Lia Verduijn voelt zich gediscrimineerd.
Verduijn noemt zijn echtgenote 'bijzonder mooi'. "Ja, ze heeft grote borsten, maar daar was niet eens een spleetje van te zien. Er zijn weinig mannen die daar aanstoot aan nemen." Hij vermoedt dat jaloezie van de vrouwelijke bezoekers van de club, die zich voornamelijk richt op vrijgezellen, de achterliggende reden is.
De Sassenheimer wil komend weekeinde pamfletten uitreiken bij de discotheek met het opschrift 'Pas op: discriminatie'. "Op die manier wil ik de klanten waarschuwen."
De nieuwe eigenaar van De Manege, Ad ter Schuur, bevestigt het incident. "We hebben een nette club, waar mensen zich prettig moeten voelen. Dan is er geen plaats voor een vrouw die in een twee maten te klein jurkje zonder slip op de bar gaat dansen. Dergelijk exhibitionistisch gedrag tolereren we niet. Klanten storen zich daaraan."
Hoewel over smaak niet valt te twisten, is Ter Schuur zeer uitgesproken in zijn mening over Lia's jurkje: "Je moet het zien om het te geloven. Met dit tenue was ze zelfs in een parenclub nog uit de toom gevallen."
Verduijn ontkent dat zijn vrouw halfnaakt ten tonele verschijnt: "Die jurkjes zijn wel kort, maar ze heeft altijd een string aan."
De exploitant zegt louter positieve reacties te krijgen. "Klanten complimenteren me en moedigen ons aan op de ingeslagen weg door te gaan." Over een kort geding maakt hij zich al helemaal geen zorgen. "Dat levert mij alleen maar meer positieve reacties op."
volgens mij gaan zich hier een paar mediageile mensen behoorlijk voor schut zetten.
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 15:30 schreef Da hopman het volgende:
"Die jurkjes zijn wel kort, maar ze heeft altijd een string aan."
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 15:30 schreef Da hopman het volgende:volgens mij gaan zich hier een paar mediageile mensen behoorlijk voor schut zetten.
We zullen ze een handje helpen.
quote:[off-topic]
Op vrijdag 21 september 2001 15:30 schreef Da hopman het volgende:..... Met dit tenue was ze zelfs in een parenclub nog uit de toom gevallen.......
quote:Tja, die zijn tijdens het dansen op de bar verdwenen.
Op vrijdag 21 september 2001 15:37 schreef Jojogirl het volgende:
En ik maar denken dat de komkommertijd nu wel voorbij was.
Die man heeft weinig kaas gegeten van zaken doen!
zal wel een am*damse, ruige eigenaar zijn
quote:Huh? Dus je wil hiermee het cliche-beeld bevestigen dat in een parenclub dat soort kleding juist op prijs wordt gesteld
Op vrijdag 21 september 2001 15:36 schreef Sony het volgende:[..]
[off-topic]
Hier blijkt helaas maar weer eens uit hoe weinig mensen snappen hoe een parenclub echt is..... triest en vreselijk zonde.... en dat terwijl het juist een uitstekende uitgaangelegenheid tegenwoordig is.
[/off-topic]
quote:Ik weet niet wat ze met die jurk doet, maar ik vermoed wel een combinatie.
Op vrijdag 21 september 2001 15:38 schreef Wolk het volgende:
Even voor de duidelijkheid: het gaat dus om haar jurk en niet om haar hoofd???
Hoelanger je naar die foto kijkt hoe meer redenen je kunt/wilt bedenken om haar te kunnen weigeren.
quote:Ze hoopte wrs op een ouderwetse cowboy-party.
Op vrijdag 21 september 2001 15:42 schreef Forumpi het volgende:
Ik zou me vereerd voelen als ik in de Bentveldse discotheek De Manege geweigerd zou worden. Wat moet dat een opluchting voor haar zijn geweest.
quote:Dan had ze toch niet van haar man gemogen!
Op vrijdag 21 september 2001 15:40 schreef links234 het volgende:
Als ze een hoofddoek om had mocht ze vast WEL naar binnen!![]()
![]()
![]()
quote:Kun jij niet een hoofddoek om je bek binden?
Op vrijdag 21 september 2001 15:40 schreef links234 het volgende:
Als ze een hoofddoek om had mocht ze vast WEL naar binnen!![]()
![]()
![]()
quote:Ik zeg niks, ik zeg he-le-maal niks.
Op vrijdag 21 september 2001 15:30 schreef Da hopman het volgende:
Verduijn noemt zijn echtgenote 'bijzonder mooi'.
Hoor je me niets zeggen?
quote:En dan natuurlijk ook als maagd het huwelijk in...want anders volgt er Afghaanse vaderliefde!
Op vrijdag 21 september 2001 15:45 schreef Wolk het volgende:[..]
Kun jij niet een hoofddoek om je bek binden?
quote:LOL
Op vrijdag 21 september 2001 15:45 schreef Wolk het volgende:[..]
Kun jij niet een hoofddoek om je bek binden?
quote:En jou klaag ik aan wegens leeftijdsdicriminatie.
Op vrijdag 21 september 2001 16:29 schreef StrayDog het volgende:
Als je 43 bent, heb je niks meer in een discotheek te zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |