idd; die hond is gewoon bang dat het europese systeem uiteindelijk populairder wordt en ze daarom hun invloed kwijt gaan raken; van onze spullen blijftie mooi afquote:Op donderdag 16 december 2004 20:39 schreef Disorder het volgende:
Fijne dreigende instelling. Niet op ingaan, gewoon een europese middelvinger opsteken.
Turkije? Volgens mij is de invasie al begonnenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:55 schreef longinus het volgende:
Er is maar 1 land in de wereld die dat invasieplannen heeft voor nederland, ra ra welk land dat is.?
Nog een nieuwe diersoort ontdekt! de Bush-aapquote:Op donderdag 16 december 2004 20:47 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik word zo schijtziek van die aap af en toe![]()
Af en toe!? IK WORD CONSTANT SCHIJTZIEK VAN DIE PRESIDENTIELE CHIMPANSEE!quote:Op donderdag 16 december 2004 20:47 schreef dr.dunno het volgende:
ik word zo schijtziek van die aap af en toe![]()
Precies.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Europa kan zelf wel beslissen of de veiligheidssituatie het uitschakelen van Galileo vereist. Bush mag daar niks over te zeggen hebbben.
Bij een aanval van de VS op Irak? Bij een aanval van Israel op (een kerncentrale in aanbouw van) Iran?quote:Op donderdag 16 december 2004 22:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
<knip>
Galileo en GPS moeten wel plaatselijk uitgeschakeld worden bij een inval van China op Taiwan. Of ieder andere willekeurige agressor tegen een ander land.
Nee kneus, ik heb het over de niet-westerse wereld. Het westen heeft het recht de rest te onderwerpen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:00 schreef multatuli het volgende:
[..]
Bij een aanval van de VS op Irak? Bij een aanval van Israel op (een kerncentrale in aanbouw van) Iran?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |