abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24010490
Maand geleden een pakket onder rembours verstuurd, pakket meteen dag nadat ik hem op de post gedaan heb aangenomen en betaald door de ontvanger. Alleen maand later nog steeds geen geld binnen!

Na de klantenservice gebeld te hebben hebben ze me nu een formulier gestuurd, dat ik ingevuld heb en net weer op de post gedaan heb.

Maar ivm de feestdagen kan dit gedoe wel eens tot in januari gaan duren want bij TGP zijn ze al niet zo snel...

BEDANKT TERING-TPG!
pi_24010595
rustig maar! denk aan je hart!
pi_24010609
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:10 schreef jerryx het volgende:
Maand geleden een pakket onder rembours verstuurd, pakket meteen dag nadat ik hem op de post gedaan heb aangenomen en betaald door de ontvanger. Alleen maand later nog steeds geen geld binnen!

Na de klantenservice gebeld te hebben hebben ze me nu een formulier gestuurd, dat ik ingevuld heb en net weer op de post gedaan heb.

Maar ivm de feestdagen kan dit gedoe wel eens tot in januari gaan duren want bij TGP zijn ze al niet zo snel...

BEDANKT TERING-TPG!
pi_24010622
das inderdaad neit erg netjes...
pi_24010633
het duurt wel even voordat je je geld ziet ja
pi_24010708
Ze hebben me in ieder geval wel een klein beetje opgevrolijkt met hun geweldige formulier

"Inhoud van pakket :"

[aantal mogelijkheden die je aan kunt kruizen, waaronder :]

Dieren

- Hond
- Kat
- Paard
- Anders

Ik verstuur even een hond via rembours.
pi_24010734
haha gaaf, je kat via de post versturen
pi_24010888
Normaalgesproken zou je na drie weken na ontvangst je geld moeten hebben.

Maar het is druk met de kerst...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_24010932
En toen besloot je te verzenden via SelektVracht en leek de TPG plotseling uiterst professioneel en vriendelijk .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')