abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 december 2004 @ 01:01:09 #101
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24027411
*vioolstrijkje inzet*
K, waar vind ik een beetje relaxte gast die niks tegen blowen heeft, in bezit van warme douche & zacht bed, die me een paar keer per tijdseenheid wil bevredigen voor een goed doel.

Hmmm...
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  vrijdag 17 december 2004 @ 01:02:40 #102
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24027442
En die geen moeite heeft met 73 kilo dood gewicht optillen en op een bed leggen zonder dat je met je hoofd tegen de deurpost gebutst wordt.
  vrijdag 17 december 2004 @ 01:02:49 #103
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_24027446
Ik denk dat je, als je een V&Atopic plaatst, in no time heel veel reacties hebt.

Sorry, maar mijn bed is niet zo zacht.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_24027452
*Krakje stelt een grouphug voor*
En is geen vent
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_24027472
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:03 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje stelt een grouphug voor*
i`m in
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24027482
Denk je nou echt dat mannen niet genieten van seks? Ik mag hopen dat niemand tegen zijn/ haar zin in seks heeft met zijn/ haar partner. Misschien heb jij meer dan gemiddeld zin, maar als ik jouw partner was geweest, dan had ik je gewoon nog even in de wacht gezet totdat ik wel zin zou hebben. Ik zou me dus niet te schuldig voelen tegen over je ex-en en zelfs niet tegenover jezelf. Later kun je terugkijken, maar eerst moet je vooruit.

PS. ik vraag me trouwens heel serieus af of blowen als pijnstiller echt een goed idee is. Ik hoop dat je tenminste medisch advies hierover hebt ingewonnen. Zo niet, zoek dan een arts die je hierbij wil helpen en neem dan alsjeblieft een nieuwe arts, gezien je eerdere ervaringen; vertel hem dan ook gelijk alles voor de volledigheid. En ga eens slapen, tis al veelstelaat
pi_24027492
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:01 schreef dafjedaf het volgende:
*vioolstrijkje inzet*
K, waar vind ik een beetje relaxte gast die niks tegen blowen heeft, in bezit van warme douche & zacht bed, die me een paar keer per tijdseenheid wil bevredigen voor een goed doel.

Hmmm...
ik ben nie relaxt
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24027527
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:04 schreef mig29 het volgende:
Denk je nou echt dat mannen niet genieten van seks? Ik mag hopen dat niemand tegen zijn/ haar zin in seks heeft met zijn/ haar partner. Misschien heb jij meer dan gemiddeld zin, maar als ik jouw partner was geweest, dan had ik je gewoon nog even in de wacht gezet totdat ik wel zin zou hebben. Ik zou me dus niet te schuldig voelen tegen over je ex-en en zelfs niet tegenover jezelf. Later kun je terugkijken, maar eerst moet je vooruit.

PS. ik vraag me trouwens heel serieus af of blowen als pijnstiller echt een goed idee is. Ik hoop dat je tenminste medisch advies hierover hebt ingewonnen. Zo niet, zoek dan een arts die je hierbij wil helpen en neem dan alsjeblieft een nieuwe arts, gezien je eerdere ervaringen; vertel hem dan ook gelijk alles voor de volledigheid. En ga eens slapen, tis al veelstelaat
blowen is al doe ik het niet zo heel vaak het is en blijft relaxt
  vrijdag 17 december 2004 @ 01:06:44 #109
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24027534
Blowen als pijnstiller vonden de artsen geen probleem, snapten ze wel en werd wel meer gedaan. Het werkt ook goed dat je spieren zich ontspannen, dat je loom word. Dat helpt heel goed tegen de volgende dag pijn hebben heb ik gemerkt, dat ik niet verkrampt in slaap val.

En ik ga slapen als ik daar zin in heb. Als je pas om een uur kunt opstaan omdat je daarvoor niet kon staan mag je best na 12 uur nog wakker zijn
pi_24027537
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:02 schreef dafjedaf het volgende:
En die geen moeite heeft met 73 kilo dood gewicht optillen en op een bed leggen zonder dat je met je hoofd tegen de deurpost gebutst wordt.
Gelukkig heb je je gevoel voor humor nog
Zolang je dat nog hebt, is de zaak nog niet hopeloos.

* mig29 goes glaasje port
pi_24027559
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:06 schreef dafjedaf het volgende:
Blowen als pijnstiller vonden de artsen geen probleem, snapten ze wel en werd wel meer gedaan. Het werkt ook goed dat je spieren zich ontspannen, dat je loom word. Dat helpt heel goed tegen de volgende dag pijn hebben heb ik gemerkt, dat ik niet verkrampt in slaap val.

En ik ga slapen als ik daar zin in heb. Als je pas om een uur kunt opstaan omdat je daarvoor niet kon staan mag je best na 12 uur nog wakker zijn
je bent zowiezo oud genoeg om zelf te beslissen wanneer je gaat slapen
pi_24027574
Klinkt eerder als een psychische sexverslaving dit...
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  vrijdag 17 december 2004 @ 01:10:01 #113
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24027602
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:07 schreef mig29 het volgende:
Gelukkig heb je je gevoel voor humor nog
Zolang je dat nog hebt, is de zaak nog niet hopeloos.
Ja tuurlijk joh. Serieus, de enige manier om je gevoel voor eigenwaarde te bewaren als je door anderen op de wc moet worden geholpen of als ze je moeten slepen, is sarcastische humor & zelfspot
  vrijdag 17 december 2004 @ 01:11:19 #114
11923 I.R.Baboon
pi_24027631
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:10 schreef dafjedaf het volgende:
sarcastische humor & zelfspot
Er is een hele colonne mannen (nou ja, ik, maar ik kan me niet indenken dat ik de enige ben) die dat ongeveer de belangrijkste eigenschap in een vrouw vindt en ach, die hebben vast geen problemen met het verplicht neuken en het slepen.
pi_24027636
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:06 schreef dafjedaf het volgende:

Ik heb op zich helemaal niks tegen blowen en al zeker niet op medische gronden, maar ik vraag mij af of er nog alternatieven te bedenken zijn. Een warm bad klinkt namelijk ook als loommaker en zorgt er ook voor dat de spieren zich ontspannen (ik ga er overigens niet vanuit dat ik de wijsheid in pacht heb, maar probeer alleen mijn visie te geven en misschien ergens een (heel klein) steentje bij te dragen). Daarnaast kan massage ook helpen. Uiteraard weet ik niet of dat ook helpt in geval van spierziekte.

Het verhaal over het late opstaan is iig niet tegen dovemansoren (* mig29 studeert ook nog)
pi_24027643
quote:

[..]

Ja tuurlijk joh. Serieus, de enige manier om je gevoel voor eigenwaarde te bewaren als je door anderen op de wc moet worden geholpen of als ze je moeten slepen, is sarcastische humor & zelfspot
ik help graag een dame hoor
  vrijdag 17 december 2004 @ 01:16:56 #117
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24027756
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:11 schreef mig29 het volgende:
Ik heb op zich helemaal niks tegen blowen en al zeker niet op medische gronden, maar ik vraag mij af of er nog alternatieven te bedenken zijn. Een warm bad klinkt namelijk ook als loommaker en zorgt er ook voor dat de spieren zich ontspannen (ik ga er overigens niet vanuit dat ik de wijsheid in pacht heb, maar probeer alleen mijn visie te geven en misschien ergens een (heel klein) steentje bij te dragen). Daarnaast kan massage ook helpen. Uiteraard weet ik niet of dat ook helpt in geval van spierziekte.
Oh jazeker, dat helpt alletwee geweldig. Enige probleem is dat ik niet in mn eentje in bad mag (aanval, kop onder water, you do the math, en ik kan er ook niet zelfstandig uitklimmen). Ik heb ook geen bad in mn huis. Massage is ook super, maar ja, wie vraag je dat als je geen vriendje hebt...
pi_24027768
quote:

[..]

...is sarcastische humor & zelfspot
Zo is het maar net

You go girl
pi_24027833
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:16 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Oh jazeker, dat helpt alletwee geweldig. Enige probleem is dat ik niet in mn eentje in bad mag (aanval, kop onder water, you do the math, en ik kan er ook niet zelfstandig uitklimmen). Ik heb ook geen bad in mn huis. Massage is ook super, maar ja, wie vraag je dat als je geen vriendje hebt...
Heb je niet een of andere fancy ziektekostenverzekering die tenminste de massage dekt? Daarnaast zijn er bij de gemeente allerhande potjes voor de aanpassing van de woning van gehandicapten. Ik wil jou hiermee niet in het hokje gehandicapt willen plaatsen, maar als je dat een bad oplevert, zou je het eens kunnen overwegen. Wees er dan nu wel snel bij, want de potjes worden weer leeggemaakt voor het nieuwe jaar.

PS neem dan ook gelijk bubbels, misschien helpt het beter
pi_24027868
nieuwe meet: de massage-meet
dag
  vrijdag 17 december 2004 @ 01:24:52 #121
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24027911
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:20 schreef mig29 het volgende:
Heb je niet een of andere fancy ziektekostenverzekering die tenminste de massage dekt? Daarnaast zijn er bij de gemeente allerhande potjes voor de aanpassing van de woning van gehandicapten. Ik wil jou hiermee niet in het hokje gehandicapt willen plaatsen, maar als je dat een bad oplevert, zou je het eens kunnen overwegen. Wees er dan nu wel snel bij, want de potjes worden weer leeggemaakt voor het nieuwe jaar.

PS neem dan ook gelijk bubbels, misschien helpt het beter
Ik denk niet dat dat gaat werken. Op het moment zit ik in een proces van een paar maanden om eerst maar eens een gehandicapten uitkering te krijgen. Anders kan ik niet verder studeren... En dat komt weer door mn verzekering. Ze hebben gronden gevonden om me uit de studentenverzekering te trappen en dus moet ik aan een uitkering zien te komen anders moet ik de allerduurste particuliere (270 euro per maand ofzo) en die kan ik niet betalen, zonder werk en alles. Zal denk ik eerst medisch gekeurd moeten worden voor ik iets krijg.
pi_24027916
Elke avond, locatie staat vast, proefpersoon staat vast en het aantal mensen op de meet staat vast. Pas wel op voor deurposten met het verplaatsen van de proefpersoon!

Edit:
@laatste reactie: een ziekefondsverzekering (een andere dan waar je nu weg moet) is toch verplicht om je op te nemen? Zeker als je een studentenverzekering neemt.
  vrijdag 17 december 2004 @ 01:26:49 #123
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24027943
En ik hoef dus in principe helemaal geen uitkering alleen wil ik in het ziekenfonds, en aangezien ik niet kan werken MOET ik dus een uitkering aanvragen
Nou ja van dat extra geld koop ik een gigolo die kan masseren en gewichtheffen
Hoe zal ik m noemen?
pi_24027962
Dat lijkt me dujdelijk: Tarzan
  vrijdag 17 december 2004 @ 01:28:13 #125
11923 I.R.Baboon
pi_24027969
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:26 schreef dafjedaf het volgende:
En ik hoef dus in principe helemaal geen uitkering alleen wil ik in het ziekenfonds, en aangezien ik niet kan werken MOET ik dus een uitkering aanvragen
Nou ja van dat extra geld koop ik een gigolo die kan masseren en gewichtheffen
Hoe zal ik m noemen?
Bert.

Of Jan-Peter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')