Mij dus ook nietquote:Op donderdag 16 december 2004 18:31 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Dat was me niet duidelijk. Het is op zich ook niet echt de ideale situatie om je/een vriend 3-maals daags even die vibrator erdoor te laten halen.
Tjsa.. lastig.quote:
Kan het niet zo zijn dat je lichaam vraagt om de hormonen die vrijkomen bij sex, aangezien daar ook pijnstilling en ontspanning in zitten????quote:Op donderdag 16 december 2004 13:19 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of het als onnatuurlijk hoog bestempeld mag worden...
Mjah, eigenlijk gewoon constant, terwijl mn spierziekte erg veel pijn en vermoeidheid met zich meebrengt, en mensen die die klachten hebben door wat anders hebben juist vaak geen zin in seks. Mij kan het echt niet rotten als ik er een dag niet van kan lopen, ik wil gewoon seks. Met een keer per dag functioneer ik het best, als het langer dan 2-3 dagen duurt voel ik me rot, word ik chagrijnig, of verdrietig, en dat bouwt steeds maar op tot er weer seks is. Op dit moment is het ruim een maand geleden, toen heb ik mn relatie uitgemaakt vanwege dit. Ik kon de frustratie van het verschil in libido niet aan.
En bij wat ik hierboven zeg hou ik dan alleen nog maar rekening met wat nodig is voor mij om te ontladen, niet eens hoe vaak ik zou willen als het altijd kon. Daar heb ik ook geen idee van, want vaak ben ik na 2 keer op een dag fysiek kapot, dat houden mn spieren niet. Hoeveel keer per dag zou ik dus niet weten.
Ik heb het allemaal wel redelijk onder controle, weet mezelf in te houden, ga niet zomaar met iemand naar bed. Alleen voel ik me dus wel klote zo zonder seks of met te weinig, en daar baal ik van want vanuit mezelf ben ik helemaal niet snel chagrijnig of verdrietig, soms een beetje van de pijn.
Ach lieverd toch........quote:Op donderdag 16 december 2004 20:34 schreef dafjedaf het volgende:
Ik vind dat een heel goed punt, of ik niet gewoon het mis dat mn lijf fijn voelt ipv al die pijn de hele dag. En je maakt ook een sloot endorfinen aan bij seks heb ik begrepen, en seratonine enzo. Misschien ben ik gewoon verslaafd geraakt aan die ervaring. Ik ben tenslotte na een paar jaar een jointje in de twee weken ook enorm veel gaan blowen tegen de pijn.
Volgens mij ben ik het gewoon heel erg zat, jarenlang pijn. Er is zoveel misgegaan de laatste maanden, ik ben mn vriendje kwijt geraakt, mn studie, vrienden, bijna mn huis ook nog. Allemaal door die kloteziekte. Laat ik eerlijk zijn: ik doe er inderdaad alles voor om het even niet meer te voelen. En dat besef ik me nu pas. En nou moet ik huilen godver.
dat is altijd fijn als je je rot voelt.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:45 schreef petre86 het volgende:
dafjedaf.. lijkt mij dat je iemand nodig hebt waarbij je kunt uithuilen.. die je kan troosten..
ik denk niet dat dat erin zit, het is als ik alles zo lees namelijk zo dat ze door sex pijn verlichting krijgt en daardoor dus (bewust of onbewust) vaak (of vaker) sex wil. niet specifiek om de sex maar omdat er dan stoffen vrijkomen zoals b.v. endorfine en die werken heel goed tegen pijn (komen ook in grote hoeveelheden vrij bij de bevalling van de vrouwquote:en dat je dan ook "leert" om op een andere manier troost te vinden, en je gevoelens te verwerken..
niet alleen door seks..
zou zinvol kunnen zijn, daar kan ik niet over oordelenquote:en wellicht is het dan zinvol (ja ik wijs er nog maar eens op) om contact te zoeken met een seksuoloog
Kloten.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:10 schreef dafjedaf het volgende:
Ik lijk net een heroinehoer ofzo, neuken voor een shotje.
Tering, ik verhuis maar naar R&P ofzo![]()
iedereen bedoelt het natuurlijk wel positief dafjequote:Op donderdag 16 december 2004 23:10 schreef dafjedaf het volgende:
Ik lijk net een heroinehoer ofzo, neuken voor een shotje.
Tering, ik verhuis maar naar R&P ofzo![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 23:57 schreef dafjedaf het volgende:
Ook leuk voor een man dat ik zn broek van zn lijf scheur, en schreeuw, ik wil je, lekker paracetamolletje van me![]()
Ach, dan voelt zo'n man zich iig nuttig en nodig.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:57 schreef dafjedaf het volgende:
Ook leuk voor een man dat ik zn broek van zn lijf scheur, en schreeuw, ik wil je, lekker paracetamolletje van me![]()
ja het maakt uit wat de reden is, het is niet dat jij (te)veel sex van je (ex) partner(s) vraagt omdat je niet tevreden bent. maar omdat het je blijkbaar helpt om je pijn te bestrijden. dat is IMHO geen misbruik maar gebruik dus je hoeft je zeker niet schuldig te voelen. ik denk zelfs dat jij er meer moeite mee hebt dan je partnersquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:47 schreef dafjedaf het volgende:
Jullie zijn lief![]()
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Tis net alsof het nou niet echt is, die drive. Alsof ik mezelf voor de gek heb gehouden. Maakt het eigenlijk wat uit waar het precies door komt waarom je zin hebt? Of eigenlijk, waarom je partner zin heeft? Ik voel me zo schuldig naar mn exen toe, dat ik ze gebruikt heb als morfine ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
zullen we er een knuffel topic van makenquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:39 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje knuft Dafje ook*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |