Gewoon button configurationquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:29 schreef Johan-Derksen het volgende:
Jongens, kan iemand me de knoppen vertellen voor het toetsenbord? Kan het nergens vinden
W = Dieptepass, Keeper laten uitkomenquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:29 schreef Johan-Derksen het volgende:
Jongens, kan iemand me de knoppen vertellen voor het toetsenbord? Kan het nergens vinden
De 2 analoge sticks (die draaidingen) die kan je niet gebruiken met het toetsenbord. De rest staat gewoon aangegeven in de toetsenquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:33 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ja, maar die is vaag, die lijkt alleen op een keypad (of hoe heet het) gericht te zijn...
Kijk, jij bent lief!quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:33 schreef HomerJ het volgende:
[..]
W = Dieptepass, Keeper laten uitkomen
A= Schieten
S = Passen, Duel ingaan
D= Voorzet geven, Sliding maken
Q= Speler wisselen
E = Sprinten
Ja joh?? ik dacht dat het aan de xbox lag, maar dan is het inderdaad een hele knullige errorquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:26 schreef Brasco125 het volgende:
dat moet dan meer een knullige PES error zijn, want dat had ik ook met PES3 op de PS2.
van de een op de andere dag, save-file corrupt. Ik ben erg consequent met dat soort dingen. Kan waarschijnlijk ook met de memorycard te maken hebben gehad, mar ik verdenk PES3 toch van up-fucken.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:57 schreef BGN het volgende:
Het ligt aan PES4 op de XBOX. Op de PS2 komt dit alleen voor als je de PS2 uitgezet hebt terwijl die met het lezen of schrijven van de option file bezig was. Heb dat een keertje gehad, en dat ligt dus voornamelijk aan jezelf.
Op de XBOX is het echter wel een echte bug, aangezien het veel vaker voorkomt. Weet niet of ze dat kunnen fixen met een patch, de vraag is dan nog wanneer deze uitkomt.
Je kunt ook een MaxDrive kopen, zodat je de juiste shirtjes zelf kunt downloaden van PESFan.
Dat zou natuurlijk kunnen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:17 schreef Brasco125 het volgende:
[..]
ik verdenk PES3 toch van up-fucken.
Waar kan ik zo;n maxdrive in nederland kopen, en nog belangrijke wa kost da?quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:57 schreef BGN het volgende:
Het ligt aan PES4 op de XBOX. Op de PS2 komt dit alleen voor als je de PS2 uitgezet hebt terwijl die met het lezen of schrijven van de option file bezig was. Heb dat een keertje gehad, en dat ligt dus voornamelijk aan jezelf.
Op de XBOX is het echter wel een echte bug, aangezien het veel vaker voorkomt. Weet niet of ze dat kunnen fixen met een patch, de vraag is dan nog wanneer deze uitkomt.
Je kunt ook een MaxDrive kopen, zodat je de juiste shirtjes zelf kunt downloaden van PESFan.
Kwestie van budget en deadlines denk ik. Maar die online-functionaliteit is wel belabbert ja. Het zijn geen programmeer technische problemen, maar ongelovelijke ontwerp fouten die een peuter van 3 nog niet zou maken. Het punten systeem slaat werkelijk nergens op. quitters worden niet gestraft. en de verbindingen kunnen veel efficienter (waarbij de host desnoods even veel last heeft van lag als de joiner).quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:26 schreef BGN het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk kunnen.
Alleen gebeurt het op de XBOX veel vaker. Waarom kunnen ze dat team dat zo'n fantastische voetbalsimulatie maakt niet ondersteunen met goede programmeurs op het gebied van graphics, geluid, menufunctionaliteit, opties, online mogelijkheden etc.
Hier staan een aantal linkjes.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:35 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Waar kan ik zo;n maxdrive in nederland kopen, en nog belangrijke wa kost da?
Volgens mij moet je het meer van de filmpjes hebben denk ik, en het zelf ervaren...quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:07 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Zijn er nog screenshots die mij ovrhalen om PES4 aan te schaffen?
inderdaad. screenshots laten geen gameplay zienquote:Op zaterdag 18 december 2004 11:48 schreef NvM het volgende:
[..]
Volgens mij moet je het meer van de filmpjes hebben denk ik, en het zelf ervaren...
Nee, wel gameplay die realistischer is dan echt voetbal.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:07 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Zijn er nog screenshots die mij ovrhalen om PES4 aan te schaffen?
Nope, alleen in masterleauge, al snap ik daar nix van.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:33 schreef Duiveltja het volgende:
Kan je in Leaugue mode geen transfers doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |