ga toch weg johhhhhhhhquote:Op woensdag 15 december 2004 11:48 schreef Tetraktys het volgende:
wat is dit voor topic? (been n00b ja) als iemand het me zou willen uitleggen zou ik die persoon zeer erkentelijk zijn...
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:45 schreef Nadientje het volgende:
man zegik had gister zo'n buikpijn echt nog nooit gehad... en toen mijn baas me iets aan het uitleggen was werd het helemaal zwart voor me ogen dus rende ik weg
en nu denken ze dat ik zwanger ben
zucht....
Ik ook nietquote:Op woensdag 15 december 2004 11:46 schreef Magneet het volgende:
ik krijg helemaal geen sms'jes van struik
nee eigenlijk niet... ik weet niet wat er aan de hand is, heb bijna niet geslapen, zo'n pijn in mijn onderbuik... heb de hele avond op een stoel gezeten op het werk gister... heb maar afspraak gemaakt bij huisarts morgenquote:Op woensdag 15 december 2004 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die smsjes
[..]Jeetje Nadientje... Gaat het nu weer een beetje?
Hequote:Op woensdag 15 december 2004 11:50 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet... ik weet niet wat er aan de hand is, heb bijna niet geslapen, zo'n pijn in mijn onderbuik... heb de hele avond op een stoel gezeten op het werk gister... heb maar afspraak gemaakt bij huisarts morgen
damn chickquote:Op woensdag 15 december 2004 11:50 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet... ik weet niet wat er aan de hand is, heb bijna niet geslapen, zo'n pijn in mijn onderbuik... heb de hele avond op een stoel gezeten op het werk gister... heb maar afspraak gemaakt bij huisarts morgen
blinde darmquote:Op woensdag 15 december 2004 11:50 schreef Nadientje het volgende:
[..]
Rende ik weg ookquote:Op woensdag 15 december 2004 11:45 schreef Nadientje het volgende:
man zegik had gister zo'n buikpijn echt nog nooit gehad... en toen mijn baas me iets aan het uitleggen was werd het helemaal zwart voor me ogen dus rende ik weg
zucht....
quote:
ja naar de plee he waar ik 5 minuten op de grond heb gelegen van de buikpijnquote:Op woensdag 15 december 2004 12:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Rende ik weg ook
In ieder geval goed dat je even naar de dokter gaat !
Wanneer heb je voor het laatst gepoept?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:05 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja naar de plee he waar ik 5 minuten op de grond heb gelegen van de buikpijnnu hoor ik net van een collega dat ze al 2 weken denken dat ik zwanger ben omdat ik zoveel buikpijn heb...
en... ben je hetquote:Op woensdag 15 december 2004 12:05 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja naar de plee he waar ik 5 minuten op de grond heb gelegen van de buikpijnnu hoor ik net van een collega dat ze al 2 weken denken dat ik zwanger ben omdat ik zoveel buikpijn heb...
vechten?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:29 schreef Bastard het volgende:
en?
2 tosti's met curry aub.quote:
Khad groentesoepie, broodje kroket, loempia, en 4 boterhammen met rookvlees,quote:
quote:Linspire biedt Balkenende deal aan voor 260.000 licenties
Door Harm Hilvers - woensdag 15 december 2004 - 12:01 - Bron: Linspire - Submitter: Mozy-X - Views: 8.460
Afgelopen maandag schreven wij dat een twintigtal bedrijven en instellingen een brief had gestuurd aan minister-president Balkenende en twee andere ministers. In deze brief wezen ze erop dat er naast Microsoft ook andere aanbieders zijn van goede en bruikbare software voor de 260.000 overheidscomputers. Gisteren heeft Michael Robertson, CEO van Linspire, ook een open brief gepubliceerd die gericht is aan de Nederlandse premier. In zijn brief maakt hij duidelijk dat zijn bedrijf gaarne de software en ondersteuning zou willen leveren voor de 260.000 overheids-pc's tegen een aanmerkelijk lager bedrag dan de 156 miljoen euro die Microsoft vraagt, namelijk 5,9 miljoen euro.
Robertsons eerste reden voor dit voorstel, is dat er volgens de Linspire-CEO sprake zou zijn van een openbare aanbesteding met de bijbehorende concurrentie. Dit is echter niet het geval en ook een onderdeel van de kritiek die verschillende Tweede-Kamerleden hebben geuit op de kabinetsplannen. Daarnaast noemt hij als reden het feit dat de software gebaseerd is op Linux en dus veiliger is dan Windows. Verder benadrukt Robertson de gebruiksvriendelijkheid van Linspire en het feit dat de broncode van de software is in te zien door de overheid en ook is aan te passen
Boeiequote:Op woensdag 15 december 2004 13:55 schreef Magneet het volgende:
[..]
uuhm heb je dat linspire wel eens geinstalleerd? dat is zwaar klote
yippie en wat heb je eraan behalve een stapel gratis licenties voor software? NIKS!quote:Op woensdag 15 december 2004 14:08 schreef Bastard het volgende:
Wij zijn Golden partner geworden van Microsoft.. geen idee wat het betekent, maar ze zijn er blij mee.
Betere en snellere SLAquote:Op woensdag 15 december 2004 14:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
yippie en wat heb je eraan behalve een stapel gratis licenties voor software? NIKS!
valt mee je moet nog steeds tickets per 5 inkopen die MS zo snel mogelijk afhandeld ( doen ze daar wel erg ok btw, als er 1 naar huis gaat word het meteen overgedragen naar de volgende die er dan mee an de slag gaat )quote:
Oelewapperquote:Op woensdag 15 december 2004 14:42 schreef Magneet het volgende:
https://partner.microsoft(...)vels/goldcertpartner
quote:
Boeiequote:Op woensdag 15 december 2004 14:42 schreef Magneet het volgende:
https://partner.microsoft(...)vels/goldcertpartner
same here blackiequote:Op woensdag 15 december 2004 15:22 schreef mr_Brown het volgende:
Typhus...... verveel me de tering!!!er is hier echt geen klote te doen man
Boeie... je hebt zo meteen een lang weekend vrij hoerquote:Op woensdag 15 december 2004 15:22 schreef mr_Brown het volgende:
Typhus...... verveel me de tering!!!er is hier echt geen klote te doen man
en dan reageer je niet op mijn mailquote:
dan ben ik ziek manquote:Op woensdag 15 december 2004 15:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Boeie... je hebt zo meteen een lang weekend vrij hoer
Oh ja..quote:
whehehehequote:Op woensdag 15 december 2004 15:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh ja...... dat was het ..
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
ga je je weer neger ziek melden?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ik moet op zeker slechtere gemaakt hebbenquote:Op woensdag 15 december 2004 16:06 schreef silver-surfer het volgende:
Is er een slechtere grap gemaakt in 2004 is mijn vraag?
echt fantastischquote:Op woensdag 15 december 2004 16:08 schreef silver-surfer het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA al die ezels
quote:Op woensdag 15 december 2004 16:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik moet op zeker slechtere gemaakt hebben
quote:Op woensdag 15 december 2004 16:08 schreef silver-surfer het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA al die ezels
quote:Op woensdag 15 december 2004 16:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
Ik hoop het niet gijsquote:Op woensdag 15 december 2004 16:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
Whahahahahahaquote:Op woensdag 15 december 2004 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op zich trouwens wel bizar net, ik ging avond eten om half 4 ivm werk zometeen en er zaten er nog 2 te lunchen. Toen ik bezig was om mijn vlees te bakken kwam er een gast binnenlopen die net wakker was en ging ontbijten
Heerlijk, dat studentenleven...
Misschien heeft het iets met je spiraaltje te makenquote:Op woensdag 15 december 2004 11:45 schreef Nadientje het volgende:
zucht....
Zal wel eens heel goed kunnen, die krengen kunnen heel wat last veroorzaken!quote:Op woensdag 15 december 2004 16:19 schreef Quinny het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets met je spiraaltje te maken
quote:Op woensdag 15 december 2004 16:45 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
ongevallen bij Gouda.... 2 rijstroken dicht
![]()
damnit.... A12 gaat vollopen
fuck
Zo'n goede filmquote:
Kleerkast Gijsquote:
ja lekker gijsquote:Op woensdag 15 december 2004 17:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kleerkast Gijs![]()
![]()
Dat is lang geleden! Alles goed?![]()
Prima!quote:Op woensdag 15 december 2004 17:29 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ja lekker gijs![]()
Hoe is het met jou en je meisje?
Ja, dat schoot me ook al binnenquote:Op woensdag 15 december 2004 16:19 schreef Quinny het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets met je spiraaltje te maken
leuk hoor gijs....in Den Haag was het toch?quote:Op woensdag 15 december 2004 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Prima!Lekker ons huisje aan het inrichten. Wel druk met werk maar binnenkort lekker een weekje vakantie.
Gijssssssssssssssssssssssssssquote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:38 schreef Zeus-Nexium het volgende:
leuk hoor gijs....in Den Haag was het toch?
nog wat speciaals doen met kerst?
nog meer eten !!quote:Op woensdag 15 december 2004 17:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Nee Gijs, Nieuw-Vennep.
Met de kerst wordt het vooral veel eten, nog meer drinken, films kijken en gamen.Ga jij nog iets bijzonders doen?
Zolang ik geen trog in huis haal lukt dat niet.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:42 schreef Zeus-Nexium het volgende:
nog meer eten !!![]()
kijk maar uit dat je niet zo dik wordt als surfer![]()
Kerstsex heerstquote:ik ga niks doen gijs..heb wel een date op 2de kerstdag![]()
|Hahahahaha....is pas de eerste date dus rustig aanquote:Op woensdag 15 december 2004 17:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zolang ik geen trog in huis haal lukt dat niet.![]()
[..]
Kerstsex heerst![]()
Vraag wel even of ze een kopje thee wilt.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:47 schreef Zeus-Nexium het volgende:
|Hahahahaha....is pas de eerste date dus rustig aan![]()
en der naamquote:Op woensdag 15 december 2004 17:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vraag wel even of ze een kopje thee wilt.![]()
Whahahahaha......die is goed blijven hangen bij julliequote:Op woensdag 15 december 2004 17:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vraag wel even of ze een kopje thee wilt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |