Hij miste de shift evenquote:Op woensdag 15 december 2004 18:02 schreef Inu het volgende:
:8je?
Ik ben op het moment het slappe nietszeggende, gezever gewoon ff helemaal zat.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Krijgen we nu ook een speech van jou waarom dit zo stom is en waarom je ermej stopt?
Je was er ook zo weinigquote:Op woensdag 15 december 2004 17:52 schreef FlowDesign het volgende:
Pfff... het niveau van de laatste paar topics is echt tot een dieptepunt gezakt zeg...
Al ben ik er wel dan zijn er maar zeer weinig posts de moeite waard om op te reageren...quote:
wat heeft dit voor toegevoegde waarde dan?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ben op het moment het slappe nietszeggende, gezever gewoon ff helemaal zat.
Sommigen onder ons posten om het posten, niet omdat ze iets leuks te melden hebben of omdat ze iets grappigs willen posten.
volgens mij had ik vandaag beter heel de dag kunnen gaan slapen of in het bos kunnen gaan wandelen ofzo...
* koken gaat
? dit is je eerste postquote:Op woensdag 15 december 2004 18:44 schreef NiPpY83 het volgende:
Het duurt ff voordat ik het doorheb hoe ik hier moest komen, Maar Nippy is er ook :>
Als je na gaat dat ik sinds vanmiddag al bezig was om hier te komen, vind ik het best lang.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Leg uit...Dan heb je toch niet lang gezocht?
Misschien wel voor ze zich kon registrerenquote:Op woensdag 15 december 2004 18:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Leg uit...Dan heb je toch niet lang gezocht?
Uhm tja ik ben nog wel een Hij, zover ik weet tenminstequote:Op woensdag 15 december 2004 19:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Misschien wel voor ze zich kon registreren
iets over verbeter de wereld, begin bij jezelf enzo...quote:Op woensdag 15 december 2004 18:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Al ben ik er wel dan zijn er maar zeer weinig posts de moeite waard om op te reageren...
Hmm, zoiets heb ik al eerder meegemaakt (he Bliebliequote:Op woensdag 15 december 2004 19:03 schreef NiPpY83 het volgende:
[..]
Uhm tja ik ben nog wel een Hij, zover ik weet tenminste
ennn, hoe kom je erbij dan om hier te registreren?quote:Op woensdag 15 december 2004 19:01 schreef NiPpY83 het volgende:
[..]
Als je na gaat dat ik sinds vanmiddag al bezig was om hier te komen, vind ik het best lang.
Het word hier wel heel erg serieus zo te zienquote:Op woensdag 15 december 2004 19:03 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
iets over verbeter de wereld, begin bij jezelf enzo...![]()
niet dat ik me persoonlijk aangevallen voel en dat ik me nu persoonlijk moet gaan verdedigen..
snap gewoon dat negatieve gedoe niet in een keer..
okeej, het is ooit leuker geweest, maaar dat kan je toch wel wat subtieler brengen dan?
en anders verspil je er toch niet zoveel tijd aan om het allemaal te gaan lezen?
Gheghe, Nou Enkele bekenden van mij zei dat ik ook maar eens hier moest gaan kijken, dat het wel gezellig is hier. En tja waarom ook niet, meeste mensen komen uit de omgeving, altijd gezelligquote:Op woensdag 15 december 2004 19:06 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ennn, hoe kom je erbij dan om hier te registreren?![]()
gewoon een geintereseerde vraag hoor, omdat je zegt dat je er al zolang mee bezig bent, geen negatief gedoe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |