En hij kijkt natuurlijk ook alleen naar een televisieschermpje. Evert zit in het stadion en heeft veel beter overzicht. Stel je voor: Humberto die commentaar vanuit het stadion geeft!quote:Op donderdag 16 december 2004 20:50 schreef Max-Westerman het volgende:
Hij doet het best goed voor zijn 1e keer
En nu krijg ik juist een mooi ouderwets gevoel!quote:Op donderdag 16 december 2004 20:50 schreef Max-Westerman het volgende:
Hij doet het best goed voor zijn 1e keer
Maar ik krijg wel een beetje Eurosport coimmentaar gevoel
Ik heb een nieuwere versie.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:58 schreef BB-King het volgende:
Het publiek klinkt als dat in FIFA 1994.
quote:Ernstige rellen in Zwitserland
Er wordt ons zojuist gemeld vanuit Zwitserland dat er op dit moment ernstige rellen zijn uitgebroken tussen aanhangers van Fc Basel en Feyenoord. De rellen zijn erg uit de hand gelopen. Ook zouden er plunderingen plaats vinden en zouden er winkels in de brand staan.
Meer nieuws volgt.
Ach Cartmen is internet hooligan.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:15 schreef jerryx het volgende:
Cart_man z'n vriendjes zijn weer lekker bezig :
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2004 21:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach Cartmen is internet hooligan.
Dit soort debielen zijn geen Feyenoorders.quote:Positieve reclame hoor voor je clubje.
Nee klopt maar toch wordt de clubnaam hier wel misbruikt en ik keur dit zeker niet goed.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:19 schreef jerryx het volgende:
[..]
Je kunt veel over hem zeggen, maar niet dat ie een internet-hooligan is. Vind het alleen jammer dat ie dit soort dingen goedkeurt.
[..]
Dit soort debielen zijn geen Feyenoorders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |