ga toch weg johhhhhhhhquote:Op woensdag 15 december 2004 11:48 schreef Tetraktys het volgende:
wat is dit voor topic? (been n00b ja) als iemand het me zou willen uitleggen zou ik die persoon zeer erkentelijk zijn...
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:45 schreef Nadientje het volgende:
man zegik had gister zo'n buikpijn echt nog nooit gehad... en toen mijn baas me iets aan het uitleggen was werd het helemaal zwart voor me ogen dus rende ik weg
en nu denken ze dat ik zwanger ben
zucht....
Ik ook nietquote:Op woensdag 15 december 2004 11:46 schreef Magneet het volgende:
ik krijg helemaal geen sms'jes van struik
nee eigenlijk niet... ik weet niet wat er aan de hand is, heb bijna niet geslapen, zo'n pijn in mijn onderbuik... heb de hele avond op een stoel gezeten op het werk gister... heb maar afspraak gemaakt bij huisarts morgenquote:Op woensdag 15 december 2004 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die smsjes
[..]Jeetje Nadientje... Gaat het nu weer een beetje?
Hequote:Op woensdag 15 december 2004 11:50 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet... ik weet niet wat er aan de hand is, heb bijna niet geslapen, zo'n pijn in mijn onderbuik... heb de hele avond op een stoel gezeten op het werk gister... heb maar afspraak gemaakt bij huisarts morgen
damn chickquote:Op woensdag 15 december 2004 11:50 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet... ik weet niet wat er aan de hand is, heb bijna niet geslapen, zo'n pijn in mijn onderbuik... heb de hele avond op een stoel gezeten op het werk gister... heb maar afspraak gemaakt bij huisarts morgen
blinde darmquote:Op woensdag 15 december 2004 11:50 schreef Nadientje het volgende:
[..]
Rende ik weg ookquote:Op woensdag 15 december 2004 11:45 schreef Nadientje het volgende:
man zegik had gister zo'n buikpijn echt nog nooit gehad... en toen mijn baas me iets aan het uitleggen was werd het helemaal zwart voor me ogen dus rende ik weg
zucht....
quote:
ja naar de plee he waar ik 5 minuten op de grond heb gelegen van de buikpijnquote:Op woensdag 15 december 2004 12:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Rende ik weg ook
In ieder geval goed dat je even naar de dokter gaat !
Wanneer heb je voor het laatst gepoept?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:05 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja naar de plee he waar ik 5 minuten op de grond heb gelegen van de buikpijnnu hoor ik net van een collega dat ze al 2 weken denken dat ik zwanger ben omdat ik zoveel buikpijn heb...
en... ben je hetquote:Op woensdag 15 december 2004 12:05 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja naar de plee he waar ik 5 minuten op de grond heb gelegen van de buikpijnnu hoor ik net van een collega dat ze al 2 weken denken dat ik zwanger ben omdat ik zoveel buikpijn heb...
vechten?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:29 schreef Bastard het volgende:
en?
2 tosti's met curry aub.quote:
Khad groentesoepie, broodje kroket, loempia, en 4 boterhammen met rookvlees,quote:
quote:Linspire biedt Balkenende deal aan voor 260.000 licenties
Door Harm Hilvers - woensdag 15 december 2004 - 12:01 - Bron: Linspire - Submitter: Mozy-X - Views: 8.460
Afgelopen maandag schreven wij dat een twintigtal bedrijven en instellingen een brief had gestuurd aan minister-president Balkenende en twee andere ministers. In deze brief wezen ze erop dat er naast Microsoft ook andere aanbieders zijn van goede en bruikbare software voor de 260.000 overheidscomputers. Gisteren heeft Michael Robertson, CEO van Linspire, ook een open brief gepubliceerd die gericht is aan de Nederlandse premier. In zijn brief maakt hij duidelijk dat zijn bedrijf gaarne de software en ondersteuning zou willen leveren voor de 260.000 overheids-pc's tegen een aanmerkelijk lager bedrag dan de 156 miljoen euro die Microsoft vraagt, namelijk 5,9 miljoen euro.
Robertsons eerste reden voor dit voorstel, is dat er volgens de Linspire-CEO sprake zou zijn van een openbare aanbesteding met de bijbehorende concurrentie. Dit is echter niet het geval en ook een onderdeel van de kritiek die verschillende Tweede-Kamerleden hebben geuit op de kabinetsplannen. Daarnaast noemt hij als reden het feit dat de software gebaseerd is op Linux en dus veiliger is dan Windows. Verder benadrukt Robertson de gebruiksvriendelijkheid van Linspire en het feit dat de broncode van de software is in te zien door de overheid en ook is aan te passen
Boeiequote:Op woensdag 15 december 2004 13:55 schreef Magneet het volgende:
[..]
uuhm heb je dat linspire wel eens geinstalleerd? dat is zwaar klote
yippie en wat heb je eraan behalve een stapel gratis licenties voor software? NIKS!quote:Op woensdag 15 december 2004 14:08 schreef Bastard het volgende:
Wij zijn Golden partner geworden van Microsoft.. geen idee wat het betekent, maar ze zijn er blij mee.
Betere en snellere SLAquote:Op woensdag 15 december 2004 14:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
yippie en wat heb je eraan behalve een stapel gratis licenties voor software? NIKS!
valt mee je moet nog steeds tickets per 5 inkopen die MS zo snel mogelijk afhandeld ( doen ze daar wel erg ok btw, als er 1 naar huis gaat word het meteen overgedragen naar de volgende die er dan mee an de slag gaat )quote:
Oelewapperquote:Op woensdag 15 december 2004 14:42 schreef Magneet het volgende:
https://partner.microsoft(...)vels/goldcertpartner
quote:
Boeiequote:Op woensdag 15 december 2004 14:42 schreef Magneet het volgende:
https://partner.microsoft(...)vels/goldcertpartner
same here blackiequote:Op woensdag 15 december 2004 15:22 schreef mr_Brown het volgende:
Typhus...... verveel me de tering!!!er is hier echt geen klote te doen man
Boeie... je hebt zo meteen een lang weekend vrij hoerquote:Op woensdag 15 december 2004 15:22 schreef mr_Brown het volgende:
Typhus...... verveel me de tering!!!er is hier echt geen klote te doen man
en dan reageer je niet op mijn mailquote:
dan ben ik ziek manquote:Op woensdag 15 december 2004 15:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Boeie... je hebt zo meteen een lang weekend vrij hoer
Oh ja..quote:
whehehehequote:Op woensdag 15 december 2004 15:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh ja...... dat was het ..
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
ga je je weer neger ziek melden?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ik moet op zeker slechtere gemaakt hebbenquote:Op woensdag 15 december 2004 16:06 schreef silver-surfer het volgende:
Is er een slechtere grap gemaakt in 2004 is mijn vraag?
echt fantastischquote:Op woensdag 15 december 2004 16:08 schreef silver-surfer het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA al die ezels
quote:Op woensdag 15 december 2004 16:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik moet op zeker slechtere gemaakt hebben
quote:Op woensdag 15 december 2004 16:08 schreef silver-surfer het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA al die ezels
quote:Op woensdag 15 december 2004 16:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
Ik hoop het niet gijsquote:Op woensdag 15 december 2004 16:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
Whahahahahahaquote:Op woensdag 15 december 2004 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op zich trouwens wel bizar net, ik ging avond eten om half 4 ivm werk zometeen en er zaten er nog 2 te lunchen. Toen ik bezig was om mijn vlees te bakken kwam er een gast binnenlopen die net wakker was en ging ontbijten
Heerlijk, dat studentenleven...
Misschien heeft het iets met je spiraaltje te makenquote:Op woensdag 15 december 2004 11:45 schreef Nadientje het volgende:
zucht....
Zal wel eens heel goed kunnen, die krengen kunnen heel wat last veroorzaken!quote:Op woensdag 15 december 2004 16:19 schreef Quinny het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets met je spiraaltje te maken
quote:Op woensdag 15 december 2004 16:45 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
ongevallen bij Gouda.... 2 rijstroken dicht
![]()
damnit.... A12 gaat vollopen
fuck
Zo'n goede filmquote:
Kleerkast Gijsquote:
ja lekker gijsquote:Op woensdag 15 december 2004 17:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kleerkast Gijs![]()
![]()
Dat is lang geleden! Alles goed?![]()
Prima!quote:Op woensdag 15 december 2004 17:29 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ja lekker gijs![]()
Hoe is het met jou en je meisje?
Ja, dat schoot me ook al binnenquote:Op woensdag 15 december 2004 16:19 schreef Quinny het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets met je spiraaltje te maken
leuk hoor gijs....in Den Haag was het toch?quote:Op woensdag 15 december 2004 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Prima!Lekker ons huisje aan het inrichten. Wel druk met werk maar binnenkort lekker een weekje vakantie.
Gijssssssssssssssssssssssssssquote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:38 schreef Zeus-Nexium het volgende:
leuk hoor gijs....in Den Haag was het toch?
nog wat speciaals doen met kerst?
nog meer eten !!quote:Op woensdag 15 december 2004 17:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Nee Gijs, Nieuw-Vennep.
Met de kerst wordt het vooral veel eten, nog meer drinken, films kijken en gamen.Ga jij nog iets bijzonders doen?
Zolang ik geen trog in huis haal lukt dat niet.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:42 schreef Zeus-Nexium het volgende:
nog meer eten !!![]()
kijk maar uit dat je niet zo dik wordt als surfer![]()
Kerstsex heerstquote:ik ga niks doen gijs..heb wel een date op 2de kerstdag![]()
|Hahahahaha....is pas de eerste date dus rustig aanquote:Op woensdag 15 december 2004 17:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zolang ik geen trog in huis haal lukt dat niet.![]()
[..]
Kerstsex heerst![]()
Vraag wel even of ze een kopje thee wilt.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:47 schreef Zeus-Nexium het volgende:
|Hahahahaha....is pas de eerste date dus rustig aan![]()
en der naamquote:Op woensdag 15 december 2004 17:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vraag wel even of ze een kopje thee wilt.![]()
Whahahahaha......die is goed blijven hangen bij julliequote:Op woensdag 15 december 2004 17:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vraag wel even of ze een kopje thee wilt.![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:48 schreef Magneet het volgende:
Net me DVD-recorder weggebracht voor reparatie ( wel garantie ) bleek het probleem bekend te zijn, is bij 40% van dat model zo
quote:
Dat is intussen een Gijs-klassieker geworden!quote:Op woensdag 15 december 2004 17:51 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Whahahahaha......die is goed blijven hangen bij jullie![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssssssss
Was cool gister! Binnenkort weer eens tegen mekaar voetballen.![]()
Wat had jij voor cursus? Ik mag morgen weerquote:Op woensdag 15 december 2004 17:53 schreef -Struikrover- het volgende:
Die topictitel![]()
Zoooooo`n last gehad op cursus
Kom ik thuis. 15 graden binnen. Verwarming aan. DOET TIE HET NIET![]()
![]()
Waterpeil te laag
Brrr brrrr koud hier
Urobolusquote:Op woensdag 15 december 2004 17:53 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
he lekkere rpg gijs van me![]()
Hoe heet de eindbaas van xenogears?![]()
ja johquote:Op woensdag 15 december 2004 17:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is intussen een Gijs-klassieker geworden!
Gijs, serieus, voor iemand die het spel al eerder had gespeeld vond ik je behoorlijk sucken.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:53 schreef Ker_Plunk het volgende:
Pfff, jij bent geen tegenstand
Was wel lekker ziek toen ik thuis kwam
Zal ik er eens 1 woordje uit halenquote:Op woensdag 15 december 2004 17:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat had jij voor cursus? Ik mag morgen weer![]()
hoe is het met de fotografie?quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:57 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hoe is het met de fotografie?
Misschien lijkt het je leuk om eens wat actie foto's te maken van mij![]()
Ja dat !!!quote:Op woensdag 15 december 2004 18:17 schreef Bastard het volgende:
.en?
Die van jou ook alquote:Op woensdag 15 december 2004 18:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja dat !!!
En gamen direkt.
Van 18,30 tot 22,30![]()
heeeeeeeeeeeeeeeerlijk die late diensten van m`n kuiken![]()
Hier Potigequote:Op woensdag 15 december 2004 18:13 schreef Zeus-Nexium het volgende:
waar is dat flosdraadje trouwens?![]()
Ja lekkerquote:Op woensdag 15 december 2004 17:57 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hoe is het met de fotografie?
Misschien lijkt het je leuk om eens wat actie foto's te maken van mij![]()
Jaquote:Op woensdag 15 december 2004 18:40 schreef Chocobo het volgende:
Nell komt vanavond op tvIs dat wat ?
Dat is toch die "geef me een oscar" baggerfilm met Jodie Foster?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:40 schreef Chocobo het volgende:
Nell komt vanavond op tvIs dat wat ?
Dus je kent m nietquote:Op woensdag 15 december 2004 18:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is toch die "geef me een oscar" baggerfilm met Jodie Foster?
Nee, trekt me dus totaal niet.quote:
Ik vond haar wel een oscar waard eigenlijkquote:Op woensdag 15 december 2004 18:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, trekt me dus totaal niet.![]()
Nooit gezien... ik ga hem kijkenquote:Op woensdag 15 december 2004 18:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vond haar wel een oscar waard eigenlijk
vissenquote:Op woensdag 15 december 2004 18:48 schreef Chocobo het volgende:
Ga Daan uit bad vissen en hem eten geven.... daarna slaapje doen. Mzzl
ik bedoel als ik moet trainen....lijkt me leuk om wat goede actiefoto's te hebben.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ja lekker
Check dit anders even:
http://home.planet.nl/~essen577/EOS/X.jpg
http://home.planet.nl/~essen577/Showcase/X.jpg
http://home.planet.nl/~essen577/Daantje/X.jpg
In plaats van de X een getal neerzetten ( 01 ofzo, behalve bij EOS, daar weer gewoon een 1 dus zonder 0) , meesten gaan tot 24 ofzo
Actie foto's?O Mike-je toch
Heerlijk dat je weer eens post Gijsquote:Op woensdag 15 december 2004 19:05 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik bedoel als ik moet trainen....lijkt me leuk om wat goede actiefoto's te hebben.
altijd handig voor me site![]()
Nou ben ik wel benieuwd naar het verhaal!!quote:Op woensdag 15 december 2004 17:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is intussen een Gijs-klassieker geworden!
Iets met neuken, dan een kopje thee, en dan weg ofzoquote:Op woensdag 15 december 2004 19:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd naar het verhaal!!
Volgens mij was het neuken zonder een kopje thee erna aan te bieden.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:21 schreef Chocobo het volgende:
Iets met neuken, dan een kopje thee, en dan weg ofzo
lukt niet met kindjes in bed hequote:Op woensdag 15 december 2004 19:28 schreef Ker_Plunk het volgende:
Anders kom je bij mij een bakkie doen?![]()
Misschien wel te ChOas achtig wat ik nu zeg, maar ik snap niet dat een vrouw zoals jij s' avonds alleen isquote:Op woensdag 15 december 2004 19:25 schreef QueenR het volgende:
ja alles ligt te slapen! weer helemaal in me uppieminder.. maar ook wel lekker rustig.
was wel het verhaal heel kort dan..
Pjeeeeeeequote:
Waar woon je ?quote:Op woensdag 15 december 2004 19:29 schreef QueenR het volgende:
[..]
lukt niet met kindjes in bed hekom maar gezellig hier
Alles lekker? Weet je al of je droomklus doorgaat?quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien wel te ChOas achtig wat ik nu zeg, maar ik snap niet dat een vrouw zoals jij s' avonds alleen is
Ben je niet een beetje te jong om papa te worden?quote:
Geen idee, ik zou vandaag gebeld worden, maar niet gebeurd... Maar ik ben morgen toch mijn kerstpakket halen, dus ga het dan navragenquote:Op woensdag 15 december 2004 19:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alles lekker? Weet je al of je droomklus doorgaat?![]()
Ik ben benieuwd Gijs.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:36 schreef ChOas het volgende:
Geen idee, ik zou vandaag gebeld worden, maar niet gebeurd... Maar ik ben morgen toch mijn kerstpakket halen, dus ga het dan navragen
Ik niet, maar dan moet iemand me het wel lerenquote:Op woensdag 15 december 2004 19:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje te jong om papa te worden?![]()
Gelijk Gijs, binnen een secondequote:
Waar heb jij je voorlichting gehad dat je van een bakkie doen papa wordt??quote:Op woensdag 15 december 2004 19:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, het is tenslotte bijna Kerst.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:38 schreef ChOas het volgende:
Ze is leuk... mag ik d'r houden ? Ah ? toe ?
Alleen een strik danquote:Op woensdag 15 december 2004 19:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, het is tenslotte bijna Kerst.
Wil je een rode strik eromheen?![]()
hmm zijn met kerst toch wel al wat plannen hier...quote:Op woensdag 15 december 2004 19:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, het is tenslotte bijna Kerst.
Wil je een rode strik eromheen?![]()
Als ik een cadeautje voor de kerst krijg hoef ik het toch niet gelijk te gebruiken eerm op te maken eeerm... Well, you get the idea...quote:Op woensdag 15 december 2004 19:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
hmm zijn met kerst toch wel al wat plannen hier...![]()
![]()
Is niet zozeer leeftijds gebonden. Kijk maar naar jezelf,..quote:Op woensdag 15 december 2004 19:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
22...mmmm, het is jongquote:Op woensdag 15 december 2004 19:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
haha... nee das waar al krijg ik het dan wel koud..quote:Op woensdag 15 december 2004 19:43 schreef ChOas het volgende:
[..]
Als ik een cadeautje voor de kerst krijg hoef ik het toch niet gelijk te gebruiken eerm op te maken eeerm... Well, you get the idea...
ik had toch geen chinees besteldquote:Op woensdag 15 december 2004 19:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is niet zozeer leeftijds gebonden. Kijk maar naar jezelf,..Is meer of je het wilt of niet,... en dan nog ben je er niet klaar voor merk ik soms
![]()
Laten we zeggen dat ik hoop dat ze hier vaak zal gaan postenquote:Op woensdag 15 december 2004 19:38 schreef ChOas het volgende:
[..]
Gelijk Gijs, binnen een seconde
Ze is leuk... mag ik d'r houden ? Ah ? toe ?
Ja, als ik een 100% Daantje garantie kreeg wil ik er ook nog wel over nadenken.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:46 schreef Ker_Plunk het volgende:
22...mmmm, het is jongAls je Daantje ziet wil je toch zo
nee idd, je bent er nog steeds nietquote:Op woensdag 15 december 2004 19:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]Verwacht er maar niet teveel van
Heb heel veel respect voor je vader zijnquote:Op woensdag 15 december 2004 19:45 schreef Chocobo het volgende:
Is niet zozeer leeftijds gebonden. Kijk maar naar jezelf,..Is meer of je het wilt of niet,... en dan nog ben je er niet klaar voor merk ik soms
![]()
Ja dat,... en hij zwijgt je dood....quote:Op woensdag 15 december 2004 19:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
nee idd, je bent er nog steeds niet![]()
Dankjewel Gijs.......................quote:Op woensdag 15 december 2004 19:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb heel veel respect voor je vader zijnNaast liefde en aandacht wordt Daantje ook nog eens netjes opgevoed!
whoehahahahahahahahahaquote:Op woensdag 15 december 2004 19:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, als ik een 100% Daantje garantie kreeg wil ik er ook nog wel over nadenken.![]()
Ha meisie.....hoe is het nou?quote:Op woensdag 15 december 2004 19:46 schreef QueenR het volgende:
[..]
haha... nee das waar al krijg ik het dan wel koud..Moet flink verlaat kadootje worden dan. Eerste kerstdag naar mijn ouders, 2e kerstdag een date.
![]()
Pff, dat valt wel meequote:Op woensdag 15 december 2004 19:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat,... en hij zwijgt je dood....
Rotkikker!quote:Op woensdag 15 december 2004 19:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs................ valt wel meequote:Op woensdag 15 december 2004 19:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Pff, dat valt wel mee
Merk het vaak gewoon niet op, ben meer een luisteraar
Heb ook gereageerd.quote:
Helemaal niks vindt ik ook weer overdrevenquote:Op woensdag 15 december 2004 19:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs................ valt wel mee,.......................................
Ja gezellig he!! zolang er maar een bakkie thee inzit, want anders wordt het nietsquote:Op woensdag 15 december 2004 19:52 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Ha meisie.....hoe is het nou?![]()
Heb je een date op 2de kerstdag?
Gijs ik moest uit je trekken hoe het op school gingquote:Op woensdag 15 december 2004 19:54 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Helemaal niks vindt ik ook weer overdreven
1. Bastardquote:Op woensdag 15 december 2004 19:54 schreef Chocobo het volgende:
Denk dat Strol, Bastard, Surfer of Brown de volgende papa's worden...... stuk voor stuk heldenen naar mijn idee heerlijke vaders !
Schoolquote:Op woensdag 15 december 2004 19:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik moest uit je trekken hoe het op school ging
Eerst trouwen Gijsquote:Op woensdag 15 december 2004 19:54 schreef Chocobo het volgende:
Denk dat Strol, Bastard, Surfer of Brown de volgende papa's worden...... stuk voor stuk heldenen naar mijn idee heerlijke vaders !
hahahaha....ik zal het pro...ehhhhh ja idd.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:55 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ja gezellig he!! zolang er maar een bakkie koffie inzit, want anders wordt het niets![]()
Ik denk dat die olietanker ook wel eens voor een verrassing kan zorgenquote:Op woensdag 15 december 2004 19:55 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
1. Bastard
2. Brown
3. Surfer
4. Strol
Denk deze volgorde
En laatste 3:quote:Op woensdag 15 december 2004 19:55 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
1. Bastard
2. Brown
3. Surfer
4. Strol
Denk deze volgorde
Heerlijk glijden op die vetkuilen van hemquote:Op woensdag 15 december 2004 19:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk dat die olietanker ook wel eens voor een verrassing kan zorgen![]()
Zo zonde trouwens van Fiona dat die dikke soms op haar ligt en het sowieso met haar doet maar ja.... Dat is een ander verhaal
dat hardequote:Op woensdag 15 december 2004 19:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk dat die olietanker ook wel eens voor een verrassing kan zorgen![]()
Zo zonde trouwens van Fiona dat die dikke soms op haar ligt en het sowieso met haar doet maar ja.... Dat is een ander verhaal
ik dacht het toch nietquote:Op woensdag 15 december 2004 19:55 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
1. Bastard
2. Brown
3. Surfer
4. Strol
Denk deze volgorde
Heb jij een date met QueenRquote:Op woensdag 15 december 2004 19:57 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hahahaha....ik zal het pro...ehhhhh ja idd.
ikkequote:Op woensdag 15 december 2004 20:01 schreef Toadette het volgende:
wie is queenR?
Errhm,.. een grote dikke man met haar op zijn rug enzo... verder wel cool hoor....quote:Op woensdag 15 december 2004 20:01 schreef Toadette het volgende:
wie is queenR?
Zo hier hebben we het wakkerste Gijsje!!quote:Op woensdag 15 december 2004 20:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb jij een date met QueenR![]()
Gijsss
Scherp hequote:Op woensdag 15 december 2004 20:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
Zo hier hebben we het wakkerste Gijsje!!![]()
ongelooflijk.... duurde wel ffquote:
tja met die drukte mis je wel eens watquote:Op woensdag 15 december 2004 20:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Errhm,.. een grote dikke man met haar op zijn rug enzo... verder wel cool hoor....![]()
vroeger gingen we altijd op 2de kerstdag eten bij de japanner gijsquote:Op woensdag 15 december 2004 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Scherp heBen zeker weer de laatste die het door heeft !
Ja,... dat was zooo cool. Ik mis dat ... !quote:Op woensdag 15 december 2004 20:09 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
vroeger gingen we altijd op 2de kerstdag eten bij de japanner gijs![]()
Bij jou om de hoek was dat.
Hoe is het verder met je schatquote:Op woensdag 15 december 2004 20:08 schreef Toadette het volgende:
[..]
tja met die drukte mis je wel eens wat
al die nieuwe mensen hierzo.
japanner...quote:Op woensdag 15 december 2004 20:09 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
vroeger gingen we altijd op 2de kerstdag eten bij de japanner gijs![]()
Bij jou om de hoek was dat.
gaat lekker verder hoor.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe is het verder met je schat?
Pa... Parijs,...quote:Op woensdag 15 december 2004 20:12 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ja was cool....moest altijd zo lachen om die franken![]()
Parijs was ook cool he gijs....heb zin om die band eens te gaan bekijken met ze allen![]()
Goed hequote:
en franken die ging stoeien met carquote:Op woensdag 15 december 2004 20:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Pa... Parijs,...Waar ik je haar aan het doen ben voordat we uitgingen
En dat scheerschuimgevecht bijna piemelnaakt
whahahahahaha
Die poepvlek in Alex zijn broek![]()
![]()
We zien wel, zolang er dus maar thee (koffie eigenlijk) isquote:Op woensdag 15 december 2004 20:13 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
misschien gaan wij dat wel doen![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
don't worry.....liters zal je krijgenquote:Op woensdag 15 december 2004 20:17 schreef QueenR het volgende:
[..]
We zien wel, zolang er dus maar thee (koffie eigenlijk) is![]()
![]()
In dat geval ook zeker een plek met mooie wc...quote:Op woensdag 15 december 2004 20:18 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
don't worry.....liters zal je krijgen![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 20:13 schreef Toadette het volgende:
[..]
Ik mis jullie alleen een beetje.... minder tijd voor nu.
vooral als het strandweer is.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk om te horen dat je je weg vind daarVanaf 2005 gaan we elkaar vast weer meer zien
Die Shamu in dat waterquote:Op woensdag 15 december 2004 20:17 schreef Zeus-Nexium het volgende:
dat zwembad in die villa waar een meter minder water in zat toen we weg gingen![]()
![]()
Ja dat was leuk... een nieuw voornemen... meer met de Gijsjes spelenquote:Op woensdag 15 december 2004 20:34 schreef Toadette het volgende:
[..]
vooral als het strandweer is.
Was toen heerlijk in scheveningen met zijn allen.
En je bent er nog steeds niet ....quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 20:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat was leuk... een nieuw voornemen... meer met de Gijsjes spelen
Kweet niet of ik hier nu blij mee moet zijnquote:Op woensdag 15 december 2004 19:55 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
1. Bastard
2. Brown
3. Surfer
4. Strol
Denk deze volgorde
jaaaaaaa.....dat waren we idd de hele tijd aan het zingen.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die Shamu in dat water![]()
En ik moest ook aan Dan avelee denken net![]()
owwwwwwwquote:
Gijs,...... mijn auto en ik communiceren nog beterquote:Op woensdag 15 december 2004 20:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een prater maar wordt altijd afgeschilderd als iemand die letterlijk geen woord zegt
de eerst volgende vier met kinderen, volgens mij:quote:Op woensdag 15 december 2004 20:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kweet niet of ik hier nu blij mee moet zijn
1 woord dan!quote:Op woensdag 15 december 2004 20:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
owwwwwww
Ik ben niet echt een prater maar wordt altijd afgeschilderd als iemand die letterlijk geen woord zegt
toch vind ik het elke keer gezellig als je bent langsgeweest.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
owwwwwww
Hier ben ik het ook meer mee eens.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:44 schreef Toadette het volgende:
[..]
de eerst volgende vier met kinderen, volgens mij:
1.Surfer
2.Struikje
3.Brown
4.Bastard
quote:Op woensdag 15 december 2004 20:45 schreef Toadette het volgende:
[..]
toch vind ik het elke keer gezellig als je bent langsgeweest.
dat zullen we nog wel een zien...quote:Op woensdag 15 december 2004 20:47 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook meer mee eens.
Eerst Surfer en dan Brown en ik pas!![]()
Niet andersom
En ik ?quote:Op woensdag 15 december 2004 20:45 schreef Toadette het volgende:
[..]
Joh, dan ga je toch niet meer met me omquote:Op woensdag 15 december 2004 20:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,...... mijn auto en ik communiceren nog beter
ooooooooooooohhhhhhhhhhhh neeeeeee jij moet echt eerder vriendinnetjequote:
Hahahahhahaa ... ik krijg dagelijks te horen: POMPENquote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 20:45 schreef Toadette het volgende:
[..]
CUNTJE van mequote:Op woensdag 15 december 2004 20:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik zei gisteren 3x doeii tegen je en je zei niks terug
preciesquote:Op woensdag 15 december 2004 20:47 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook meer mee eens.
Eerst Surfer en dan Brown en ik pas!![]()
Niet andersom
owww sorry!quote:Op woensdag 15 december 2004 20:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik zei gisteren 3x doeii tegen je en je zei niks terug
gewoon niet naar luisteren...quote:Op woensdag 15 december 2004 20:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahhahaa ... ik krijg dagelijks te horen: POMPEN
we willen gewoon graag weten of en uit jullie twee een ogre of een prinsesje komtquote:Op woensdag 15 december 2004 20:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahhahaa ... ik krijg dagelijks te horen: POMPEN
wie vind jou nou niet gezellig!quote:
tsja... wordt toch nog wel even afwachten dan...quote:Op woensdag 15 december 2004 20:59 schreef Toadette het volgende:
[..]
we willen gewoon graag weten of en uit jullie twee een ogre of een prinsesje komt![]()
Wij hebben wel nog kans op een prinsesje...quote:Op woensdag 15 december 2004 20:59 schreef Toadette het volgende:
[..]
we willen gewoon graag weten of en uit jullie twee een ogre of een prinsesje komt![]()
ja, maar de kans op een ogre is ook sterk aanwezig...quote:Op woensdag 15 december 2004 21:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wij hebben wel nog kans op een prinsesje...
Nou ja... zo lelijk ben je nou ook weer nietquote:Op woensdag 15 december 2004 21:19 schreef Fiona het volgende:
[..]
ja, maar de kans op een ogre is ook sterk aanwezig...![]()
we gaan niet doelgericht pompen ofzo zien wel of en wanneer het gebeurdquote:Op woensdag 15 december 2004 21:17 schreef QueenR het volgende:
ook al bezig dan?
wie zegt dat ik het over mijzelf heb???quote:Op woensdag 15 december 2004 21:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nou ja... zo lelijk ben je nou ook weer niet![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 21:05 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
dat harde als ie wat zegt
Duidelijke taal![]()
Moet anders wel goed richten hoor, anders wordt het nietsquote:Op woensdag 15 december 2004 21:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
we gaan niet doelgericht pompen ofzo zien wel of en wanneer het gebeurd
Die baby foto'squote:Op woensdag 15 december 2004 21:24 schreef Fiona het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het over mijzelf heb???![]()
nee, serieus... bekijk even mijn fotoalbum als je thuiskomt, dan zie je het weer... vreselijk![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 21:25 schreef QueenR het volgende:
[..]
Moet anders wel goed richten hoor, anders wordt het niets![]()
Gijs....quote:Op woensdag 15 december 2004 21:18 schreef Ker_Plunk het volgende:
Kon eergister nacht weer eens niet slapen dus maar een paar fotootjes gemaakt van onze kerstboom:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dus toch een ogre???quote:Op woensdag 15 december 2004 21:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die baby foto's.... Fiona is een Ms World vergeleken met dat
Volgend jaar overkopen? Je hebt al EF lenzenquote:Op woensdag 15 december 2004 21:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs......... die camera van jou...
Heerlijke foto's!!
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiightquote:
ha die gijs.......ik bedoel het niet slecht hoorquote:Op woensdag 15 december 2004 21:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
...GIJJIJIJIJIJIJJIJIJIJIJIJJIJIJIJIJIJJIJIJIJIJIJJIJIJIJIJIJJIJIJIJIJIJJIJIJIJIJIJJIJIJIJIJIJJIJIJIJIJIJJIJIJIJS
Neeee... ons kind wordt prachtig schat!!!quote:
nou dat zien we tegen die tijd wel....quote:Op woensdag 15 december 2004 21:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Neeee... ons kind wordt prachtig schat!!!
en zo is hetquote:Op woensdag 15 december 2004 21:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Das waarquote:Op woensdag 15 december 2004 20:45 schreef Toadette het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2004 21:35 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
en zo is het![]()
Misschien alleen een beetje een dikkertje![]()
Ik ben een man,..met een neus....okquote:Op woensdag 15 december 2004 21:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 21:24 schreef Fiona het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het over mijzelf heb???![]()
nee, serieus... bekijk even mijn fotoalbum als je thuiskomt, dan zie je het weer... vreselijk![]()
dat neem ik ook wel aan hoor.quote:Op woensdag 15 december 2004 21:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Een kerst zonder boom is geen kerstquote:Op woensdag 15 december 2004 21:22 schreef QueenR het volgende:
mooie foto's zeg! Ik heb nog niet eens een boomheb er niet veel zin in met zo'n ding te sjouwen nou. op zich wel jammer. Moet het me toch maar eens toe aanzetten
Ja gijs... dat boeit me eecht niet... het is ook leuk om te zeggenquote:Op woensdag 15 december 2004 21:32 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ha die gijs.......ik bedoel het niet slecht hoor![]()
is alleen zo leuk om te zeggen dat je dik bent![]()
Dat komt omdat je niet verder kijkt dan je neus lang isquote:
Weet je,..quote:Op woensdag 15 december 2004 21:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Das waarAchteraf denk je altijd van: Was Ker hier vandaag ? Oh,.. gezellig
![]()
Surfer,...... hij heeft gelijk... Prachtig kindje wordt datquote:Op woensdag 15 december 2004 21:34 schreef Fiona het volgende:
[..]
nou dat zien we tegen die tijd wel....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |