ga toch weg johhhhhhhhquote:Op woensdag 15 december 2004 11:48 schreef Tetraktys het volgende:
wat is dit voor topic? (been n00b ja) als iemand het me zou willen uitleggen zou ik die persoon zeer erkentelijk zijn...
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:45 schreef Nadientje het volgende:
man zegik had gister zo'n buikpijn echt nog nooit gehad... en toen mijn baas me iets aan het uitleggen was werd het helemaal zwart voor me ogen dus rende ik weg
en nu denken ze dat ik zwanger ben
zucht....
Ik ook nietquote:Op woensdag 15 december 2004 11:46 schreef Magneet het volgende:
ik krijg helemaal geen sms'jes van struik
nee eigenlijk niet... ik weet niet wat er aan de hand is, heb bijna niet geslapen, zo'n pijn in mijn onderbuik... heb de hele avond op een stoel gezeten op het werk gister... heb maar afspraak gemaakt bij huisarts morgenquote:Op woensdag 15 december 2004 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die smsjes
[..]Jeetje Nadientje... Gaat het nu weer een beetje?
Hequote:Op woensdag 15 december 2004 11:50 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet... ik weet niet wat er aan de hand is, heb bijna niet geslapen, zo'n pijn in mijn onderbuik... heb de hele avond op een stoel gezeten op het werk gister... heb maar afspraak gemaakt bij huisarts morgen
damn chickquote:Op woensdag 15 december 2004 11:50 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet... ik weet niet wat er aan de hand is, heb bijna niet geslapen, zo'n pijn in mijn onderbuik... heb de hele avond op een stoel gezeten op het werk gister... heb maar afspraak gemaakt bij huisarts morgen
blinde darmquote:Op woensdag 15 december 2004 11:50 schreef Nadientje het volgende:
[..]
Rende ik weg ookquote:Op woensdag 15 december 2004 11:45 schreef Nadientje het volgende:
man zegik had gister zo'n buikpijn echt nog nooit gehad... en toen mijn baas me iets aan het uitleggen was werd het helemaal zwart voor me ogen dus rende ik weg
en nu denken ze dat ik zwanger ben
zucht....
quote:
ja naar de plee he waar ik 5 minuten op de grond heb gelegen van de buikpijnquote:Op woensdag 15 december 2004 12:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Rende ik weg ook
In ieder geval goed dat je even naar de dokter gaat !
Wanneer heb je voor het laatst gepoept?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:05 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja naar de plee he waar ik 5 minuten op de grond heb gelegen van de buikpijnnu hoor ik net van een collega dat ze al 2 weken denken dat ik zwanger ben omdat ik zoveel buikpijn heb...
en... ben je hetquote:Op woensdag 15 december 2004 12:05 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja naar de plee he waar ik 5 minuten op de grond heb gelegen van de buikpijnnu hoor ik net van een collega dat ze al 2 weken denken dat ik zwanger ben omdat ik zoveel buikpijn heb...
vechten?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:29 schreef Bastard het volgende:
en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |