quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:18 schreef Markster het volgende:
En wordt maar weer modje, toen straalde je tenminste nog intelligentie uit.
Jup kan!quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:16 schreef jimjim1983 het volgende:
ik hoorde gisteren dat je ook je eigen master league kan samenstellen, heb het nog niet geprobeerd maar als het klopt dan ben ik een gelukkig mens in 2005.
Erg intelligent ben je zelf blijkbaar ook niet.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:18 schreef Markster het volgende:
Daggla is een kneus, je kan nameijk ook wel normaal zeggen dat we even op moet rotten. Daar hoef je niet meteen kanker bij te betrekken hoor.
En wordt maar weer modje, toen straalde je tenminste nog intelligentie uit.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:22 schreef jimjim1983 het volgende:
en nu opkankeren met dat offtopic gezeik
Ja idd, zwaar frustrerendquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:15 schreef twi het volgende:
Vind het wel vrij frustrerend dat de tegenstander ALTIJD in de laatste vijf minuten weet te scoren. Is het niet door een domme verdedigende fout van een ventje wat niet doet wat ik met m'n controller aangeef, dan is het wel met een wereldgoal (kopbal van buiten de 16 of een afstandsschot van halverwege mijn helft). Bij het irritante afMeestal is een minuut ervoor er al een gelijkmaker gemaakt door ze
Gvd iddquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:15 schreef twi het volgende:
Ik speel nu al een tijdje op 6 sterren. Was gepromoveerd en had een paar geunlockte spelers erin. Toen bedacht ik me dat dat helemaal niet leuk is, en wilde ik zonder geunlockte dingen spelen. Kon ik niet meer uitzetten helaas, en had geen zin om handmatig te kijken. Dus toen m'n option file er maar uitgegooid, 1500 PES points gehaald, 6 sterren modus unlocked en opnieuw begonnen.
Vind het wel vrij frustrerend dat de tegenstander ALTIJD in de laatste vijf minuten weet te scoren. Is het niet door een domme verdedigende fout van een ventje wat niet doet wat ik met m'n controller aangeef, dan is het wel met een wereldgoal (kopbal van buiten de 16 of een afstandsschot van halverwege mijn helft). Bij het irritante afMeestal is een minuut ervoor er al een gelijkmaker gemaakt door ze
Vind ik nietquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Erg intelligent ben je zelf blijkbaar ook niet.
Opkankeren is namelijk hetzelfde als oprotten.
Ik krijg online vaak een hele storm aanvallen over me heen, waarna ik uit vijf counters vier keer scoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:22 schreef HomerJ het volgende:
Dat heb ik niet, ik sta bijna elke wedstrijd 1-1 en scoor ik in de laaste minuten. Ik voel me net een duitser
haha ja ik weet wat counters zijn (tegenaanvallen!), k las ff niet goedquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:28 schreef BGN het volgende:
counters!
Weet je wel, dat de tegenstander volop in de aanval is, de bal verliest, waarna mijn Manchester United met Giggs en Christiano Ronaldo snel uitbreekt langs de zijkanten. Vervolgens goed kijken hoe de spitsen staan, en het balletje afmaken.
Waarom staat daar een DS plus 1000 euro?? Is dat de prijs of zoquote:Op maandag 3 januari 2005 12:35 schreef Thomper het volgende:
http://www.proballer.nl/
Hebben jullie vast wat aan?
Nee dat is de prijs van een DS Plusquote:Op maandag 3 januari 2005 13:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Waarom staat daar een DS plus 1000 euro?? Is dat de prijs of zo
heb dit een tijdje geleden al gezien. 25 euro is toch veel te veel! die gasten doen het om de winst, op een ander forum had iemand ff uitgerekent dat ze zo'n 10.000 euro winst maken. dan kan je beter naar groningen gaan als er weer een toernooi is, dat zijn tenminste echte liefhebbers.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:35 schreef Thomper het volgende:
http://www.proballer.nl/
Hebben jullie vast wat aan?
quote:Op maandag 3 januari 2005 15:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb dit een tijdje geleden al gezien. 25 euro is toch veel te veel! die gasten doen het om de winst, op een ander forum had iemand ff uitgerekent dat ze zo'n 10.000 euro winst maken. dan kan je beter naar groningen gaan als er weer een toernooi is, dat zijn tenminste echte liefhebbers.
Wat snap je niet aan de '+' ?quote:Op maandag 3 januari 2005 13:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Waarom staat daar een DS plus 1000 euro?? Is dat de prijs of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |