Jammer dat alleen profs mee mogen doenquote:Op woensdag 29 december 2004 15:45 schreef methodmich het volgende:
Orlando Engelaar doet vandaag mee in een wedstrijd van 32 profvoetballers in Marbella, genaamd Free Kick Master 2004. Hierin zoekt men de beste vrije trappennemer van de wereld. Spelers mogen vanaf 18, 21 en 25 meter schieten. Concurrentie heeft Engelaar o.a. in Zidane, Beckham, Xavi en Totti.
Jij voetbalt toch liever op straat?quote:Op woensdag 29 december 2004 17:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jammer dat alleen profs mee mogen doen
Klopt, af en toe op het veld, niet om op te scheppen of zo (m'n conditie is te slecht, snelheid heb ik simpelweg niet), maar m'n traptechniek is erg goed. We waren laatst aan 't ouwehoeren over zo'n bord met gaten (net als in bij voetbal insite op rtl 5 op vrijdag). Wij waren naar een veld gegaan van een vereniging hier, waar ze zo'n bord hadden. Ik haalde 9 uit 10 bij 1 gat en 6 uit 10 bij het andere gat. Op straat kan ik de bal precies daar krijgen waar ik 'm hebben wil, ik zei een keer tegen een vriend van mij, ik ga je voorhoofd raken kill, hij geloofde me niet ging staan, ik stifte de bal precies op z'n voorhoofdquote:Op woensdag 29 december 2004 17:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij voetbalt toch liever op straat?
Dat kan ik ook en ik kan dus echt niet voetballenquote:Op woensdag 29 december 2004 18:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
ik stifte de bal precies op z'n voorhoofd
Er zijn er niet veel die dat kunnen van behoorlijke afstand hoor. Ik moet 't sowieso van mijn lichaam, tackles, traptechniek, passjes en techniek hebben, want conditioneel kan ik niet meekomen en snelheid heb ik nietquote:Op woensdag 29 december 2004 19:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat kan ik ook en ik kan dus echt niet voetballen
Ik heb hier thuis een gat waar ik 10 op 10 haal.quote:Op woensdag 29 december 2004 18:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik haalde 9 uit 10 bij 1 gat en 6 uit 10 bij het andere gat.
Dat deden mijn vrienden en ik vroeger ook altijd, bij Kees. Moet er wel bij worden gezegd dat Kees lilliputter was.quote:Op straat kan ik de bal precies daar krijgen waar ik 'm hebben wil, ik zei een keer tegen een vriend van mij, ik ga je voorhoofd raken kill, hij geloofde me niet ging staan, ik stifte de bal precies op z'n voorhoofd
quote:Ali Daei is door de Internationale Federatie van Voetbalstatistici (IFFHS) uitgeroepen tot Wereldtopscorer van het Jaar. In dat klassement worden alle doelpunten in A-interlands, op de Olympische Spelen en in internationale clubwedstrijden bij elkaar opgeteld.
De aanvaller uit Iran maakte er in 2004 zeventien, één meer dan Carlos Tevez, die met Argentinië goud won op de Spelen van Athene. Ruud van Nistelrooy is op de zevende plaats de best geklasseerde Nederlander. De Brabander was in 2002 de beste schutter ter wereld.
De 35-jarige Daei behaalde zijn totaal alleen in interlands; acht ervan scoorde hij in het kader van de WK-kwalificatie. Met zijn clubs Pirouzi en Saba nam hij niet deel aan de Aziatische clubcompetities. Hij baarde op 17 november van dit jaar opzien door zijn honderdste interlanddoelpunt te laten aantekenen. Nooit eerder bereikte een speler die magische grens.
Daei, ooit zonder veel succes prof bij Bayern München, was als sinds november vorig jaar de voetballer met de meeste interlandtreffers op zijn naam. Hij pakte dat record af van de Hongaarse legende Ferenc Puskas, die het liefst vijftig jaar in zijn bezit had.
Wereldtopscorer van het Jaar 2004
Speler Club(s) Goals Land/Club*
1. Ali Daei (Iran) Pirouzi FC Teheran/Saba (Iran) 17 (17/0)
2. Carlos Tevez (Arg) Boca Juniors (Arg) 16 (10/6)
3. Adriano (Bra) Internazionale (Ita) 15 (8/7)
4. Didier Drogba (Ivo) O. Marseille/Chelsea (Fra/Eng) 15 (6/9)
5. Jared Borgetti (Mex) Santos Laguna/Culiacan (Mex) 14 (10/4)
6. Dimitar Berbatov (Bul) Bayer Leverkusen (Dui) 14 (9/5)
7. Ruud van Nistelrooy Man. Utd (Eng) 14 (6/8)
8. A'ala Hubail (Bah) Al-Ittihad (Qat) 13 (13/0)
9. Kevin Kuranyi (Dui) VfB Stuttgart (Dui) 13 (10/3)
10. Luis Fabiano (Bra) Sao Paulo/FC Porto (Bra/Por) 13 (5/8)
*aantal goals in interlands/internationale clubduels
Ik ga hier niet raden welk gat van je vriendin je bedoeltquote:Op donderdag 30 december 2004 16:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik heb hier thuis een gat waar ik 10 op 10 haal.
Ben jij zo'n dik mannetje dat alleen in de middencirkel de bal opeist en hem meteen diep speelt?quote:Op woensdag 29 december 2004 19:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er zijn er niet veel die dat kunnen van behoorlijke afstand hoor. Ik moet 't sowieso van mijn lichaam, tackles, traptechniek, passjes en techniek hebben, want conditioneel kan ik niet meekomen en snelheid heb ik niet![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ben jij zo'n dik mannetje dat alleen in de middencirkel de bal opeist en hem meteen diep speelt?
Hij had vooral concurrentie van Yildrim, die heeft gewoon gewonnenquote:Op woensdag 29 december 2004 15:45 schreef methodmich het volgende:
Orlando Engelaar doet vandaag mee in een wedstrijd van 32 profvoetballers in Marbella, genaamd Free Kick Master 2004. Hierin zoekt men de beste vrije trappennemer van de wereld. Spelers mogen vanaf 18, 21 en 25 meter schieten. Concurrentie heeft Engelaar o.a. in Zidane, Beckham, Xavi en Totti.
Hee viezerik.. Ik bedoel gewoon de prullenbak.quote:Op vrijdag 31 december 2004 07:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik ga hier niet raden welk gat van je vriendin je bedoelt
Die zien het wel als wedstrijd. Totti en co vooral als een uitje.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:55 schreef tong80 het volgende:
Yildirim heeft idd gewonnen tweede werd een Chinees. Dus wat het waard is
Dik sowieso niet, helemaal afgetraind door krachttraining maar heb een kutconditiequote:Op vrijdag 31 december 2004 11:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ben jij zo'n dik mannetje dat alleen in de middencirkel de bal opeist en hem meteen diep speelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |