Kan je lezen?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waarom ging je eigenlijk weg, Daggla?
Leeft ie weer dan?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Straks verklaar je weer mensen dood, die neit eens dood zijn
Stel hem nou niet van die moeilijke vragenquote:
Af en toe ben je best wel scherp hequote:Op zaterdag 18 december 2004 14:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Straks verklaar je weer mensen dood, die neit eens dood zijn
Tsja, vind ik ook.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:56 schreef Rodie83 het volgende:
Verkloot? Verkloot? Je forum is zo leuk als de users het vinden.
En ik vind GAM prima, zolang er maar niet constant wordt gezeken over hoe kut het is. Want dat is het niet.
OMG! Zij is wel héél lekkerquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:43 schreef Rodie83 het volgende:
Ik zal beginnen met een poging tot niveau:
[afbeelding]
Noem ik niveau
En het stomme is dat er vanaf de Gijsjes die vergelijking niet word gemaakt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:03 schreef DinoPK het volgende:
(slowchat, en gijsjes vs anti gijsjes gedoe). Het kan altijd beter.
Niet helemaal waar Ace, ook al is het vanuit de gijsjes meer gericht tegen 1 persoon. Geen enkele partij gaat vrijuit hierin. ..... hmmm ik kan er nog lang over doorgaan merk ik, maar ik heb er gewoon geen zin meer in, kan de goede woorden even niet meer vinden. Verkeerde plek ervoor ookquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
En het stomme is dat er vanaf de Gijsjes die vergelijking niet word gemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |