quote:Op woensdag 15 december 2004 10:56 schreef Inu het volgende:
Nej, maar we hadden het net over andere onderwerpen zie TT
duidelijk in de ontkenningsfasequote:Op woensdag 15 december 2004 10:56 schreef Inu het volgende:
Nej, maar we hadden het net over andere onderwerpen zie TT
slaapwandelende mensen moet je toch niet wakker maken?quote:Op woensdag 15 december 2004 11:00 schreef Partygurl het volgende:
Vannacht toch iets meegemaakt.
Mijn mama was aan het gillen en om hulp aan het roepen
En mijn papa was al werken dus ik met een knuppel naar beneden, is ze aan het slaapwandelen/dromen. Kreeg dr bijna niet wakker
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:01 schreef Inu het volgende:
PG, heb jij ooit met iemand gekust die Tobi heet?
Nou dat moest wel want die was helemaal de weg kwijtquote:Op woensdag 15 december 2004 11:01 schreef Inu het volgende:
[..]
slaapwandelende mensen moet je toch niet wakker maken?
Tobi zei zaterdag in zn zatte bui dattiej ooit een meisje had gekust dat Linda heette en dat die bij het kanaal woonde en dat jij ook bij het kanaal woonde, dus dat jij dat misschien kon zijnquote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Tobi zei zaterdag in zn zatte bui dattiej ooit een meisje had gekust dat Linda heette en dat die bij het kanaal woonde en dat jij ook bij het kanaal woonde, dus dat jij dat misschien kon zijn
wel héél toevallig danquote:Op woensdag 15 december 2004 11:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Tobi zei zaterdag in zn zatte bui dattiej ooit een meisje had gekust dat Linda heette en dat die bij het kanaal woonde en dat jij ook bij het kanaal woonde, dus dat jij dat misschien kon zijn
Tobi is NaRRaToR he... Moeje vorige topic ff kijken, stond een foto van mquote:Op woensdag 15 december 2004 11:08 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Owjeejtje, duidelijk foto aub
![]()
woont trouwensn og een linda hier in de straat alleen dies indisch
nee nu doe je het weer he. jij of okke zei dat pg bij het kanaal woondequote:Op woensdag 15 december 2004 11:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |