.

Het klinkt misschien erger dan het is, maar de stap na bezwaar aantekenen bij de IB is dat de rechter beslist wat er moet gebeuren.

Btw ik kreeg van de IB een verweerschrift met 2 onbenullige spelfouten, dus ik vraag me af wat die meester in de rechten wel kan. De datum ging over het jaar 2993 en nog iets.

Aan Asics:
Dat heb ik al gedaan. Bij de IB hebben ze een bezwaarprocedure, maar dat is afgewezen op het feit dat ik gewoon te laat was. Is een heel stom systeem, omdat ze net doen of als je een formuliertje invult en je het bewijs erbij doet, alles goed is. Maar dat is het dus niet helaas.
pi_24036014
duizenden mensen doen 't wél goed, maar dat jij 't niet goed doet ligt dus aan de IBG?

en die spelfouten hebben natuurlijk niets te maken van de competenties van die meester in de rechten
  vrijdag 17 december 2004 @ 14:18:55 #18
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_24036069
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 09:20 schreef matthijs27 het volgende:
Btw ik kreeg van de IB een verweerschrift met 2 onbenullige spelfouten, dus ik vraag me af wat die meester in de rechten wel kan. De datum ging over het jaar 2993 en nog iets.
Hij kan er waarschijnlijk voor zorgen dat jij gewoon lekker moet blijven betalen. Spelfouten of niet.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  vrijdag 17 december 2004 @ 14:22:04 #19
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_24036143
Ik zit in het zelfde schuitje terwijl ik notabene door de kinderrechter uithuis ben geplaatst.
Te laat gereageerd, valt niets meer aan te doen.
Ja hopen dat ze allemaal grafkanker krijgen daar.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  vrijdag 17 december 2004 @ 14:25:12 #20
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_24036217
ik ben verhuisd binnen maastricht toen ik daar studeerde. 4 weken van tevoren gebeld, een brief gestuurd én met ze gebeld.
Op alle 3 kreeg ik een bevestigend antwoord.
Paar maanden later kreeg ik te horen dat ik een X bedrag moest terugbetalen omdat ik nooit gereageerd zou hebben op de Uitwonendencontrole. (Gek he als je die niet krijgt)
Ze hadden mijn gegevens niet gecorrigeerd. Zodoende kwam de Uitwonendencontrole nog op mijn oude adres. Maar de verdere correspondentie kwam op mijn niéuwe adres.
Tenminste. Waar die brieven binnenkwamen, was het veranderd in hun systeem. Alleen waar het veranderd hoorde te zijn, was niets veranderd. Ben toen nogmaals gaan bellen, en het heeft me in 1 gesprek van een half uur 5 keer gekost om hun de goede gegevens nou eens te laten opschrijven.
Interne communicatie is best treurig daar
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_24036292
TVP - wil weten wat er gebeurt!
pi_24036421
Je kan zonder twijfel aantonen dat je uitwonend bent geweest. Ik denk echter niet dat de IB-Group dat gaat bestrijden. Zeker niet als je evidentie hebt. Dat is ook niet relevant. Het draait hier volgens mij puur om de bureaucratische regel "te laat = dokken". Die regel staat in de reglementen en de IB-Group kan aantonen dat je die regel geschonden hebt. In de zaak zal het er om spannen of de IB-Group geld terug mag vragen op basis van zo'n regel.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_24037416
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:49 schreef matthijs27 het volgende:
Ik moet eind januari voor de rechter komen omdat ik naar mijn mening ben genaait door de IB-groep. Dit heeft ermee te maken dat ik ben vergeten om mijn adres bij de IB-groep op tijd te wijzigen. Zonder nou verder gelijk het hele verhaal hier neer te zetten wil ik graag weten of er mensen zijn die ook zoiets hebben meegemaakt, ik wil nog een beetje informatie inwinnen voordat ik daar sta
binnen hoe lang moet je je adreswijziging doorgeven? :S:S ik heb al sinds 1/12 een nieuw adres ...en ik vrees dat ik dat niet door had gegeven..
  vrijdag 17 december 2004 @ 16:32:25 #24
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_24038996
overigens respect voor TS dattie het niet op zich laat ziiten, wat ik destijds wel heb gedaan.
Asics neemt de tijd.
pi_24038998
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:17 schreef zurich het volgende:

[..]

binnen hoe lang moet je je adreswijziging doorgeven? :S:S ik heb al sinds 1/12 een nieuw adres ...en ik vrees dat ik dat niet door had gegeven..
Dan heb je nog tijd zat.
Bij mij duurde het uiteindelijk 3.5 of 4 maanden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')