Die meiden komen zeker uit de bergen. Ja in Marokko zijn er Christenen en ja die kunnen gewoon hun geloof beleiden net zoals er Joden zijn en zelfs Hindoes. Lukt allemaal zonder problemen, maar goed. Blijkbaar ben je niet zo geinteresseerd in andere nationaliteiten/geloven/landen, anders had je dit wel geweten.quote:Op donderdag 16 december 2004 09:40 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Een leuke discussie ben ik altijd wel bereid te voeren over dit onderwerp. Helaas ben ik niet in deze landen geweest, maar ik ben al jaren heel erg geinteresseerd in andere landen/nationaliteiten/geloven dus ik weet er een klein beetje van, ow en Geert W. of iemand anders heeft me dat niet verteld... het waren een aantal Marokkaanse meisjes.... och jah die zeggen de waarheid vanwege hun onderdrukking, heb genoeg met die meiden gepraat en genoeg te weten gekomen over hun cultuur hoe het daar aan toe gaat.![]()
Heb jij even geluk dan, aangezien de ramadan een paar maanden eerder uitvalt dan kerstquote:Op donderdag 16 december 2004 10:31 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Volgend jaar krijgen we helemaal geen kerstpakket omdat we ons dan moeten gaan houden aan de Ramadan, anders is het oneerlijk tegenover de Islamitische collega's![]()
0,16% is christen in Marokko jah...quote:Op donderdag 16 december 2004 10:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die meiden komen zeker uit de bergen. Ja in Marokko zijn er Christenen en ja die kunnen gewoon hun geloof beleiden net zoals er Joden zijn en zelfs Hindoes. Lukt allemaal zonder problemen, maar goed. Blijkbaar ben je niet zo geinteresseerd in andere nationaliteiten/geloven/landen, anders had je dit wel geweten.
Das geen kerstpakket, das een winstuitkeringquote:Op donderdag 16 december 2004 11:05 schreef So_Addictive het volgende:
pfiew gelukkig krijg ik gewoon een envelopje met geld als "kerstpakket"
Ik weet niet wat voor Cijfers je hebt..maar tenminste 1% is Christen. Die 1% heeft trouwens wel erg veel kerken in Marokko, daar hoor je Marokaanse moslims echter niet over janken. Net als Joden die daar synagogen hebben. 500.000 marokkaanse Joden zijn na het ontstaan van Israel ge-emigreert naar Israel...hun beloofde land.. er zijn er nu nog maar een aantal duizend over. En ondanks dat het minderheden zijn, kunnen ze gewoon hun geloof uitoefenen. De hoeveelheid zegt natuurlijk niets. In Polen wonen ook 0,0% moslim...zegt niets over bepaalde vrijheden daar nietwaar.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:26 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
0,16% is christen in Marokko jah...![]()
http://www.zending.org/Landen/Marokko/Marokko.html#Godsdienstquote:Op donderdag 16 december 2004 11:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor Cijfers je hebt..maar tenminste 1% is Christen. Die 1% heeft trouwens wel erg veel kerken in Marokko, daar hoor je Marokaanse moslims echter niet over janken. Net als Joden die daar synagogen hebben. 500.000 marokkaanse Joden zijn na het ontstaan van Israel ge-emigreert naar Israel...hun beloofde land.. er zijn er nu nog maar een aantal duizend over. En ondanks dat het minderheden zijn, kunnen ze gewoon hun geloof uitoefenen. De hoeveelheid zegt natuurlijk niets. In Polen wonen ook 0,0% moslim...zegt niets over bepaalde vrijheden daar nietwaar.
belachelijk !quote:Op donderdag 16 december 2004 12:37 schreef JooB het volgende:
Joh, vorig jaar had k ook zo'n pakket met diezelfde bakkies er in. Alleen toen was het een Mexicaans pakket!
Ik heb persoonlijk gewoon een leuk pakket met wat kerstkransjes, koekjes, een lekkere fles wijn, wat worstjes enz. Gewoon lekker wat je op tafel kunt zetten.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:27 schreef Dildo het volgende:
Vorig jaar kreeg ik een italiaans pakket. The horror. We leven toch in NL?
OMFGquote:Op donderdag 16 december 2004 11:07 schreef Dildo het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dan, aangezien de ramadan een paar maanden eerder uitvalt dan kerst
Dit zou mijn ontslagbrief betekenen. Het lijkt er verdacht veel op dat je de marokkaanse cultuur wordt opgedrongen. Ik accepteer dat niet. Overigens had het kerstpakket van mijn broertje een zuiver italiaans thema. Er zat allerlei rommel in dat ze aan de straatstenen niet kwijt zijn geraakt, onnozele pasta's, italiaans bronwater en een onding van een pasta schaal. Bij de pasta schaal hebben we getest hoe bevredigend glasgerinkel het kon maken. Met het bronwater hebben de planten weer wat te water gegeven en de rest ging zo de vuilnisbak in, weg met die rotzooi. Gelukkig doen wij bij mijn werkgever niet aan die onzin...quote:Op donderdag 16 december 2004 01:07 schreef snakelady het volgende:
Ik ben het met TS eens, ik zou ook niet blij zijn met zo'n pakket, niet omdat ik anti-moslim ben maar omdat het geheel niks met kerst heeft te maken.
Kheb liever niks dan zon kut marokaan pakket hoorquote:Op donderdag 16 december 2004 14:19 schreef Vhiper het volgende:
Jezus, echt weer ons Hollanders, zeiken en klagen over iets wat ze gratis krijgen! Ze hadden je ook gewoon niks kunnen geven hoor!![]()
En wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Kheb liever niks dan zon kut marokaan pakket hoor
zou het het raam uit gooien
Laat me raden, je hebt een werkgever die je een leuk flesje wijn toestopt?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:24 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Dit zou mijn ontslagbrief betekenen. Het lijkt er verdacht veel op dat je de marokkaanse cultuur wordt opgedrongen. Ik accepteer dat niet. Overigens had het kerstpakket van mijn broertje een zuiver italiaans thema. Er zat allerlei rommel in dat ze aan de straatstenen niet kwijt zijn geraakt, onnozele pasta's, italiaans bronwater en een onding van een pasta schaal. Bij de pasta schaal hebben we getest hoe bevredigend glasgerinkel het kon maken. Met het bronwater hebben de planten weer wat te water gegeven en de rest ging zo de vuilnisbak in, weg met die rotzooi. Gelukkig doen wij bij mijn werkgever niet aan die onzin...
Het oerhollandse spreekwoord luid: Wat de boer niet kent, eet ie niet...quote:Op donderdag 16 december 2004 15:50 schreef Vhiper het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee?
Je houdt niet van Marokkaans eten?
Ik dacht, laat ik beleeft blijven en hem niet voor boer uitmaken, moet jij me toch weer corrigerenquote:Op donderdag 16 december 2004 16:11 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Het oerhollandse spreekwoord luid: Wat de boer niet kent, eet ie niet...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |