*zucht*quote:Op maandag 3 januari 2005 15:48 schreef jimjim1983 het volgende:
schat, je wint een nintendo DS + 1000 euro. ga nu maar weer terug naar de basisschool
zoiets hebben we hier ook al opgericht, we wachten echter nog op de live patch.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:03 schreef Snoephond het volgende:
Xbox live Pes4 league
He, ik heb een xbox pes 4 league opgezet. Je kunt je nu inschrijven op:
http://www.phpbbserver.com/phpbb/?mforum=nlpesleague
1. je moet die zelfgemaakte speler in PES of WE united stoppen, dan kan je 'm met register player in een team zetten.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:31 schreef Epsilux het volgende:
weet iemand toevallig hoe je een 'zelfgemaakte' speler in een team kan toevoegen?
en hoe je spelers uit classic brazil/nederland bjvoorbeeld kan kopen tijdens masterleague??
1.ja sorry dat bedoelde ikquote:Op maandag 3 januari 2005 18:44 schreef Epsilux het volgende:
1. Als je een nieuwe speler aanmaakt, dan kan je deze niet in een team stoppen. Alleen opslaan als stock. Alleen als je een speler edit/vervangt dan kan je deze in een andere team stoppen.
2. Ja ik heb de teams unlocked. Alleen tijdens masterleague kan ik deze spelers nergens vinden. Ook niet als ik advanced zoek.
Iemand nog tips?
Hey dat is handig, werkt dat ook voor accumulated fatigue?quote:Op maandag 3 januari 2005 22:04 schreef twi het volgende:
Las pas dat het ervoor zorgt dat je geen spelers meer hebt met een pijl naar beneden, als je dat elke keer voor de wedstrijd doet tot je "OK" op je scherm krijgt
Het is best leuk, er komt binnenkort een patch uit om de problemen als lag (soms erg, soms niet) op te lossen. Ook wordt dan de ranking opnieuw ingedeeld, zodat spelers met veel punten spelers zijn die niet alleen veel gespeeld hebben, maar ook veel gewonnen. Dat ontbreekt momenteel nog. Er is bijna altijd wel iemand online waartegen je kunt spelen. En met XBOX Live! kun je een friends list maken, zodat je snel kunt zien of jouw favoriete tegenstanders online zijn.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:18 schreef Darkzell het volgende:
Ik speel momenteel PEs4 op de PS2 maar wil graag een Xbox kopen met Live en PES4 zodat ik online kan spelen. Maar hoe speelt ie online. Veel last van lag? Veel spelers online? Hoe speelt ie op de Xbox als je de PS2 versie gewend bent?
Ik vind de Xbox controller S wel erg lekker spelen, weet niet of jij de oudere versie hebt want die vond ik namelijk baggerquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:03 schreef vanBoeschoten het volgende:
zijn er hier mensen die voor PES4 op de xbox zo'n kastje gebruiken om met een PS2 controller te spelen ? en zo ja, speelt dat dan hetzelfde als op de PS2....?
ik vind die xbox controller niet echt fijn om PES te spelen...
da weet ik zo niet eigenlijk...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:19 schreef Nippletwister het volgende:
[..]
Ik vind de Xbox controller S wel erg lekker spelen, weet niet of jij de oudere versie hebt want die vond ik namelijk bagger![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |