abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24261591
Berlusconi is afgetreden als voorzitter van AC Milan.
Een nieuw wetsvoorstel die door het Italiaanse parlement is goedgekeurd maakt het voor de premier Berlusconi onmogelijk om zijn functie als voorzitter bij AC Milan nog te bekleden.

Adriano Galliani, die momenteel vice-voorzitter is, zal naar alle waarschijnlijkheid Berlusconi opvolgen.

bron: www.acmilan.com
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24261678
Silvio zal zijn speeltje niet uit het oog verliezen denk ik. Alleen op papier zal er iets veranderen.
That's all folks!
pi_24261863
Uiteraard, Silvio is de altijd lachende premier, die heeft Galliani alvast een instructie-video gestuurd
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 28 december 2004 @ 20:59:24 #54
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24262260
Valencia gaat zn stadion slopen
OJAAJOH?
pi_24262490
Is heel erg jammer, Mestella is een prachtig stadion, maar Valencia moet wel vanwege de financiële nood. De verkoop levert geloof ik 350 miljoen euro op - schuld van 90 miljoen euro + kosten nieuwe stadion van 150 euro = 110 miljoen euro winst
pi_24277679
Orlando Engelaar doet vandaag mee in een wedstrijd van 32 profvoetballers in Marbella, genaamd Free Kick Master 2004. Hierin zoekt men de beste vrije trappennemer van de wereld. Spelers mogen vanaf 18, 21 en 25 meter schieten. Concurrentie heeft Engelaar o.a. in Zidane, Beckham, Xavi en Totti.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24279578
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:45 schreef methodmich het volgende:
Orlando Engelaar doet vandaag mee in een wedstrijd van 32 profvoetballers in Marbella, genaamd Free Kick Master 2004. Hierin zoekt men de beste vrije trappennemer van de wereld. Spelers mogen vanaf 18, 21 en 25 meter schieten. Concurrentie heeft Engelaar o.a. in Zidane, Beckham, Xavi en Totti.
Jammer dat alleen profs mee mogen doen
pi_24279853
Anders had jij ook mee kunnen doen dus.
www.thuisuiteten.nl
pi_24279868
quote:
Op woensdag 29 december 2004 17:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jammer dat alleen profs mee mogen doen
Jij voetbalt toch liever op straat?
That's all folks!
  Trouwste user 2022 woensdag 29 december 2004 @ 18:49:26 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_24281004
José Fortes Rodriques naar RBC.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24281079
quote:
Op woensdag 29 december 2004 17:36 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Jij voetbalt toch liever op straat?
Klopt, af en toe op het veld, niet om op te scheppen of zo (m'n conditie is te slecht, snelheid heb ik simpelweg niet), maar m'n traptechniek is erg goed. We waren laatst aan 't ouwehoeren over zo'n bord met gaten (net als in bij voetbal insite op rtl 5 op vrijdag). Wij waren naar een veld gegaan van een vereniging hier, waar ze zo'n bord hadden. Ik haalde 9 uit 10 bij 1 gat en 6 uit 10 bij het andere gat. Op straat kan ik de bal precies daar krijgen waar ik 'm hebben wil, ik zei een keer tegen een vriend van mij, ik ga je voorhoofd raken kill, hij geloofde me niet ging staan, ik stifte de bal precies op z'n voorhoofd
pi_24282154
quote:
Op woensdag 29 december 2004 18:54 schreef cultheld het volgende:

[..]

ik stifte de bal precies op z'n voorhoofd
Dat kan ik ook en ik kan dus echt niet voetballen
pi_24282253
quote:
Op woensdag 29 december 2004 19:48 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat kan ik ook en ik kan dus echt niet voetballen
Er zijn er niet veel die dat kunnen van behoorlijke afstand hoor. Ik moet 't sowieso van mijn lichaam, tackles, traptechniek, passjes en techniek hebben, want conditioneel kan ik niet meekomen en snelheid heb ik niet
pi_24299691
quote:
Op woensdag 29 december 2004 18:54 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik haalde 9 uit 10 bij 1 gat en 6 uit 10 bij het andere gat.
Ik heb hier thuis een gat waar ik 10 op 10 haal.
quote:
Op straat kan ik de bal precies daar krijgen waar ik 'm hebben wil, ik zei een keer tegen een vriend van mij, ik ga je voorhoofd raken kill, hij geloofde me niet ging staan, ik stifte de bal precies op z'n voorhoofd
Dat deden mijn vrienden en ik vroeger ook altijd, bij Kees. Moet er wel bij worden gezegd dat Kees lilliputter was.
www.thuisuiteten.nl
pi_24299717
En speciaal voor Shahab:
quote:
Ali Daei is door de Internationale Federatie van Voetbalstatistici (IFFHS) uitgeroepen tot Wereldtopscorer van het Jaar. In dat klassement worden alle doelpunten in A-interlands, op de Olympische Spelen en in internationale clubwedstrijden bij elkaar opgeteld.
De aanvaller uit Iran maakte er in 2004 zeventien, één meer dan Carlos Tevez, die met Argentinië goud won op de Spelen van Athene. Ruud van Nistelrooy is op de zevende plaats de best geklasseerde Nederlander. De Brabander was in 2002 de beste schutter ter wereld.

De 35-jarige Daei behaalde zijn totaal alleen in interlands; acht ervan scoorde hij in het kader van de WK-kwalificatie. Met zijn clubs Pirouzi en Saba nam hij niet deel aan de Aziatische clubcompetities. Hij baarde op 17 november van dit jaar opzien door zijn honderdste interlanddoelpunt te laten aantekenen. Nooit eerder bereikte een speler die magische grens.

Daei, ooit zonder veel succes prof bij Bayern München, was als sinds november vorig jaar de voetballer met de meeste interlandtreffers op zijn naam. Hij pakte dat record af van de Hongaarse legende Ferenc Puskas, die het liefst vijftig jaar in zijn bezit had.

Wereldtopscorer van het Jaar 2004

Speler Club(s) Goals Land/Club*
1. Ali Daei (Iran) Pirouzi FC Teheran/Saba (Iran) 17 (17/0)
2. Carlos Tevez (Arg) Boca Juniors (Arg) 16 (10/6)
3. Adriano (Bra) Internazionale (Ita) 15 (8/7)
4. Didier Drogba (Ivo) O. Marseille/Chelsea (Fra/Eng) 15 (6/9)
5. Jared Borgetti (Mex) Santos Laguna/Culiacan (Mex) 14 (10/4)
6. Dimitar Berbatov (Bul) Bayer Leverkusen (Dui) 14 (9/5)
7. Ruud van Nistelrooy Man. Utd (Eng) 14 (6/8)
8. A'ala Hubail (Bah) Al-Ittihad (Qat) 13 (13/0)
9. Kevin Kuranyi (Dui) VfB Stuttgart (Dui) 13 (10/3)
10. Luis Fabiano (Bra) Sao Paulo/FC Porto (Bra/Por) 13 (5/8)

*aantal goals in interlands/internationale clubduels
www.thuisuiteten.nl
pi_24313503
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:05 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik heb hier thuis een gat waar ik 10 op 10 haal.
Ik ga hier niet raden welk gat van je vriendin je bedoelt
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:50:01 #67
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_24316550
Cambuur en De Boer beëindigen per direct samenwerking Terug naar overzicht

Cambuur-Leeuwarden en Dick de Boer hebben met onmiddellijke ingang de samenwerking beëindigd.
Reeds eerder is gemeld dat beide partijen in onderling overleg hadden besloten na dit seizoen niet meer met elkaar verder gaan. Tevens werd toen aangekondigd dat in de winterstop een evaluatie zou plaatsvinden, op basis waarvan een besluit zou worden genomen over het restant van de competitie. Deze evaluatie heeft in de afgelopen twee weken plaatsgevonden. Bestuur en directie hebben zich breed laten informeren door de adviesgroep voetbalzaken, de Raad van Toezicht, de spelersgroep en de trainersstaf. Op basis van de evaluatie heeft het bestuur van Cambuur-Leeuwarden besloten Dick de Boer uit zijn taak als hoofdtrainer te ontheffen voor de rest van het seizoen.

'Wij zijn niet over één nacht ijs gegaan', aldus Cambuur-voorzitter Wytze Adema. 'Met elkaar hebben we aan het begin van het seizoen onze doelstellingen bepaald. Op basis van deze doelstelling is de selectie samengesteld. Alle geledingen waren van mening dat een plaats in de nacompetitie en in de eindrangschikking een positie in de top 6 haalbaar zou moeten zijn. Helaas moeten we op de helft van competitie constateren dat we ver van ons doel verwijderd zijn. De evaluatie die wij hebben gehouden, gaf het bestuur onvoldoende vertrouwen dat we onze doelstellingen met Dick de Boer alsnog zouden halen. Omdat het bestuur vooralsnog niet wil tornen aan de gestelde doelen is besloten om de samenwerking te beëindigen.'

Dick de Boer reageerde teleurgesteld: 'Uit mijn gesprekken met de spelers kwam als belangrijkste tekortkoming het gebrek aan scorend vermogen naar voren. De interactie met de spelersgroep en het bestuur is in mijn beleving nog altijd uitstekend. Nu een aantal lang geblesseerde spelers weer terugkomt, acht ik de kans op succes bijzonder groot. Dan is het extra zuur als je het karwei niet mag afmaken. Ik heb nog steeds alle vertrouwen in het bereiken van de gestelde doelen.'

Het bestuur zal zich in de komende periode beraden op de verdere invulling van de technische staf. Assistent-trainer Jan Schulting zal vooralsnog de leiding van de eerste selectie op zich nemen.

Cambuur-Leeuwarden en Richard van Elsacker nemen ook afscheid van elkaar. Cambuur wilde medio dit jaar parallel aan de te verwachte sportieve successen tevens de organisatie versterken. Van Elsacker hield zich naast algemene zaken met name bezig met pr en communicatie. Mede door de tegenvallende sportieve prestaties zijn de inkomsten onvoldoende gestegen. Hierdoor kon tot teleurstelling van beide partijen het aflopende contract van Van Elsacker niet worden gecontinueerd.

Bron: http://www.cambuur.nl/infotype/newspage/viewitem.asp?objectID=2015&pageID=1837

EINDELIJK, hoeven we niet meer tegen die zure kop van je aan te kijken dickie

kuttrainer
pi_24316728
quote:
Op woensdag 29 december 2004 19:53 schreef cultheld het volgende:

[..]

Er zijn er niet veel die dat kunnen van behoorlijke afstand hoor. Ik moet 't sowieso van mijn lichaam, tackles, traptechniek, passjes en techniek hebben, want conditioneel kan ik niet meekomen en snelheid heb ik niet
Ben jij zo'n dik mannetje dat alleen in de middencirkel de bal opeist en hem meteen diep speelt?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_24319224
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:56 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ben jij zo'n dik mannetje dat alleen in de middencirkel de bal opeist en hem meteen diep speelt?
pi_24319305
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:45 schreef methodmich het volgende:
Hij had vooral concurrentie van Yildrim, die heeft gewoon gewonnen

Toch knap
  Trouwste user 2022 vrijdag 31 december 2004 @ 13:55:05 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_24319427
Yildirim heeft idd gewonnen tweede werd een Chinees. Dus wat het waard is

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24319524
Yildirim is weer wat dichter bij een transfer, dit doet het toch goed bij ploegen, beste vrijtrappennemer ter wereld
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_24321808
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 07:24 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ik ga hier niet raden welk gat van je vriendin je bedoelt
Hee viezerik.. Ik bedoel gewoon de prullenbak.
www.thuisuiteten.nl
pi_24321854
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 13:55 schreef tong80 het volgende:
Yildirim heeft idd gewonnen tweede werd een Chinees. Dus wat het waard is

Die zien het wel als wedstrijd. Totti en co vooral als een uitje.
www.thuisuiteten.nl
pi_24321941
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:56 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dik sowieso niet, helemaal afgetraind door krachttraining maar heb een kutconditie Ik ben goed in combineren, kan splijtende passjes geven, m'n traptechniek is boven gemiddeld, techniek heb ik zeker, lichaam kan ik ook goed gebruiken, kopkracht en lengte ontbreken en ik kan niet sprinten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')