Poemojn, misschien moet je even de naam en het adres wegwerkenquote:Op donderdag 16 december 2004 22:08 schreef poemojn het volgende:
En als je je zoontje Mozes noemt neem je dit kaartje om helemaal in de stijl te blijven.Mozes=uit het water genomen
Een oud-oud-oud collega wilde haar tweeling Tim en Tom wilde noemen. In het ziekenhuis (na de geboorte) hebben ze dit afgeraden en toen is het Tom en Dennis geworden.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Poemojn, wat een grappige kaartjes in die link van jou
Maaruh... kan me niet voorstellen dat er iemand is die zijn tweeling Kim en Jim gaat noemen
Kijk ook maar eens goed naar de geboortedatum!quote:Op donderdag 16 december 2004 22:42 schreef poemojn het volgende:Rewimo, volgens mij is dat adres fictief. Ik heb rechtstreeks naar de site van de fabrikant gelinkt.
quote:Op donderdag 16 december 2004 07:34 schreef Diesz het volgende:
Morgan stond ook op mijn 'lijstje', net zoals Reese , Dakota en Seven. Brittany vond ik ook een mooie naam, tot Britney S haar neus liet zien, lijkt me te veel op elkaar!
O dat had ik dus even niet in de gaten, dacht dat het van een kennis was of zoietsquote:Op donderdag 16 december 2004 22:42 schreef poemojn het volgende:Rewimo, volgens mij is dat adres fictief. Ik heb rechtstreeks naar de site van de fabrikant gelinkt.
Op mijn oude afdeling werd ooit een tweeling geboren die Michel en Michelle genoemd werden.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
Een oud-oud-oud collega wilde haar tweeling Tim en Tom wilde noemen. In het ziekenhuis (na de geboorte) hebben ze dit afgeraden en toen is het Tom en Dennis geworden.
Dus van de combi Kim en Jim kijk ik ook niet raar op..
Waarschijnlijk zijn er meer Disney fan's. Tenzij ze in de buurt van Den haag wonenquote:Op vrijdag 17 december 2004 09:21 schreef CarOnline het volgende:
Jaaa dat van die drieling zou ik nooit geloven, maar ik heb het zelf zien staan in het Meerlingen Magazine. Vreselijk toch
En Disney voor een meisje ken ik ookToevallig zeg!
quote:
Nee, dat is op zich waar, maar als tweeling ben je vaak toch meer een eenheid dan wanneer er een paar jaar tussenzit... voor de buitenwereld bedoel ik danquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:00 schreef jessie het volgende:
Ik vind het altijd maar een dom gedoe dat een naam moet passen bij die van een broertje of zusje. Die namen zie je alleen maar samen op te geboortekaartje of op kerstkaartenstaan. Als je zegt hoe je heet zeg je er toch niet achteraan hoe je broertje of zusje heet
Nee? Oh, ik vind het helemaal nietsquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:16 schreef bixister het volgende:
ik vind Tim en Tom niet voor schut overigens hoor. alleen wat tekenfilm-achtig.
genoeg lijstjes hebben hier de revue gepasseerdquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Martineke, hebben jullie het al met lijstjes geprobeerd? Dus hij een lijstje, jij een lijstje, en dan strepen en kijken of je een gezamenlijk lijstje kunt krijgen? Stel dat je twee of drie namen overhoudt, dan kun je altijd als het kindje er is nog beslissen....
Dat kun je dan weer ondervangen door ze allebei een tweede naam te geven met een andere letter. Wij hebben thuis twee J's en twee S-en, en daar hebben we nog nooit problemen mee gehad, omdat ze dus andere initialen hebbenquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:14 schreef Quinny het volgende:
Ik zou zelf nooit mijn kinderen dezelfde voorletter geven. Met het idee om later ruzie te voorkomen als de een de post van de ander heeft open gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |