Het stadium betalingsregeling treffen zijn we allang gepasseerd. Ik heb me heel flexibel opgesteld mbt afbetaling, maar meneer is de afspraak niet nagekomen.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:24 schreef Miguel het volgende:
lijkt me duidelijkAlles afsluiten en ev.t betalingsregeling treffen, want neem aan dat hij het niet ineens kan betalen
Goedzoquote:Op woensdag 15 december 2004 18:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Het stadium betalingsregeling treffen zijn we allang gepasseerd. Ik heb me heel flexibel opgesteld mbt afbetaling, maar meneer is de afspraak niet nagekomen.
Ik sluit alles af. Kabelinternet, televisie, verwarming, water.
Geen medelijden meer.
Dan staat ie op straat.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Goedzoen als dat niet helpt trap je hem eruit
![]()
Is er iemand die heel gemakkelijk een rechtsgeldig contract kan opstellen mbt het incasseren van maandelijkse gas/water/licht kosten?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:45 schreef DABAMaster het volgende:
heb je een contract waarin staat dat hij moet betalen? Zo ja: incassobureau
Kerst of geen kerst, ik zou hem eruit trappen dat schorem!quote:Op woensdag 15 december 2004 18:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dan staat ie op straat.
Ik kan nu iemand zwerver maken, als ik een grote klootzak ben.
Jammer voor het geld, het plezier om die koffers voor de deur te kunnen zetten en hem zien weg slenteren met een winkelwagentje is voldoendequote:Op woensdag 15 december 2004 18:48 schreef Mr.Dre het volgende:
Volgens mij ben je lang genoeg aardig tegen hem geweest. Risico van het op straat zetten is dat je naar je geld kunt fluiten..
Ik neem wel wat rommel van m in beslag. Cd's ofzo. En die kan ik hier op Fok wel kwijt.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:48 schreef Mr.Dre het volgende:
Volgens mij ben je lang genoeg aardig tegen hem geweest. Risico van het op straat zetten is dat je naar je geld kunt fluiten..
Speel je eigen huiswaarder neem zijn TV in beslagquote:Op woensdag 15 december 2004 18:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik neem wel wat rommel van m in beslag. Cd's ofzo. En die kan ik hier op Fok wel kwijt.
Als ie wat metal heeft dan ben ik wel geīnteresseerd.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik neem wel wat rommel van m in beslag. Cd's ofzo. En die kan ik hier op Fok wel kwijt.
je kunt niet een contract vaststellen over iets dat reeds plaatsgevonden heeft en niet onder een contract viel... en het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij tekent voor een betalingsverplichting.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Is er iemand die heel gemakkelijk een rechtsgeldig contract kan opstellen mbt het incasseren van maandelijkse gas/water/licht kosten?
Die mag mij dat mailen; ineedlongcoffeebreaks@gmail.com
op zich niet een verkeerd planquote:Op woensdag 15 december 2004 18:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee een contract met onmiddelijke ingang ingaand, in verband met toekomstige betalingen.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:05 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je kunt niet een contract vaststellen over iets dat reeds plaatsgevonden heeft en niet onder een contract viel... en het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij tekent voor een betalingsverplichting.
dan is het wel een behoorlijke kneus als hij zo dom is daarvoor te tekenen.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee een contract met onmiddelijke ingang ingaand, in verband met toekomstige betalingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |