abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 december 2004 @ 14:12:48 #76
65644 WoOsHiE
Ezekiel 25-17
pi_24035927
Ow ja BansheeBoy...
Leuk hoor zo'n mening, maar als je nix beters te doen hebt ga dan ff naar www.ikbegrijpawawel.nl

Daar kan je je lofuitingen en begrip voor onze vriend Awa ten toon spreiden!
Stramme hark!!!
  vrijdag 17 december 2004 @ 14:18:42 #77
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_24036062
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 13:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je moet hem ook begrijpen. Hij zei dat met het idee dat zijn vriendin is vreemdgegaan. Zie het als een soort woede-aanval, perceptie

Pleur toch op man met je woede aanval.

Een woede aanval is niet alles keurig klaar leggen om je meisje in de fik te steken. Wat ben je toch een eikel ook he.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_24036537
Laat Bsb nou, hij is gewoon een troll.
Hij zegt altijd het tegenovergestelde van wat logisch is, zodat hij weer kan genieten als jullie er tegen in gaan.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  vrijdag 17 december 2004 @ 14:41:24 #79
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_24036612
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 14:38 schreef vdo28 het volgende:
Laat Bsb nou, hij is gewoon een troll.
Hij zegt altijd het tegenovergestelde van wat logisch is, zodat hij weer kan genieten als jullie er tegen in gaan.
Ik probeer het me niet te visualiseren.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 17 december 2004 @ 14:43:32 #80
65644 WoOsHiE
Ezekiel 25-17
pi_24036669
Nee jongens, laten we BSB nou niet gaan afkraken om zijn meningen.
En hij doet vast heel erg zijn best om alles zo eerlijk mogelijk op te schrijven

OF TOCH NIET???!!!
pi_24036892
Niet zo happen op BSB
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_24113902
quote:

[..]

Je moet hem ook begrijpen. Hij zei dat met het idee dat zijn vriendin is vreemdgegaan. Zie het als een soort woede-aanval, perceptie

Weer een vergelijkbare reactie als bij theo van gogh, je bent echt van mening dat je eigen rechter mag spelen he? Hoe haal je het in je botte hoofd om je naam in het lijf van je vriendin te kerven en haar vervolgens aan te steken.

Welke idioot vermoed een normale reactie hier? Jij in feite, jij vindt dat iemand zulke dingen kan verdienen. Ik vrees dan ook voor de mensen in jouw omgeving BSB, want wat als jij een keer boos wordt?

Ik volg je al een tijdje op het forum BSB, en hoe meer je laat zien hoe zieker het typetje dat je speelt in feite is. Of je bent een geweldig troller of je bent echt, in beide gevallen, petje af
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:01:30 #83
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24114234
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 09:25 schreef TheDeadGuy het volgende:

[..]

Weer een vergelijkbare reactie als bij theo van gogh, je bent echt van mening dat je eigen rechter mag spelen he?
Ik begrijp niet waarom je bewust de intentie van mijn post veranderd. Ik ben tegen eigen rechter spelen. Maar ik begrijp zijn woede wel. Er is niks mis met begrip. De aanslagen op het WTC had ik ook begrip voor , maar ik keurde ze niet goed
quote:
Hoe haal je het in je botte hoofd om je naam in het lijf van je vriendin te kerven en haar vervolgens aan te steken.
Dat moet je toch echt aan AWA vragen. Ik ben zelf tegen criminaliteit. Dat weten de meeste Fok!kers gelukkig. Ik ben dan ook nooit in aanraking geweest met de politie
quote:
Welke idioot vermoed een normale reactie hier? Jij in feite, jij vindt dat iemand zulke dingen kan verdienen.
Neen, ik vind niet dat iemand dergelijke pijnigingen kan verdienen. Uiteraard ben ik niet tegen lijfstraffen aangezien ik voorstander ben van de Shari3a, maar daar bepaald de rechter de straf op basis van Islamitische jurisprudentie en ook daar is voor eigenr echter spelen uit den boze, maar ik begrijp AWA wel.
quote:
Ik vrees dan ook voor de mensen in jouw omgeving BSB, want wat als jij een keer boos wordt?
Niets menselijks is mij vreemd, en gelukkig word ook ik weleens een keertje boos. Umm-Qasr en Drugshond kennen me, en ik ben zeer vredelievend
quote:
Ik volg je al een tijdje op het forum BSB, en hoe meer je laat zien hoe zieker het typetje dat je speelt in feite is. Of je bent een geweldig troller of je bent echt, in beide gevallen, petje af
Wat een onzin laxeer je hier toch bij elkaar ?? Wat bedoel je nou weer met typetje ??? Ik ben acteur hoor

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24126850
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik begrijp niet waarom je bewust de intentie van mijn post veranderd. Ik ben tegen eigen rechter spelen. Maar ik begrijp zijn woede wel. Er is niks mis met begrip. De aanslagen op het WTC had ik ook begrip voor , maar ik keurde ze niet goed
[..]
Jij hebt begrip voor zijn daden

je hebt weer voldoende gezegd
quote:
Dat moet je toch echt aan AWA vragen. Ik ben zelf tegen criminaliteit. Dat weten de meeste Fok!kers gelukkig. Ik ben dan ook nooit in aanraking geweest met de politie
[..]
begin je weer met je 'de meeste fokkers vinden' jij hebt geen flauw idee wat de meeste fokkers vinden, ik had de hoop dat je dat na onze laatste ontmoeting en de daarop volgende verkiezing tot looser van de maand wel had ingezien, maar nee, je zit nog vaster vast met je kop in je eigen hol dan ik mij had kunnen voorstellen, wederom petje af
quote:
Neen, ik vind niet dat iemand dergelijke pijnigingen kan verdienen. Uiteraard ben ik niet tegen lijfstraffen aangezien ik voorstander ben van de Shari3a, maar daar bepaald de rechter de straf op basis van Islamitische jurisprudentie en ook daar is voor eigenr echter spelen uit den boze, maar ik begrijp AWA wel.
wat voor begrip ook alweer, het kerven van je naam in de borst van je geliefde om haar vervolgens aan te steken??? leg eens uit ventje hoe zit dat dan?

en voorstander van de sharia? wat doe je hier nog? oh ja daar heb je al antwoord op gegeven, in een eerdere thread, het nederlands pasoort komt je wel van pas omdat je hier lekker kunt leren en een goede baan kunt vinden, iets wat je niet zal lukken in een door de sharia geregeerd land. (want al die landen zijn stuk voor stuk overgesubsidieerde mislukte apenkolonies)

leuk stukje over de vredelievende sharia
quote:
Niets menselijks is mij vreemd, en gelukkig word ook ik weleens een keertje boos. Umm-Qasr en Drugshond kennen me, en ik ben zeer vredelievend
totdat je keer boos wordt??
quote:
Wat een onzin laxeer je hier toch bij elkaar ?? Wat bedoel je nou weer met typetje ??? Ik ben acteur hoor

wat ik bedoel is dit, of je bent een neit moslim die probeert de moslims zwart te maken, in dat geval, petje af

of je bent een moslim die zo vreselijk ongeintegreerd en ontzettend dom is (getuige je essays) dat het gewoon knap is, wederom petje af

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2004 23:27:01 ]
pi_24345623
quote:

Je moet dingen niet uit proportie trekken natuurlijk, he? Als ik mijn teen stoot tegen de tafel, is het ook niet normaal dat ik diezelfde tafel door een raam gooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')