Die is mooi jaquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:48 schreef Airelle het volgende:
Is het jullie al eens opgevallen dat er een heel mooi muziekje zit onder de WNF reclame?
'As far as my eyes can see
There are Shadows approaching me'
Welke WNF reclame?quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:48 schreef Airelle het volgende:
Is het jullie al eens opgevallen dat er een heel mooi muziekje zit onder de WNF reclame?
'As far as my eyes can see
There are Shadows approaching me'
Ik ren gelijk naar de tv als ik het hoorquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:08 schreef BVO het volgende:
Ja! Ik zag/hoorde hem vanochtend toevallig, vond hem ook erg mooi..
Agh meid,stel je niet zo aan.Je ziet er toch geweldig uit! Wat een gillertje..quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Straks galabal.
Dan ga ik me zo maar optutten..
Net terugquote:
Hmmmzzquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Neemaar zo'n lange dag op stage dan wil ik ook wel eens wat zien hoor
Als je de mannen van de postkamer zou zien hier, zou je me begrijpen: middelbare leeftijd, kalend, een buikje, een muffe geur: Heerlijk!![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Straks galabal.
Ik ga naar een gala. Dat is wel uitgaan. Vind ik.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:04 schreef Orginial het volgende:
Wie gaat er vanavond nog allemaal uit?
Ik niet![]()
Niet teveel pancake he, daar houden de heren niet vanquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Straks galabal.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ga naar een gala. Dat is wel uitgaan. Vind ik.
Ik heb geen date.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:33 schreef Duiveltja het volgende:
Wie is je date eik?
Ja zekerquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat wordt dan tongen, bar_rel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |