Stekel had hem niet gehadquote:Op donderdag 16 december 2004 21:54 schreef VoreG het volgende:
Zo'n geweldige redding is dat niet hoor....
Elke keeper heeft em, bij amateurverenigingen, keepertrainingen, krijg je niks anders... altijd dit soort inschiet balletjesquote:
Daarom zeg ik, Stekel had hem niet gehad.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Elke keeper heeft em, bij amateurverenigingen, keepertrainingen, krijg je niks anders... altijd dit soort inschiet balletjes
quote:Op donderdag 16 december 2004 21:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Elke keeper heeft em, bij amateurverenigingen, keepertrainingen, krijg je niks anders... altijd dit soort inschiet balletjes
Als Lodewijks die bal al kan pakken...quote:Op donderdag 16 december 2004 21:57 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, Stekel had hem niet gehad.
Ik ben 10 jaar lang keeper geweest waarvan 2 jaar bij Feyenoord, ik weet echt wel wat keepen isquote:
Ja Lodewijks liet net dus een staaltjes goed keeperswerk zien, dat heb ik Stekel nog niet zien doenquote:Op donderdag 16 december 2004 22:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben 10 jaar lang keeper geweest waarvan 2 jaar bij Feyenoord, ik weet echt wel wat keepen is
quote:Op donderdag 16 december 2004 22:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben 10 jaar lang keeper geweest waarvan 2 jaar bij Feyenoord
Het was een nette redding, niet meer niet minder.quote:ik weet echt wel wat keepen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |