Nee hoor.quote:Op donderdag 16 december 2004 02:36 schreef Finchy het volgende:
Met Internet Explorer doen de plaatjes het niet.
Met Mozilla doen ze het allemaal wel.
Ik heb ook Firefox en hier doen de plaatjes het ookquote:Op donderdag 16 december 2004 02:36 schreef Finchy het volgende:
Met Internet Explorer doen de plaatjes het niet.
Met Mozilla doen ze het allemaal wel.
Gooi je cache eens leeg en probeer het opnieuw... Heeft niks met de browser te maken, ik heb namelijk ook firefox en ik zie niks... jouw avatar bijv. ook niet.quote:Op donderdag 16 december 2004 07:28 schreef funmaster het volgende:
Ik heb ook Firefox en hier doen de plaatjes het ook
Het ligt ook niet aan de plaatjes, het ligt aan Fok!quote:Op donderdag 16 december 2004 08:28 schreef Troel het volgende:
Als je de eigenschappen van het plaatje pakt en in een nieuwe browser opent kan je ze wel gewoon zien.
Geen idee... Maar ik hoop dat we er snel een krijgen.quote:Op donderdag 16 december 2004 08:28 schreef FREAKY_ME het volgende:
En hebben we al een reactie?
Nou ik gooi de cache leeg en in Mozilla zijn ze gewoon allemaal te zien.quote:Op donderdag 16 december 2004 08:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Gooi je cache eens leeg en probeer het opnieuw... Heeft niks met de browser te maken, ik heb namelijk ook firefox en ik zie niks... jouw avatar bijv. ook niet.
Hmmm... zou kunnen.quote:Op donderdag 16 december 2004 09:00 schreef Finchy het volgende:
Nou ik gooi de cache leeg en in Mozilla zijn ze gewoon allemaal te zien.
Maar ik heb dan ook iets met 'referrer' uitgeschakeld. Misschien 'weet' Imageschack niet dat de browser ze moet weergeven op een Fok! pagina.
Nu maar hopen op goed nieuwsquote:Op donderdag 16 december 2004 10:31 schreef Spideyman het volgende:
* Spideyman heeft een topic geopend in General Help
Deze bedoel je? http://rangoon.imageshack.us/forums/viewtopic.php?t=1600quote:Op donderdag 16 december 2004 10:31 schreef Spideyman het volgende:
* Spideyman heeft een topic geopend in General Help
quote:Op donderdag 16 december 2004 01:09 schreef teknomist het volgende:
>>> GC
Imageshack bant fok (en straks word fok aangeklaagd) en jullie spelen Topic Voetbalquote:Op donderdag 16 december 2004 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
GC >> DIG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |