Da's niet zo bestquote:Op woensdag 15 december 2004 20:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
*dood op de bank plof*
*ielg*quote:Op woensdag 15 december 2004 21:07 schreef Waxxer het volgende:
oh ja sorry, *kuch* verstrooidheid.
Op een seksboekje
Zou ik ook doen na het horen van dit nieuws.quote:
Da's voor het konijn, niet voor de hond.quote:Op woensdag 15 december 2004 21:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Prop hem tussen het hooi.
Honden horen aan een ketting in de tuin...quote:Op woensdag 15 december 2004 21:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's voor het konijn, niet voor de hond.
grom grom gromquote:Op woensdag 15 december 2004 21:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Honden horen aan een ketting in de tuin...
Alleen grote honden die daar tegen kunnen. Je kunt een schoothondje slechts met dit weer in de tuin pleuren. Arme hondquote:Op woensdag 15 december 2004 21:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
ow aan de lijn zal ie vast liggenquote:Op woensdag 15 december 2004 21:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2004 21:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
*bad aanzet*
quote:
ik wil ook een badquote:Op woensdag 15 december 2004 21:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
kneip spul is opnu zit dr sop in.. heeeel veel sop
quote:
Mja, zelfde hiero...quote:Op woensdag 15 december 2004 22:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik ook
heb altijd een hond gehad.... van m'n geboorte tot aan 3 jaar geleden.
Maar omdat e roverdag hier niemand thuis is vind ik 't zileig er nu eentje te kopen
'k vond de hond uitlaten vaak best leuk. Zelfs met regen! Lekker even buiten. En met goed weer ging ik soms wel 1,5 uur met de hond lopenquote:Op woensdag 15 december 2004 22:24 schreef Manias het volgende:
ik neem er later wel een hoor.. werk of geen werk! overdag kennel maybe.. of om de hoek van mn ouders wonen ofzo lol .. onee ik doe nu oko de honden :S
Zijn vast pilletjes voorquote:Op woensdag 15 december 2004 22:26 schreef Ang3l het volgende:
Kat... jah... pup is allergisch... kuthomo
Geef mij maar een labradorquote:Op woensdag 15 december 2004 22:47 schreef Deamonine het volgende:
Honden zijn lief. Mn ouders hebben er ook 2 (moeder en dochter)
Echt liefwil later ook weer n hond (herder)
en n kat erbij. ^_^
Die zijn ook liefquote:
Ik kom een keer langs, oke?quote:Op woensdag 15 december 2004 22:53 schreef Manias het volgende:
wij hebben nu een mechelse herder en een cairn terrier (soort cesar hondje achtig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |