Sorry heb hem niet op Avatarformaat.Doe anders maar gewoon zwart en dan in het wit: Orginial en weet ik het wat.quote:Op maandag 27 december 2004 23:18 schreef misterDre het volgende:
[..]
Gaat niet goed met je orginele plaatje![]()
Je snapt em nietquote:Op maandag 27 december 2004 23:40 schreef Orginial het volgende:
[..]
Sorry heb hem niet op Avatarformaat.Doe anders maar gewoon zwart en dan in het wit: Orginial en weet ik het wat.![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:34 schreef just me het volgende:
[afbeelding] ik ben hartstikke blij met mijn nieuwe icoontje [afbeelding]
Je mag mijn webspace gebruikenquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:41 schreef easy-going het volgende:
Mister Dre bedankt
alleen heb ik hem nu als webicon omdat hij te groot is. Maar ik weet niet of jij er zelf vanaf wilt, en hoe,wat,waar ik hem anders op moet slaan. klinkt lekker vaag, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
bedanktquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:12 schreef misterDre het volgende:
[..]
Je mag mijn webspace gebruiken....dus opgelost!
![]()
Is mijn avatar al klaar?quote:Op maandag 27 december 2004 22:27 schreef Orginial het volgende:
Kan hier een nieuwjaarsavatar van worden gemaakt?
[afbeelding]
En als het bewegend kan dan dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[En dan bij avatar 1 de kerstmuts weg,en alles gewoon neutraal,zodat ik hem altijd kan gebruiken] AUB,Alvast Bedankt!
Alsjequote:Op dinsdag 28 december 2004 11:11 schreef Mirjamke het volgende:
Zou iemand wat (bewegend) spetterend vuurwerk in mijn icoontje kunnen stoppen?
In dat witte gedeelte ofzo .. Alvast bedankt![]()
![]()
Alsjequote:Op dinsdag 28 december 2004 13:46 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Wie wilt even mijn usericon veranderen naar hoe die normaal was(zonder sneeuw en kerstmuts)
Heb het zelf geprobeert,maar die wordt niet mooi!
Bij deze wil ik iedereen bedanken die mijn icoontjes wilde verbouwen in sint, kerst en nu o&n sfeef. Hartelijk bedankt en mocht ik volgend jaar nog op fok zitten dan gebruik ik ze weerquote:
Alsjequote:Op woensdag 29 december 2004 17:58 schreef Ziva het volgende:
Kan iemand van mijn icoon ook iets oud-en nieuwigs maken alsjeblieft? Liefst met vuurwerk en iets van "happy new year" erin ofzo
Alvast bedankt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |