quote:Jonnetje schreef op de valreep:
* KLABAM ! ! ! *
* Jonnetje komt even met de deur (en al) in huis vallen...
[update'je]
Het (zwem)vriendinnetje van Wilyan is weer thuis!
Vrijdag zouden wij naar haar toe in het ziekenhuis, maar omdat Wilyan donderdag koorts had gehad hebben we gebeld of wij dan überhaubt wel konden komen. Nou bleek dat de artsen vrijdag's ook alle verband er af wou halen om te kijken hoe de wond(en) was geheeld. Dus was het sowieso niet zo handig dat wij dan kwamen.
Die vrijdag hebben de artsen dus alles bekeken, het zag er goed uit. Maar ze zou nog een weekje in het ziekenhuis moeten blijven.
Totdat dus maandagochtend de telefoon ging..... Ze mochten haar ophalen!
De zuster aan de telefoon zei dat de artsen die ochtend weer hadden gekeken en dat het alweer verbeterd was en dat ze naar huis mocht. Haar moeder zei nog tegen de zuster dat ze het maar een flauwe grap vond.. Maar de zuster verzekerde haar dat het écht waar was.
Ik heb ze gisteren even gesproken en hoorde op de achtergrond dat ze weer erg vrolijk was en van alles uitvrat.
Morgen gaan we direkt na het zwemmen naar haar toe.
quote:En toen ik nog:
We hebben besloten morgen niet te gaan. We hebben het zo druk, we trekken het dan gewoon niet. Als ik het wel doe ben ik weer een paar dagen over de zeik. Het is in Almelo dus we zullen ook een hele dag kwijt zijn ivm met reizen enzo. Kunnen we beter morgen aan ze denken, lekker rustig thuiswerken en niet dat we morgenavond na zo'n zware dag nog weer flink aan de studie moeten.
Leuke kerstpaketten zeg allemaal!
Neva flinkerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |