Nou Victoria heeft er ook een gaan wij ze hier dan ook opeens allemaal dragen ?quote:Lange Frans & Baas B, Victoria Koblenko, Ali B. en Inge de Bruijn dragen al een oranje polsbandje. Jij ook?
Ik wil wel een gebruikte van Victoria dragenquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Over die oranje bandjes
[..]
Nou Victoria heeft er ook een gaan wij ze hier dan ook opeens allemaal dragen ?![]()
Ze moeten oprotten met die kut-oranje-bandjes.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Over die oranje bandjes
[..]
Nou Victoria heeft er ook een gaan wij ze hier dan ook opeens allemaal dragen ?![]()
Ik zag vandaag iemand die had een rooie staat het zelfde op alleen het geld van die bandjes gaat volledig naar de winkelier en niet naar het goede doel zo als die anderen wel horen te gaan...quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze moeten oprotten met die kut-oranje-bandjes.
Sukkels[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mijn favo (" aardigste" ) users zijn:
Bupatih
Airelle
Frey
Digispeed
Christine
BVO
Zowiee
Die gele waren wel orginieel.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze moeten oprotten met die kut-oranje-bandjes.
Sukkels[afbeelding]
Dat je er bij wil staanquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar ik ben bij vlagen ook heel aardig!
Nee. Ze moeten gewoon allemaal opzouten met die bandjes.quote:
Das waar.Waarom ben je trouwens nooit meer op MSN?quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar ik ben bij vlagen ook heel aardig!
Rood is tegen geweld.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik zag vandaag iemand die had een rooie staat het zelfde op alleen het geld van die bandjes gaat volledig naar de winkelier en niet naar het goede doel zo als die anderen wel horen te gaan...
Weet je dan niet dat Orginials populariteitslijstjes tegenwoordig onwijs hip & trendy zijn?quote:
Oranje toch eigelijk ?quote:
Ik heb het heeeeeel druk! En een MSN fobie.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
Das waar.Waarom ben je trouwens nooit meer op MSN?![]()
De wereld vergaatquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Weet je dan niet dat Orginials populariteitslijstjes tegenwoordig onwijs hip & trendy zijn?
Het zal mij boeienquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oranje toch eigelijk ?
Die oranje en die rose zijn rip-offs van die gele.
En die rooie is weer een rip-off van die oranje.
Word je mooi?quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial wordt zoooo mooi van jouw geruzie altijd.![]()
Tip: gewoon niet reagere.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial wordt zoooo mooi van jouw geruzie altijd.![]()
Tsja het maakt mij ook geen eene ruk meer uit.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het zal mij boeien
Ik vind het gewoon onzin dat mensen zulke dingen willen dragen.
Allemaal meelopers.
Nee!quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Over die oranje bandjes
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |