he, dat ik er niet ben wil niet zeggen dat ik nie meedoequote:Op vrijdag 17 december 2004 14:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Voor zaterdag? Voor de meet waar je niet komt?
Ik telefoneer je nog wel even opquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:30 schreef Zwansen het volgende:
Ja Erica! [14.gif]
Kotsen om erbij te horen heb ik inderdaad nooit goed begrepen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:05 schreef Zwansen het volgende:
Maar 1 keer gekotst van de drank? Nep drinker!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:04 schreef Zwansen het volgende:
Geen probleem, alleen weet SW hoe jij eruit ziet en waar je woont?
"hier" als in "bij mij"...quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:32 schreef Tierce het volgende:
Als één van jullie nog even laat weten hoe laat jullie ongeveer hier zijn...
RTFT, ik neem whiskey mee, en dat mag verdomme wel goed te zuipen zijn, want goedkoop is andersquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:00 schreef Cynic het volgende:
Hoi!
Zo, weekeend. Vanavond eerst nog een of ander lame feestje...
Ik bedenk me dat de enige keer dat ik ooit van drank heb moeten kotsen, dat van whiskey kwam. Maar laatst (een hele tijd geleden) had iemand bij een optreden een fles Jack Daniels mee en dat smaakte niet eens heel erg vies.
Maar dat wil ik eigenlijk wel een beetje zeker weten want anders is het nogal zonde een fles aan te schaffen...
weet ie ook waar je woont dan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:31 schreef Tierce het volgende:
[..]Goed man...
SW weet hoe ik er uit zie...
SW haal ik rond een bepaalde tijd op, ik weet alleen niet meer hoe laat. Maar rond die tijd + de tijd die nodig is om naar jou woonplaats te komen zullen we er ongeveer zijn, ofzo.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:34 schreef Tierce het volgende:
[..]
"hier" als in "bij mij"...
en niet "hier" als in "int GPD-topic"...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |