Proef ik daar verbittering...quote:Op donderdag 16 december 2004 19:59 schreef Tiemie het volgende:
Alweer een heaumeau in de crew?
quote:Op donderdag 16 december 2004 21:04 schreef Xebrozius het volgende:
Stelletje ongelovige honden. Kijk eens, bewijs waarmee ik je mee om je bakkes kan slaan.
[afbeelding]
wat zij zegt.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik geloof dr geen hol van
Dat hebben ze weggewerkt. Om de users achterdochtig te laten worden.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
ook jammer dat ie vergeten is dat Fa's en mods extra knopjes naast hun usericonen hebben staan...
Hij had wel een betere reply voor mij kunnen soepen idd.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:38 schreef Chriz2k het volgende:
Shaolin gelijk weer met een semi-grappige opmerking.
Wie ??quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:18 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hij had wel een betere reply voor mij kunnen soepen idd.
En ik ben géén homo! Als er één conclusie die je op basis van mijn seksleven zou kunnen trekken is dan is het wel dat ik een katholieke priester ben.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:59 schreef Tiemie het volgende:
Alweer een heaumeau in de crew?
Ja, zo'n beetje de enige geschikte kandidaat en dan...quote:Op donderdag 16 december 2004 21:14 schreef stinkie het volgende:
Ik ga pas echt hard lachen als DIT een hoax is
Dat kan je niet menen...quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:29 schreef Karboenkeltje het volgende:
ik heb een aantal fora uit mijn AT gegooid en zal daar ook zeker geen slotjes uitdelen.
Je bent pedofiel?quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:32 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
En ik ben géén homo! Als er één conclusie die je op basis van mijn seksleven zou kunnen trekken is dan is het wel dat ik een katholieke priester ben.
Het eerste wat ik ga doen als mod is mij sterk maken voor de slowchatserietopicreeksen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:36 schreef Mereltje het volgende:
Huh? Karboenkeltje mod? was het maar waar
Jawel, VBL, de B&H's, SHO, Sport en nog wat van die onzin hoef ik niet te zien.quote:
Nou, het zit zo... Ik heb de term Karboenkeltje ooit eens verzonnen. Later kwam iemand op de proppen met een personage genaamd Karboenkel in een kinderprogramma. Sindsdien baal ik dat ik het intellectueel eigendom op die naam niet heb vastgelegd.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:38 schreef Flyga het volgende:
karboenkel komt toch uit ik mik loreland of komt er nou poep uit me mond?![]()
Uhm... Een goede priester, een die volgens de tradities leeft...quote:
Zolang ONZin maar wel in je lijstje zit ben ik al helemaal blijquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:46 schreef Karboenkeltje het volgende:
en nog wat van die onzin hoef ik niet te zien.
Natuurlijk zit het echte onzin in mijn lijstje. Wel goed om te zien dat er weinig gezeik over mijn aanstelling is.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Zolang ONZin maar wel in je lijstje zit ben ik al helemaal blij.
Je kleurtje krijg je te zijner tijd. Nadat we je murw geslagen hebben zodat je in het keurslijf der jaknikkers past.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |