abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 december 2004 @ 23:53:38 #51
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24070576
Meisjes plagen, kusjes vragen
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_24071516
Een pak slaag kicken ze ook wel op. Ze zeggen wel van niet, maar dat komt omdat de samenleving denkt dat het niet hoort. Maar diep, diep in hun instinct, voelen ze dat het zo hoort.
  zondag 19 december 2004 @ 02:17:08 #53
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_24073942
quote:
Op zondag 19 december 2004 00:28 schreef FuifDuif het volgende:
Een pak slaag kicken ze ook wel op. Ze zeggen wel van niet, maar dat komt omdat de samenleving denkt dat het niet hoort. Maar diep, diep in hun instinct, voelen ze dat het zo hoort.
You, my friend, are one sick bastard.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_24074623
Plagen kan in ieder geval pas als je ze redelijk goed kent.

Bijvoorbeeld in hun zij prikken met zo'n dikke smile op je bek, en als ze dan lachen... ja, dan vinden ze wel leuk vooral als ze het terug gaan doen

Hint: werkt niet bij zéér chagrijnige types.

Zijn nog talloze voorbeelden, maar dat was er in ieder geval 1.
pi_24075787
Wij, dat is mijn ex en ik, waren elkaar altijd aan het plagen, al voor ons eerste afspraakje (we hebben elkaar leren kennen via ICQ).

Elkaar aftroeven met slimmigheden, afgewisseld met meppen was altijd heerlijk. Ik hoop dat onze toekomstige partners hetzelfde doen.
pi_24076025
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 23:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Meisjes plagen, kusjes vragen
ja die fase blijft erin zitten bij veel mannen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 19 december 2004 @ 07:14:35 #57
110388 Georgeous
relativeren is ook een kunst
pi_24076074
Plagen is perfect om een meisje te versieren, zolang je het maar duidelijk met een knipoog doet... Ook daarna vind ik elkaar plagen zooo belangrijk in een relatie... Niks zo erg als stelletjes die de hele tijd aan het slijmen zijn 'ja ik kom er zo aan schat' etc. etc.

Ieder zn ding natuurlijk, maar ik vind plagen (niks mis met woordkeus, stelletje pubers) echt top! Moet natuurlijk wel 'natuurlijk' gaan, het moet gewoon klikken. Als het ware.
Alles (dus ook bijv. kunst) is relatief.
pi_24077284
quote:
Op zondag 19 december 2004 02:17 schreef HenryHill het volgende:

[..]

You, my friend, are one sick bastard.
* iets over ironie mompelt
pi_24079993
quote:
Op zondag 19 december 2004 06:39 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja die fase blijft erin zitten bij veel mannen
Bij vrouwen soms ook . Als ik een man leuk vind ga ik hem altijd automatisch op stang jagen. Niet te provocerend natuurlijk maar een beetje 'plagen' dus. Het is een vorm van flirten lijkt wel. Je moet er wel een beetje mee oppassen; het is niet de bedoeling dat je iemand kwetst.

Trouwens vindt mijn vriend het ook geweldig mij te plagen. Op een of andere manier is het een beetje speels en voorkomt dat je een te serieus saai stel wordt.
pi_24081631
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:30 schreef Fziz het volgende:
Plagen is de perfecte woordkeuze. Mensen die de TS uitlachen snappen het niet helemaal. Een meisje plagen werkt namelijk erg goed en zorgt er voor dat jij interresanter voor haar bent. Ik probeer altijd dingen te zeggen die net op het randje zijn en waarbij ze echt denken 'hoe durft hij dat te zeggen' maar wel op een manier zodat ze erom kunnnen lachen. Het is gewoon even de grens vinden van hoe ver je kan gaan bij iemand. En zodra ze je op een speelse manier beginnen te slaan dan zit het meestal wel goed
Helemaal mee eens. Je houd die spanningen zo goed vast en zorgt voor wat seksuele spanning.

Wat een hoop ervaren lui hier in het topic trouwens . Tuurlijk werken zo'n dingen goed. Als je geintresseerd en aardig doet zul je meestal niet veel bereiken. Volgens mij zijn bijna al die lui die reageren met "ik ben geen 12 meer" toch een stuk minder ervaren dan ze willen laten overkomen.
-
-
  zondag 19 december 2004 @ 15:16:45 #61
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_24082129
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:36 schreef FuifDuif het volgende:
* iets over ironie mompelt
Zo'n opmerking is makkelijk gemaakt, maar steekt er ook nog wat achter?
Of wilde je gewoon even iets 'stoers' zeggen
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')