quote:]
Op zondag 04 november 2001 23:30 schreef links234 het volgende:
Laatste trin ui Tilburg naar amsterdam is wel erg kut. Je doet er iets van twee uur over. (via rotterdam)
Dan moet je dezelfde als ik nemen: 23:37 richting Den Bosch.
quote:jamaar daar woon ik niet!
Op zondag 04 november 2001 23:43 schreef Doc het volgende:[..]
]
Dan moet je dezelfde als ik nemen: 23:37 richting Den Bosch.
Nou ja met een beetje liegen krijg ik vast wel iemand mee... en met nog meer mazzel kom ik nog thuis ook!
quote:
Op zondag 04 november 2001 23:44 schreef links234 het volgende:[..]
jamaar daar woon ik niet!
En ik ook al niet! Wat geef ik dan eigenelijk soms een vreemde raad...
quote:MC5?
Op zaterdag 03 november 2001 06:40 schreef DemonBox het volgende:
[OT]
[..]Rage heeft op hun cd renegade een erg mooi nummer staan genaamd "kick out the jams". Zal wel een cover zijn.
[/OT]
quote:Rama rama fa fa fa!
Op maandag 05 november 2001 09:42 schreef boozeroony het volgende:[..]
MC5?
Maar, wat ik niet helemaal snap: bij mijn CD uitleen hebben ze naast deze laatste CD slechts 1 andere, en die is van 1990. Hebben die lui gewoon 11 jaar lang niks gedaan? Of ligt het gewoon aan het assortiment van mijn CD uitleen?
[edit] aiaiaiaiai
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Beatrice op 05-11-2001 19:37]
Hoera... waarschijnlijk gewoon een nachtje doorhalen ![]()
BTW is er nog wat te beleven in Tilburg door de weeks of kan ik beter zelf een rugtas vol drank en groente meenemen ![]()
* B1tchwax is zooo blij!
quote:Ik zou niet weten of er wat te beleven valt, maar met een groentetas vol drugs en drank red je het wel
Op maandag 05 november 2001 20:39 schreef B1tchwax het volgende:
IK HEB IEMAND ZO GEK GEKREGEN OM MEE TE GAAN!Hoera... waarschijnlijk gewoon een nachtje doorhalen
BTW is er nog wat te beleven in Tilburg door de weeks of kan ik beter zelf een rugtas vol drank en groente meenemen
* B1tchwax is zooo blij!
![]()
Hee, Links234, Kamagurka had ook interesse. Hij gaat in ieder geval zeker ook naar Dozer, de 23e. Weet jij 't al of je ook gaat?
(maar man, ik zou zweren dat ik iets anders had die dag. Maar wat? Voortaan m'n afspraken maar eens noteren)
En nog minder mooi is dat voor mij de dag na het concert de wekker om half 7 gaat....en meneer lekker kan blijven liggen
De nieuwe CD is overigens errug goed...
quote:En die ga ik 8 december zien!
Op dinsdag 09 oktober 2001 23:43 schreef piep het volgende:
suimasen (deze laatste wel met ex-7zuma7 erin)
quote:Waar?!
Op zaterdag 17 november 2001 20:16 schreef Beatrice het volgende:[..]
En die ga ik 8 december zien!
Samen met Celestial Season, om het allemaal nog leuker te maken![]()
![]()
Suimasen ook op [hier stond een boel onzin]
[edit!]
29 nov is het dus dat ze in Doornroosje komen, niet met CS, maar met Incense (nooit van gehoord)
Mooie is dat niemand ze kent en er dus altijd kaartjes zijn (gisteren gekocht). Vorige (Real War) in Hengelo, Metropool gezien en die zat half vol (wat wil zeggen 200 van de maximaal 400 man).
Een heleboel van de bands die in dit topic genoemd worden laten hun cd's trouwens produceren door Chris Goss, zanger/gitarist van MoR. Verdient hij dik (no pun intended) mee en die band is gewoon zijn hobby...
Bij het vorige concert kondigde hij trouwens grappig zijn toegift aan:
"You want an encore?
When we came to the dressing room, we got no drugs, no head and you want a fucking encore!!"
Iedereen die dit leest gaat NU het nummer Electrifying van Spoiler downen en gaat in een deuk liggen. Na 1000000 keer luisteren is het nogsteeds BRILJANT en heel grappig. ![]()
Heb zelf een promocdtje met 2 nrs. van Plato, en het bevalt me best. Bij deze--> LUISTEREN !
quote:Maar, hebben jullie er ook zo'n zin in? Ik wel, eerst dinsdag lekker naar MoR, en dan zaterdag Suimasen + Celestial Season. Wordt een prettige week!
Op donderdag 29 november 2001 11:46 schreef Snof het volgende:
Wat een paniek om kaartjes van MoR![]()
quote:Heb die erg leuke CREASE cover gehoord tijdens het concert van Dozer (heb nog steeds last van die verdomde gekneusde rib
Op donderdag 29 november 2001 13:29 schreef VerbodenAppel het volgende:
Spoiler is een (naar ik geloof) Utrechts stonerrockband, en ze zijn SWEEEEEEEEEEEEEET.Iedereen die dit leest gaat NU het nummer Electrifying van Spoiler downen en gaat in een deuk liggen. Na 1000000 keer luisteren is het nogsteeds BRILJANT en heel grappig.
Heb zelf een promocdtje met 2 nrs. van Plato, en het bevalt me best. Bij deze--> LUISTEREN !
Tijd voor een MoR meeting
quote:Ik heb ze toen in de Melkweg gezien, en volgens mij was dat toch behoorlijk flink vol. Tegen het uitverkochte aan.
Op donderdag 29 november 2001 11:46 schreef Snof het volgende:
Wat een paniek om kaartjes van MoR![]()
Mooie is dat niemand ze kent en er dus altijd kaartjes zijn (gisteren gekocht). Vorige (Real War) in Hengelo, Metropool gezien en die zat half vol (wat wil zeggen 200 van de maximaal 400 man).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |