quote:
ach, scheelt je een apparaatje meedragen. Hoe meer in 1 hoe beter, tochquote:Op woensdag 29 december 2004 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie wil er dan ook een FM radio?
Die dingen koop je voor een euro bij de euroland
Ik heb de P800 al ruim 2 jaar..., dus tegenwoordig klopt niet helemaal.quote:Op woensdag 29 december 2004 11:52 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ach, scheelt je een apparaatje meedragen. Hoe meer in 1 hoe beter, toch
Tegenwoordig heb je in 1 ding: FM-speler, mp3-speler, gameboy, fotocamera, filmcamera, trildildo, instant messenger, webbrowser en telefoon in één
't past in de brievenbus gelukkig (scheelt namelijk porto-kostenquote:Op woensdag 29 december 2004 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Bliksem dat zou tijd wordenNou maar hopen dat het bij het goeie postkantoor uitkomt
(of gewoon in de brievenbus kan, of aangepakt wordt door 1 van mijn lieftallige assistentes huisgenotes
Geen ideequote:Op woensdag 29 december 2004 12:20 schreef Geqxon het volgende:
Maar kunnen die dingen van euroland ook omnemen naar een 128mb MMC-kaartje? 8)
Oeps!quote:Op woensdag 29 december 2004 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk niet dat er een FM radio op de P800 zit![]()
Post in goede staat ontvangenquote:Op woensdag 29 december 2004 12:18 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
't past in de brievenbus gelukkig (scheelt namelijk porto-kosten)
Wel, via GPRS danquote:Op woensdag 29 december 2004 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk niet dat er een FM radio op de P800 zit![]()
quote:Op woensdag 29 december 2004 20:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wel, via GPRS dan1 nadeel, je voelt je portomonee lichter worden
Zelfdequote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal gadgetvriendjes en -vriendinnetjes
Ik lag rond 3.00 in bed, maar heb lekker lang gelegenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou RustigeKerel
Ik ging rond 5 uur slapenen voel me behoorlijk fit
en jij?
Hoi Flits!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |