idd; die hond is gewoon bang dat het europese systeem uiteindelijk populairder wordt en ze daarom hun invloed kwijt gaan raken; van onze spullen blijftie mooi afquote:Op donderdag 16 december 2004 20:39 schreef Disorder het volgende:
Fijne dreigende instelling. Niet op ingaan, gewoon een europese middelvinger opsteken.
Turkije? Volgens mij is de invasie al begonnenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:55 schreef longinus het volgende:
Er is maar 1 land in de wereld die dat invasieplannen heeft voor nederland, ra ra welk land dat is.?
Nog een nieuwe diersoort ontdekt! de Bush-aapquote:Op donderdag 16 december 2004 20:47 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik word zo schijtziek van die aap af en toe![]()
Af en toe!? IK WORD CONSTANT SCHIJTZIEK VAN DIE PRESIDENTIELE CHIMPANSEE!quote:Op donderdag 16 december 2004 20:47 schreef dr.dunno het volgende:
ik word zo schijtziek van die aap af en toe![]()
Precies.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Europa kan zelf wel beslissen of de veiligheidssituatie het uitschakelen van Galileo vereist. Bush mag daar niks over te zeggen hebbben.
Bij een aanval van de VS op Irak? Bij een aanval van Israel op (een kerncentrale in aanbouw van) Iran?quote:Op donderdag 16 december 2004 22:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
<knip>
Galileo en GPS moeten wel plaatselijk uitgeschakeld worden bij een inval van China op Taiwan. Of ieder andere willekeurige agressor tegen een ander land.
Nee kneus, ik heb het over de niet-westerse wereld. Het westen heeft het recht de rest te onderwerpen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:00 schreef multatuli het volgende:
[..]
Bij een aanval van de VS op Irak? Bij een aanval van Israel op (een kerncentrale in aanbouw van) Iran?
Ze hebben de trucjes van ons gejat. Destijds rechtvaardigden wij het verdrijven van de Indianen ook vanuit onze eigen gedachtenwereld. Bush heeft dus heel goed begrepen hoe het werkt.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Precies.
En een simpel wetje rechtvaardigd het gewoon niet. Over een papieren tijger gesproken...
Dat hebben we ook, dat heet oorlog. In beide situaties lijkt het daar aardig op.quote:Op vrijdag 17 december 2004 03:08 schreef Toubab het volgende:
Ik vind dat Europa de mogelijkheid moet hebben om in noodsituaties Bush uit te schakelen!
LOLquote:Op vrijdag 17 december 2004 03:26 schreef Toubab het volgende:
Misschien moeten we ons dan ook zo opstellen ergens op de maasvlakte ofzo dat we heel groot een middelvinger vormen.
DAT zou nog eens een coole flash mob zijn!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 03:08 schreef Toubab het volgende:
Ik vind dat Europa de mogelijkheid moet hebben om in noodsituaties Bush uit te schakelen!
Operation: "Geile Leo"quote:Op vrijdag 17 december 2004 03:26 schreef Toubab het volgende:
Amerika heeft toch ook enorm veel spionagesattellieten? Lijkt me cool als we met heel Nederland een tijd af zouden spreken en dan allemaal tegelijk naar buiten gaan en onze broek naar beneden doen en onze reet de lucht in steken. Even de CIA moonen. Misschien moeten we ons dan ook zo opstellen ergens op de maasvlakte ofzo dat we heel groot een middelvinger vormen.
DAT zou nog eens een coole flash mob zijn!
De Amerikaanse economie drijft op Chinese leningen. Dus laat die hypocriete Amerikanen lekker oprotten met hun selectieve mensenrechten-bezorgdheid.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:43 schreef Blazkowich het volgende:
Europa wil zelfs al weer wapens aan China gaan verkopen, en dat terwijl dat land nog talloze "werkkampen" heeft, politieke tegenstanders worden omgelegd en een dreigende houding aanneemt tegenover haar buurlanden.
Heel logisch dat Amerika Europa op dit gebied niet vertrouwd. Ik zie Europa China al vrolijk deze technologie verkopen.
Alsof de mensenrechten in Europa gerespecteerd worden.quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:16 schreef Hawk het volgende:
[..]
De Amerikaanse economie drijft op Chinese leningen. Dus laat die hypocriete Amerikanen lekker oprotten met hun selectieve mensenrechten-bezorgdheid.
(Alsof de mensenrechten in Amerika gerespecteerd worden)
Stel voor dat je Foxnews even afzet en even op zoek gaat naar wat er echt in de VS gebeurt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:20 schreef Blazkowich het volgende:
[quote]
Ga eens een keer wat lezen over wat er in China gebeurt. Daarna mag je weer doorgaan met hersenloos kankeren op Amerika.
hij zit geen hersenloos te kankeren op de VS want het klopt gewoon.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:20 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Alsof de mensenrechten in Europa gerespecteerd worden.![]()
Ga eens een keer wat lezen over wat er in China gebeurt. Daarna mag je weer doorgaan met hersenloos kankeren op Amerika.
De Chinezen gaan waarschijnlijk meewerken aan de ontwikkeling van Galileo...quote:Op donderdag 16 december 2004 21:16 schreef HarigeKerel het volgende:
Alleen als bv de Chinesen Gallileo gebruiken tijdens een aanval op bv Taiwan en de Amerikaanse vloot.
Europa kan dat voorkomen door Galileo "uit" te zetten in het oorlogsgebied, dat niet doen kan men ook opvatten als zich scharen aan de kant van China dus dat doet Europa wel en doen ze dat niet ja dan zal de VS het uitschakelen.![]()
Als terroristen wapens hebben die GPS-gestuurd wordt, dan hebben ze ook wapen die GPS niet eens nodig heeft...quote:Op donderdag 16 december 2004 22:26 schreef sanniejj het volgende:
Hier moeten goede afspraken over gemaakt worden. Anders kan dit niet doorgaan natuurlijk. Als en echt een gevaarlijke situatie ontstaat door het gebruik van GPS door terroristen (en dus duizenden zoniet miljoenen mensen direct in gevaar zijn) heb ik liever even GPS plat dan al die doden.
Inval in Irak ofzo ?quote:Op donderdag 16 december 2004 22:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
GPS en Galileo kunnen inderdaad misbruikt worden door terroristen. Ik vind overigens wel dat er een uit-knop op beide systemen moet komen. Hoewel bijna elk vliegtuig en schip erop aangesloten zit zijn de mensenlevens van mensen toch belangrijker dan een schip dat verdwaald raakt.
Ik vraag me ook tevens af met wat doel de terroristen het systeem willen gebruiken. Voor een tijdbom heb je het niet nodig.
Galileo en GPS moeten wel plaatselijk uitgeschakeld worden bij een inval van China op Taiwan. Of ieder andere willekeurige agressor tegen een ander land.
klikquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:20 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Alsof de mensenrechten in Europa gerespecteerd worden.![]()
Ja, ik denk dat de rest verdrinkt in hun eigen simpele Bushrazernij. Je kunt zien dat deze sneue simpelheid geen grenzen kent.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Ben ik de enige die inziet dat dit LOGISCH is? GPS is nogal een ZWAAR middel waar terroristen misbruik van kunnen maken! Het huidige GPS is ook prima te storen, nadeel is alleen dat ze ZEER SNEL een SEAL-team op je dak hebt als je dat doet...
De Europese tegenhanger van het Amerikaanse GPS.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:47 schreef Het_Biertje het volgende:
`kan iemand mij uit leggen wat Galileo is?![]()
Ja.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:47 schreef Het_Biertje het volgende:
`kan iemand mij uit leggen wat Galileo is?![]()
Dan zullen de Russen het wel uitschakelen wanneer de oorlog met China losbarst ala the bear and the dragonquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:44 schreef Strijder het volgende:
De Chinezen gaan waarschijnlijk meewerken aan de ontwikkeling van Galileo...
Net als Rusland en Brazilië.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |