hmmm,,,
ik denk dat ik maar weer eens de kast in ga, een soort going-in ipv coming-out. (beetje laat misschien). wordt soms wel gek van semi-grappige opmerkingen op mijn werk bijv., alles wat ik (niet) zeg of (niet) doe wordt gekoppeld aan mijn "seksualiteit" (of als er een "leuke" jongen aan de balie komt: o, is dat niks voor jou? NEE!). alsof je 1dimensionaal bent. het maakt het heel plat (hier worden trowuens ook nog ijsland-grapjes gemaakt - that joke isn't funny anymore!). ik ben op de eerste plaats (een beetje) raar misschien, maar pas op de 2e of 23e plaats h-o-m-o.
ik geloof datG_E weleens heeft gezgd dat niemand op zijn werk het (ja wat is het?) weet, en soms lijkt me dat echt een verademing. dat op zijn best nog een mysterie is. george michael was ook interessanter toen het nog niet officieel was dan toen het nog "kon". (sindsdien is zijn carriere ook voorbij trouwens!!) (sorry, voor de vergelijking, G_E!
je hoeft natuurlijk niet metteen treurig in je eentje in die kast te gaan zitten. je kan ook iemand mmeenemen (een deejay, een grafisch ontwerper, het franse rugbyteam (ooh, that's ssoooo gay!)), of de deur niet helemaal DICHT doen, maar nog een beetje op een kiertje. en zorgen dat de kast een beetje okee eruit ziet. geen gamma-ding.
of moet ik juist nog verder UIT de kast? met roze pompoenen cheerleadend en gillend? en niet halfhalf momperend tussen kast en bed.
nou ja, nog eerst maar eens een nachtje over slapen (in bed)