hij heeft mijn respect omdat hij PRECIES 11 jaar jonger isquote:Op donderdag 16 december 2004 19:11 schreef Lois het volgende:
Afsplitsing van Het grote dreumes en peutertopic deel 1
en als iemand een leukere topictitel heeft hou ik me aanbevolen
Kinderen
14 april 1996: Chaves, zoon van Logician
We willen juist zo min mogelijk gebruik maken van die FAQ, we willen juist dat in 1 oogopslag duidelijk is waar een topic over gaat zodat het ook een stuk toegankelijker word.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:50 schreef miss_dynastie het volgende:
'Het Schoolplein' is toch best leuk?
Alleen moet je dan wel de faq uitbreiden, anders snapt niemand er meer wat vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
te BreEzaHquote:Op donderdag 16 december 2004 19:57 schreef easy-going het volgende:
Kidzzzz van 4 tot 12!!!
of is dit te english???
Nee, voor pubers moet je het topic 'fietsenhok' noemen, omdat daar uh... nou ja, uh.... veel wordt beleefdquote:Op donderdag 16 december 2004 19:57 schreef lady-wrb het volgende:
van kleuter tot puber?
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:59 schreef Rewimo het volgende:
Kleuter en greuterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tót puberquote:Op donderdag 16 december 2004 20:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, voor pubers moet je het topic 'fietsenhok' noemen, omdat daar uh... nou ja, uh.... veel wordt beleefdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
let op post-icon!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geun weu deun euk allemeul zweuds preuten?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:59 schreef Rewimo het volgende:
Kleuter en greuterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
pssssttttt... hoest met mini-MUUS? En wil je nog es een foto postenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Geun weu deun euk allemeul zweuds preuten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar het is niet alleen voor kleuters, maar voor alle schoolgaande kids.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:05 schreef moussy het volgende:
Kan het niet gewoon het kleutertopic heten, das voor iedereen duidelijk lijkt mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop