Hoezo, ik werk iedere zaterdagochtend... En ik heb de afgelopen 3 weken ook al op vrijdag gewerkt...quote:Op donderdag 16 december 2004 00:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
ja ik weet wel dat jij er alles aan doet om maar niet te hoeven werken, maar niet iedereen heeft diezelfde neiging Weber...
Het mooiste Romeinse getal is nog wel DCLXVI... de zes kleinste Romeinse tekens in aflopende volgorde achter elkaar (en vertaald is het 666).quote:Op woensdag 15 december 2004 14:25 schreef Bosbeetle het volgende:ik vind ons romeinse getal ook wel ubertof CCCXXXVI
zozo, een hele ochtend, i'm impressedquote:Op donderdag 16 december 2004 00:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hoezo, ik werk iedere zaterdagochtend... En ik heb de afgelopen 3 weken ook al op vrijdag gewerkt...
Bovendien kan ik mij nog een tijd herinneren dat ik gratis heb gewerkt...
Nu jij weer...
(Oke daar pluk ik nu de vruchten van)
En in de kerst en zomervakantie draai ik meer dan 45 uur per week...quote:Op donderdag 16 december 2004 08:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zozo, een hele ochtend, i'm impressed
Ik voel me helemaal strontberoerd...quote:Op donderdag 16 december 2004 11:49 schreef Zwansen het volgende:
nog steeds verkouden!
omdat jij een gitaar hebt van iemand die overleden is ... alles om darrell heen wordt nu kei duurquote:Op donderdag 16 december 2004 17:37 schreef Cynic het volgende:
Hallo!
Hm, waarom kost een koffer voor mijn gitaar 160 euro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |