Neequote:
omgquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Neemaar zo'n lange dag op stage dan wil ik ook wel eens wat zien hoor
Als je de mannen van de postkamer zou zien hier, zou je me begrijpen: middelbare leeftijd, kalend, een buikje, een muffe geur: Heerlijk!![]()
Je begrijpt dat ik elke brief apart ga brengenquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:17 schreef niksan het volgende:
[..]
omg
en die gefrustreerde oogjesoeh!
* niksan gek wordt
Ik vind je nieuwe haar wel aan de korte kant Tomquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
"Hallo, ik ben Jan, ik ben 51 jaar en werk op de postkamer. Willen jullie aan m'n oksels ruiken?"
Hoi Bupa..
en wacht totdat je hém de postzegel op laat plakkenquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik elke brief apart ga brengen![]()
![]()
en je sik heeft zich ook wat...uitgezaaidquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik vind je nieuwe haar wel aan de korte kant Tom
Ik wou het niet zeggenquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:26 schreef niksan het volgende:
[..]
en je sik heeft zich ook wat...uitgezaaid
Whehequote:Op vrijdag 17 december 2004 15:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik vind je nieuwe haar wel aan de korte kant Tom
Ow en Bupatih & Airelle ook.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
De enigste user die altijd aardig tegen mij heeft gedaan.![]()
![]()
Mischien heeft ze dan geen tijd ofzo.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ga dan morgen...
Kan niet.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ga dan morgen...
Mijn favo (" aardigste" ) users zijn:quote:
Echt? Nou sorry dan, het was niet zo bedoeldquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
De enigste user die altijd aardig tegen mij heeft gedaan.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mijn favo users zijn:
Bupatih
Airelle
Frey
Digispeed
Christine
BVO
Wat een leuke sign heb jequote:Op vrijdag 17 december 2004 16:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Echt? Nou sorry dan, het was niet zo bedoeld
En die foto is echt heeeel oud... ik ga echt nooit meer in gotic kleren over straat. Best jammer eigenlijk, was toen wel leuk om reacties te krijgen
Nou Niksan heeft het ook niet op mij.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Eigenlijk bijna iedereen behalve _ElMaikel_ dus
Maar het ging toch om jouw favo users?quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou Niksan heeft het ook niet op mij.![]()
wie?quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:31 schreef Christine het volgende:
Ik ga volgende week over twee weken misschien bij Jeanette op bezoek
Ahum doe niet of je mijn meerdere bent ...quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mischien heeft ze dan geen tijd ofzo.Waarom kon je niet,Airelle?
![]()
ga ergers anders maar ruzie schoppen :Squote:Op vrijdag 17 december 2004 16:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ahum doe niet of je mijn meerdere bent ...
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Eigenlijk bijna iedereen behalve _ElMaikel_ dus
Ik ben de oprichter van haar officiële fanclub op clubs.nlquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb je ooit een fansite voor Jeanette gemaakt, Christine?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |