quote:Op woensdag 15 december 2004 10:56 schreef Inu het volgende:
Nej, maar we hadden het net over andere onderwerpen zie TT
duidelijk in de ontkenningsfasequote:Op woensdag 15 december 2004 10:56 schreef Inu het volgende:
Nej, maar we hadden het net over andere onderwerpen zie TT
slaapwandelende mensen moet je toch niet wakker maken?quote:Op woensdag 15 december 2004 11:00 schreef Partygurl het volgende:
Vannacht toch iets meegemaakt.
Mijn mama was aan het gillen en om hulp aan het roepen
En mijn papa was al werken dus ik met een knuppel naar beneden, is ze aan het slaapwandelen/dromen. Kreeg dr bijna niet wakker
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:01 schreef Inu het volgende:
PG, heb jij ooit met iemand gekust die Tobi heet?
Nou dat moest wel want die was helemaal de weg kwijtquote:Op woensdag 15 december 2004 11:01 schreef Inu het volgende:
[..]
slaapwandelende mensen moet je toch niet wakker maken?
Tobi zei zaterdag in zn zatte bui dattiej ooit een meisje had gekust dat Linda heette en dat die bij het kanaal woonde en dat jij ook bij het kanaal woonde, dus dat jij dat misschien kon zijnquote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Tobi zei zaterdag in zn zatte bui dattiej ooit een meisje had gekust dat Linda heette en dat die bij het kanaal woonde en dat jij ook bij het kanaal woonde, dus dat jij dat misschien kon zijn
wel héél toevallig danquote:Op woensdag 15 december 2004 11:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Tobi zei zaterdag in zn zatte bui dattiej ooit een meisje had gekust dat Linda heette en dat die bij het kanaal woonde en dat jij ook bij het kanaal woonde, dus dat jij dat misschien kon zijn
Tobi is NaRRaToR he... Moeje vorige topic ff kijken, stond een foto van mquote:Op woensdag 15 december 2004 11:08 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Owjeejtje, duidelijk foto aub
![]()
woont trouwensn og een linda hier in de straat alleen dies indisch
nee nu doe je het weer he. jij of okke zei dat pg bij het kanaal woondequote:Op woensdag 15 december 2004 11:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan was het BB, want ik wist niet waar ze woonde tot jij het tegen me zeiquote:Op woensdag 15 december 2004 11:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee nu doe je het weer he. jij of okke zei dat pg bij het kanaal woonde
psssssst ... bij het kanaal!quote:Op woensdag 15 december 2004 11:15 schreef blieblie het volgende:
Ik heb echt really no fucking idea waar PG woont.
Dus don't blame me.
dan zal inu het wel fout hebben opgepakt. ik heb iets gezegd als: "als PG bij het kanaal woont dan kan het goed zijn dat het dezelfde Linda is als die ik bedoel"quote:Op woensdag 15 december 2004 11:15 schreef blieblie het volgende:
Ik heb echt really no fucking idea waar PG woont.
Dus don't blame me.
Geldrop is niet zo groot ... dus idie 100m waar het kanaal loopt, daar woont ze ergensquote:Op woensdag 15 december 2004 11:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kanaal loopt ook alleen maar van Eindhoven tot Helmond ofzo.
psssssst.... op de beneden beekloop!quote:Op woensdag 15 december 2004 11:18 schreef omegaproject het volgende:
[..]
psssssst ... bij het kanaal!
Je kan em uploadenquote:Op woensdag 15 december 2004 11:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan zal inu het wel fout hebben opgepakt. ik heb iets gezegd als: "als PG bij het kanaal woont dan kan het goed zijn dat het dezelfde Linda is als die ik bedoel"
ik ben er gisteren achter gekomen dat PG op de beneden beekloop woont. en dat ligt nou niet echt bij het kanaal.
ik had dus kaartje getekent, maar ik kan hier geen attachements doen bij de mail. stomme school proxy
Irritant he, die mensen die blijven ontkennenquote:Op woensdag 15 december 2004 11:20 schreef Inu het volgende:
Jonge, ik heb helemaal niks fout opgepakt....
Jij zei tegen mij (echt letterlijk gewoon); Ik heb misschien iets met PG gehad, want ik heb ooit iets met een Linda gehad en die woonde aan het kanaal en PG woont daar ook
Jah, tobi is errug vervelendquote:Op woensdag 15 december 2004 11:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Irritant he, die mensen die blijven ontkennen
dat mag ik hopen als ze auto moet rijden dat ze dan nuchter blijft. maar hoe de fuck kom ik er dan bij dat pg bij het kanaal woonde. dat wist ik toen nog niet. moet toch ergens vandaan komenquote:Op woensdag 15 december 2004 11:22 schreef blieblie het volgende:
Oh, Narra, Inu was 100% nuchter afgelopen zaterdag.
Dus die weet alles nog.
theforumisdownquote:Op woensdag 15 december 2004 11:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Picserver?... dj-narra.nl?... lycos?...
proxy blocked die allemaal. en ftp blocked hij ook voor dj-narra.nlquote:Op woensdag 15 december 2004 11:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Picserver?... dj-narra.nl?... lycos?...
Wel tegen mijquote:Op woensdag 15 december 2004 11:31 schreef omegaproject het volgende:
Ohw ... heej .. 704 is dicht
dan hoef ik vanaf heden niet meer liev te doen
nee dat is echt evilquote:Op woensdag 15 december 2004 11:39 schreef blieblie het volgende:
Ey je hoeft niet lief te doen he.
Does opnemen en posten.
Ben blijquote:Op woensdag 15 december 2004 11:43 schreef omegaproject het volgende:
[..]
ze wil niet eens live zingen
Ik heb ooit een meisje zo ver gekregen om te zingen en dan de mp3z naar me te sturenquote:Op woensdag 15 december 2004 11:43 schreef omegaproject het volgende:
[..]
ze wil niet eens live zingen
Studiegenootje hiero ...quote:Op woensdag 15 december 2004 11:44 schreef blieblie het volgende:
Wies Clint??
De lurkerquote:Op woensdag 15 december 2004 11:44 schreef blieblie het volgende:
Wies Clint??
In jouw positie zou ik ook alles bewaren wat ik ooit van een meisje gekregen hadquote:Op woensdag 15 december 2004 11:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb ooit een meisje zo ver gekregen om te zingen en dan de mp3z naar me te sturen.
Heb ik 6 jaar na dato nog steeds op mijn pc staan![]()
Ach sommige dingen zijn nostalgiequote:Op woensdag 15 december 2004 11:47 schreef omegaproject het volgende:
[..]
In jouw positie zou ik ook alles bewaren wat ik ooit van een meisje gekregen had
raakt je kamer/computer niet vol van
Ik heb sindsdien een nieuwe pc gekochtquote:Op woensdag 15 december 2004 11:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ach sommige dingen zijn nostalgie.
Keb ook alle foto's nog die ICQ mensen gestuurd hebben.
Ah .. het gaat eens iet over Flow's bijna trio met ....... en Clintquote:Op woensdag 15 december 2004 11:48 schreef Inu het volgende:
Nej, tis niej die uit Helmond omega.... tis MIJN klasgenootDas dus Utrecht
Maar we hebben de foto's nogquote:Op woensdag 15 december 2004 11:52 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ah .. het gaat eens iet over Flow's bijna trio met ....... en Clint
Ik ookquote:Op woensdag 15 december 2004 11:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb sindsdien een nieuwe pc gekocht
Jah, die kennen we alquote:Op woensdag 15 december 2004 12:01 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet maken ... wordt Flow boos ....
[sub] pssssst .
Nej...Hij heeft zich pas net geregistreerd...quote:Op woensdag 15 december 2004 12:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat zijn username Callas is hè...
Joh, anders trek je gewoon alles uit z'n verband.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:52 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ah .. het gaat eens iet over Flow's bijna trio met ....... en Clint
Ik heet Clint en mijn username is dan ook Clint (origineel he :p). Voor de rest groeten aan alle Eindhovenaren. Meer zinnigs heb ik niet. Al mijn creativiteit op in die paar zinnen. Zucht. Leven is zwaar.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat zijn username Callas is hè...
Laurens is jaloers dat ik het wel ooit met Bregje heb gedaan en hij niet, daar gaat het denk ik over...quote:Op woensdag 15 december 2004 12:05 schreef Partygurl het volgende:
WAAR GAAT T NOU WEER OVERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Der zijn ook andere mensenquote:Op woensdag 15 december 2004 12:05 schreef Clint het volgende:
[..]
Ik heet Clint en mijn username is dan ook Clint (origineel he :p). Voor de rest groeten aan alle Eindhovenaren. Meer zinnigs heb ik niet. Al mijn creativiteit op in die paar zinnen. Zucht. Leven is zwaar.
quote:Op woensdag 15 december 2004 12:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Joh, anders trek je gewoon alles uit z'n verband.
Het had niks met een trio te maken, ben je wel helemaal lekker?
Trouwens Lau, waarom kom je er toch steeds weer op terug? Het begint nu wel op te vallen....
En Bregje neukt iedereen begrijp ik uit t verhaalquote:Op woensdag 15 december 2004 12:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Laurens is jaloers dat ik het wel ooit met Bregje heb gedaan en hij niet, daar gaat het denk ik over...
Dat zaait wel weer verwarring hequote:Op woensdag 15 december 2004 12:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Laurens is jaloers dat ik het wel ooit met Bregje heb gedaan en hij niet, daar gaat het denk ik over...
Zullen we het ook bij der gaan proberen?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:09 schreef Partygurl het volgende:
[..]
En Bregje neukt iedereen begrijp ik uit t verhaal![]()
Welkomquote:Op woensdag 15 december 2004 12:05 schreef Clint het volgende:
[..]
Ik heet Clint en mijn username is dan ook Clint (origineel he :p). Voor de rest groeten aan alle Eindhovenaren. Meer zinnigs heb ik niet. Al mijn creativiteit op in die paar zinnen. Zucht. Leven is zwaar.
nee dank je..quote:Op woensdag 15 december 2004 12:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Zullen we het ook bij der gaan proberen?![]()
je weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 15 december 2004 12:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik denk niet dat iemand had verwacht dat ik het met jouw laatste ex zou doenquote:Op woensdag 15 december 2004 12:09 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat zaait wel weer verwarring he.
Dit een andere Bregje dan mijn ex
Alles doet ze .... voor 6 bierquote:Op woensdag 15 december 2004 12:09 schreef Partygurl het volgende:
[..]
En Bregje neukt iedereen begrijp ik uit t verhaal![]()
Jup...dat krijg je bij klasgenoten hequote:Op woensdag 15 december 2004 12:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Welkom.
Jij ook dadelijk tentamen?
Does nie zoquote:Op woensdag 15 december 2004 12:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik denk niet dat iemand had verwacht dat ik het met jouw laatste ex zou doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |