Volgens mij moet jij voor je vraagt eerst goed lezen her en der, maar goed, ik zal alsnog even wat toelichten...quote:Op woensdag 22 december 2004 17:50 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik kan nog steeds niet online spelen. Ik kan iemand niet client vinden, wordt telkens "Cannot connect" aangegeven en als ik Host, ziet hij mij ook niet
Daar heb ik het ook over!quote:Op woensdag 22 december 2004 19:13 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Uhm Tackleberry, bedankt. Maar ik heb een PC versie
Gebruik je nu wel of niet PES4Online?quote:Op woensdag 22 december 2004 19:15 schreef NFSUndergroundII het volgende:
en heb alles al uitgevogeld. Ook met een ene port die ik in mijn router moest toevoegen. Niets helpt.
Als je dat nu eens gaat gebruiken, los je al een hoop moeilijkheden op. Met dat programma kun je dus (zoals ik al eerder heb gezegd) gemakkelijk met elkaar connecten. Dat ingame HOST/CLIENT verhaal is van zichzelf zó lastig...quote:Op woensdag 22 december 2004 19:17 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Niet.
Als je MSN heb voeg mij dan even teo. Ben nu op mijn werk en ben pas half 11 thuis!quote:Op woensdag 22 december 2004 19:21 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Als je dat nu eens gaat gebruiken, los je al een hoop moeilijkheden op. Met dat programma kun je dus (zoals ik al eerder heb gezegd) gemakkelijk met elkaar connecten. Dat ingame HOST/CLIENT verhaal is van zichzelf zó lastig...
Gewoon DOEN
(zoals ik al zei ben ik daar nu online, dus als je dat programma installeert wil ik je wel even op weg helpen)
Ik ben onlinequote:Op woensdag 22 december 2004 22:23 schreef RealKnuckles het volgende:
Wie wil er NU Online tegen mij op de PC?
Ja, was zeer vet tegen elkaarquote:Op donderdag 23 december 2004 00:39 schreef Tackleberry het volgende:
Dat waren spannende en interessante wedstrijden RealKnuckles(hoewel die laatste vrij afgetekend was met 3-0
) Alleen HAAT ik die penalties, ook al won ik beide keren... (en miste ik ze gedurende de reguliere speeltijd!!!)
officële patchquote:Op donderdag 23 december 2004 11:46 schreef Markster het volgende:
Bij PES$online, geeft ie aan dat ik niet de juiste versie heb:
* Your game version does not match the hosts
Komt dat door de Wolf updates, of is er een officiele update uit die ik nog niet heb ?
Ah, bedankt, even proberen, ik gebruik overigens wolf 1.0, heb geen zin om weer 500 mb te downloaden en alles kwijt te zijnquote:Op donderdag 23 december 2004 13:12 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
officële patch
Ik speel zelf met WOLF 3.0 overigens, maar dat heeft met online spelen weinig (tot niets) van doen, omdat er toch gebruik wordt gemaakt van de originele teams/spelers/kits etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |