Vreemde opmerking die zo wijs over een 200sx begint...quote:Op maandag 24 januari 2005 18:23 schreef GWD het volgende:
[..]
weer zo'n tactische zet .. slicks in de winter voor een auto die je dagelijks gebruikt![]()
of wil je voor elke drag je banden gaan lopen verwisselen??? en ze alleen in de zomer gebruiken
Die lampies zijn lelijk man, als ze niet netjes in kleur gespoten zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:04 schreef t0n het volgende:
AAAAAAAH... IK WORD GEEEEK!!
GEIL GEIL GEIL!!
IK MOET DIE MISTLAMPIES!!!
en dit weekend komen me originele spiegels er weer op!!
Weet ik ook niet, laat wel weten wanneer ze er af zijn...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:53 schreef ijsmeis het volgende:
Tim weet niet of ze passen?
Jij wel?
Als jij het niet weet, mogen we ze dan een keertje passen?
sorry, iets later antwoord dan ik zei
Ik heb standaard gele mistlampen op mn auto zitten , en ik wil wittequote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:04 schreef t0n het volgende:
AAAAAAAH... IK WORD GEEEEK!!
GEIL GEIL GEIL!!
IK MOET DIE MISTLAMPIES!!!
en dit weekend komen me originele spiegels er weer op!!
en ik heb witte en ben op zoek naar gelequote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:18 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Ik heb standaard gele mistlampen op mn auto zitten , en ik wil witte
quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:25 schreef PeuRac het volgende:
goede start van t nieuwe jaar![]()
Als je die turbo hebt zou ik maar een apart fonds starten voor t CJIB
Ik kreeg er gister wéér een, flits op de A2, 10 km te hard.... fuckers...quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:02 schreef Five_Aces het volgende:
Tsja, ik heb de eersten dit jaar ook al weer binnenTrajectcontrole vind ik helemaal stom van mezelf, omdat je weet dat de pakkans 100% is
![]()
Ontopic: niet handiger om eerst info te verzamelen en dan een set samenstellen? Ip eerst een zooi onderdelen kopen en dan kijken hoe het werkt?
Wacht maar tot jij 'n auto hebt, kleine biatch.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:12 schreef PeuRac het volgende:
Jullie hebben nog gelijk ook, maak t ff nog erger voor hem![]()
Trouwens beter zo dan wat mij een poos geleden overkwam, om 1u maandag nacht met 160 gepakt worden door een mobiele, terwijl je niemand in hebt gehaald al 10min.
Te hard rijden kan ik begrijpen, die andere 2 zijn gewoon stommiteitquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:40 schreef t0n het volgende:
215 euro.
* 45 euro = Trajectcontrole.
* 45 euro = Parkeren op verg. houders plaats.
* 95 euro = Niet stoppen voor rood licht.
* 30 euro = Flits.
Goed, ben ondertussen erg veel bezig met informatie en parts voor turbo.
Gelukkig rijden lieve meisjes altijd overdag en nooit snachts want dan zijn er enge mannen in lange jassen... met flitspalen?quote:
Lieve meisjes zoals ijsmeisje rijden nooit.quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:00 schreef VanDread het volgende:
[..]
Gelukkig rijden lieve meisjes altijd overdag en nooit snachts want dan zijn er enge mannen in lange jassen... met flitspalen?![]()
Ik wel, maar ik rij dan nietquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:19 schreef VanDread het volgende:
En reken maar dat je snachts niet alle flitspalen en vergeet de karren niet, ziet
:::Aangeboden:::quote:
Je kunt evt ook de intake van een coupe (d15b7) nemen, die heeft ook mpfi, heb je meteen 10pk gratis erbijquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:30 schreef t0n het volgende:
Ik wil btw ook naar andere inlaat toe, van 'n 1.6 Multipoint...
Dat is naar 4 injectoren ipv twee, dus meer benzine... en betere flow...
Dus daar ben ik ook beetje mee bezig..
en een AFM?quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:33 schreef t0n het volgende:
Nee nog niet gezien.
Wel gekocht:
3 spruitstukken, om één mooie van te maken
T3 turbo, gereviseerd en met nieuwe wastegate....
Volgend weekend ophalen, dus niet a.s.
Als jij grotere injectoren kriijgt, heb je dan genoeg aan dat stock ding???quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:32 schreef t0n het volgende:
Dude, Mapsensor heb ik al.... is stock man...
Maar goed, komt 'n missinglink op...
Beetje gezeur met die verkoper van die turbo... gozer heeft net 'n advertentie geplaats dat hij er nog 3 te koop had..... daar ben ik het niet zo mee eens...
ik had namelijk niet genoeg geld bij... dus heb ik mijn t2 daar gelaten als onderpand....
Maar als die dude ze verkoopt... gheheh... t0n-power on the loose!
Viel mij inderdaad ook al op, je zei dat hij een hoop spul thuis had, dus ik had zoiets van, dan zal hij er wel 4 gehad hebben, niet dusquote:Op donderdag 10 februari 2005 09:32 schreef t0n het volgende:
Beetje gezeur met die verkoper van die turbo... gozer heeft net 'n advertentie geplaats dat hij er nog 3 te koop had..... daar ben ik het niet zo mee eens...
ik had namelijk niet genoeg geld bij... dus heb ik mijn t2 daar gelaten als onderpand....
Maar als die dude ze verkoopt... gheheh... t0n-power on the loose!
dat maakt toch niet uit? MAP geeft de druk in je manifold door aan de ECU... Neem alleen wel aan dat je je ECU overnieuw moet mappen voor het turbogebeuren. Zie de link niet tussen grotere injectoren gebruiken en een andere MAP sensor.quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als jij grotere injectoren kriijgt, heb je dan genoeg aan dat stock ding???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |