abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24158669
beter, in de room europe, neem ik aan?
  donderdag 23 december 2004 @ 14:20:49 #127
89723 RealKnuckles
In ONZ geen lastige dingen pos
pi_24158755
edit

[ Bericht 97% gewijzigd door RealKnuckles op 23-12-2004 19:06:22 ]
pi_24158822
Done.
  donderdag 23 december 2004 @ 14:24:24 #129
89723 RealKnuckles
  donderdag 23 december 2004 @ 14:27:13 #130
89723 RealKnuckles
pi_24158897
Zeg anders jouwe ff, me msn doet wel vaker raar.
pi_24158961
staat in me profiel ^_^
Geen zin in spam
pi_24163926
Werkt goed, die online functie

Alleen ik wil even een linkje naar de nieuwste wolf patch, aangezien alle torrentsites opeens pleite zijn.
pi_24166039
Soccer Gaming Forum / PES & WE Subforum

Veel plezier ermee!
(ik zou overigens e_text.afs van de 3.0 patch NIET gebruiken, want die schijnt echt slecht te zijn! De e_text.afs van 2.0 is beter / ook te lezen in bovenstaande topic)
.
pi_24166268
wat doet die ext.afs dan ?
En zet patch3 ook mooie iutfits met merknaampjes bij de clubs zonder licentie ?
pi_24166568
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:02 schreef Markster het volgende:
wat doet die ext.afs dan ?
En zet patch3 ook mooie iutfits met merknaampjes bij de clubs zonder licentie ?
Die zorgt onder andere voor de achtergronden en menu's. De 3.0 versie schijnt dus echt SLECHT te zijn, maar ik heb het zelf niet geprobeerd. Alleen hebben heel veel mensen op dat forum over de 3.0 versie geklaagd, dus neem ik aan dat het gegrond is.

Wat de patch precies doet staat netjes in dat topic uitgelegd, ik vertrouw iig blind op die Wolf patches.
.
pi_24168696
Die 2 torrent links in die link doen het niet meer.
  donderdag 23 december 2004 @ 22:37:38 #137
89723 RealKnuckles
pi_24168801
quote:
Op donderdag 23 december 2004 22:37 schreef RealKnuckles het volgende:
Markster gamen?:')
Goed plan
pi_24170400
RK en ik zijn aan elkaar gewaagd

Sta ik in de 4e minuut 1-0 vol, hou ik het de hele wedstrijd vol, scoort die lamlul in de 91e minuut, 1-1.

Het werd penalties, beide aantal gemist Uiteindelijk dan toch gewonnen.
pi_24170927
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:28 schreef Brasco125 het volgende:
Ik ben uiteindelijk nog gepromoveerd met Barca, nadat ik de standaard opstelling naar 4-3-3 had gewijzigd. ook best lastig om spelers aan te trekken met een flinke transfersom. mijn huidige line-up.

------------------------- Victor -------------------------
Trabelsi --- Edmilson ------ Milito ------ F. Navarro
------------------------- Motta--------------------------
--------------- Deco ------------ Ronaldinho---------
--- Guily ------------- Larsson ---------- Kalou -----

Met Luiz garcia, gabri en Nakata als voornaamste invallers.
Waar is puyol en xavi? Hoe kan je nou met barca spelen zonder hun? Puyol en xavi zijn gewoon barca..
If you can't stand the heat ... stay the f*ck out the kitchen
XBox Live Gamertag: Pauche ..... Halo 2 + PES 4 aanwezig
pi_24176155
Het voetbalspel van Konami dat de strijd is aangegaan met FIFA 2005 was niet voor 100% goed en daarom zijn ze bezig met een patch dat in januari te downloaden is van de Live server.

De patch waar Konami mee bezig is zal een aantal dingen veranderen om het speelgemak te vergroten. Het grootste probleem tot nu toe is nog steeds de cheaters en daar probeert Konami ook wat tegen te doen. Met cheaten bedoel ik vooral dat je vlak voor het einde van de wedstrijd weg gaat als je achter staat. Hoe ze dat oplossen zien we half januari wel maar grote kans dat als je stopt dat je gewoon verloren hebt.

Begin januari zal alles bekend worden en half januari is het te downloaden
pi_24177596
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 11:00 schreef Paulsergio het volgende:
Het voetbalspel van Konami dat de strijd is aangegaan met FIFA 2005 was niet voor 100% goed en daarom zijn ze bezig met een patch dat in januari te downloaden is van de Live server.

De patch waar Konami mee bezig is zal een aantal dingen veranderen om het speelgemak te vergroten. Het grootste probleem tot nu toe is nog steeds de cheaters en daar probeert Konami ook wat tegen te doen. Met cheaten bedoel ik vooral dat je vlak voor het einde van de wedstrijd weg gaat als je achter staat. Hoe ze dat oplossen zien we half januari wel maar grote kans dat als je stopt dat je gewoon verloren hebt.

Begin januari zal alles bekend worden en half januari is het te downloaden
Komt er ook een patch die ervoor zorgt dat je option file niet naar de klote word geholpen
Houd van een lijntje.
  vrijdag 24 december 2004 @ 12:19:20 #144
66779 Brasco125
gamertag: DirtyBrasco NL
pi_24177812
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 00:10 schreef Paulsergio het volgende:

[..]

Waar is puyol en xavi? Hoe kan je nou met barca spelen zonder hun? Puyol en xavi zijn gewoon barca..
Moest ik ontslaan om mijn begroting rond te krijgen, aangezien hij het oudst is en ik heb een beetje traag vind voor 4-3-3 heb ik hem er maar uit geknikkerd. Saviola heb ik transfervrij laten gaan, die was zo slecht. was laatste jaar, vond het niet de moeite om hem een duurder contract te geven om hem vervolgens te verkopen, aangezien hij geen poep presteerde, allemaal van die 100% kansen die hij net naast tikte.. Terwijl Larsson alles er in knalt, sinds ik met drie spitsen ben gaan spelen heb ik 13 wedstrijden op rij gewonnen. De eerste 5 had ik er 3 verloren en 2 gelijk gespeeld. Xavi zit volgens mij op de bank. Eigenlijk staat Edmilson op als controlerende middenvelder, maar door het gedwongen ontslag is edmilson naar achteren geschoven. Centraal op het middenveld moet en zal ik met Deco spelen. de meest creatieve en intelligente voetballer bij barca. Deco maakt bij mij ook veel doelpunten aangezien hij voorin goed aansluit bij een vleugel aanval.
  vrijdag 24 december 2004 @ 12:30:55 #145
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_24178024
Dit spel ligt "as we speak" onder m'n kerstboom op me te wachten (Xbox versie)
Ik heb een tijdje terug een keer 1 potje gespeeld met een vriend van me en dat beviel op zich wel (ook al bleef het 0-0). Ik ben benieuwd hoe snel ik het spel door krijg. Ik weet in ieder geval zeker dat ik niet zoals bij FIFA2K5 binnen een paar uur minuten al de perfecte doelpuntenpositie weet te vinden
pi_24178055
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:19 schreef Brasco125 het volgende:

[..]

Moest ik ontslaan om mijn begroting rond te krijgen, aangezien hij het oudst is en ik heb een beetje traag vind voor 4-3-3 heb ik hem er maar uit geknikkerd. Saviola heb ik transfervrij laten gaan, die was zo slecht. was laatste jaar, vond het niet de moeite om hem een duurder contract te geven om hem vervolgens te verkopen, aangezien hij geen poep presteerde, allemaal van die 100% kansen die hij net naast tikte.. Terwijl Larsson alles er in knalt, sinds ik met drie spitsen ben gaan spelen heb ik 13 wedstrijden op rij gewonnen. De eerste 5 had ik er 3 verloren en 2 gelijk gespeeld. Xavi zit volgens mij op de bank. Eigenlijk staat Edmilson op als controlerende middenvelder, maar door het gedwongen ontslag is edmilson naar achteren geschoven. Centraal op het middenveld moet en zal ik met Deco spelen. de meest creatieve en intelligente voetballer bij barca. Deco maakt bij mij ook veel doelpunten aangezien hij voorin goed aansluit bij een vleugel aanval.
ik speel ook altijd 4-3-3-, maar dan met 1 verdedigende middenvelder en 2 daarvoor in het midden. de linksbuiten staat helemaal aan de buitenkant, spits in het midden en de rechtsbuiten daar een beetje tegenaan. heb het vorige seizoen 1 keer gelijk gespeeld en voor de rest alles gewonnen
oh en Roberto Carlos is super als linksbuiten!
  vrijdag 24 december 2004 @ 12:57:37 #147
66779 Brasco125
gamertag: DirtyBrasco NL
pi_24178514
ik speel precies het zelfde, alleen heb ik ook een echte rechtsbuiten positie. bij mij nog ingevult door guily. binnen twee ga ik voor de Ridder. Maar dan moet ie wel in het spel bij ajax aan spelen toe komen.
pi_24178587
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:19 schreef Brasco125 het volgende:

[..]

Ik speel ook met barca en ik heb in de voorhoede eto'o en fernando torres lopen .. prima paar samen .. ze scoren allebei doelpunten en vullen elkaar goed aan. Op de vleugels heb ik joaquin lopen en vicente met in het midden deco samen met xavi. Achterin staan belleti puyol marquez en gio. Ronaldinho heb ik nog niet kunnen kopen. Ik was met niks begonnen namelijk. Maar die aap wilt niet komen

Mijn voornamelijkste wissels zijn iniesta, valeron en luque.

Wat wel jammer is dat je in xbox live niet met je master league team kan spelen
pi_24179642
yea gister mn SuperjoyBox gekregen.. lekker met mn ps2 controller achter mn pc'tje zitten gamen

werkt toppie

weet iemand hoe het kan dat als ik het spel start en bij dat konami scherm niks druk op mn toetsenbord dat het scherm op zwart blijft hangen? als ik wel wat intik op dat moment gaat ie wel door naar dat scherm van: 'press a button'

check www.pesmoves.com voor acties
pi_24180300
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:51 schreef Epsilux het volgende:
yea gister mn SuperjoyBox gekregen.. lekker met mn ps2 controller achter mn pc'tje zitten gamen

werkt toppie

weet iemand hoe het kan dat als ik het spel start en bij dat konami scherm niks druk op mn toetsenbord dat het scherm op zwart blijft hangen? als ik wel wat intik op dat moment gaat ie wel door naar dat scherm van: 'press a button'

check www.pesmoves.com voor acties
heb je een illegale versie? in dat geval is de intro er misschien uitgeknipt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')