Ach er komt vast een nieuw topic.quote:Op woensdag 15 december 2004 03:20 schreef zoalshetis het volgende:
ik ga lekker slapen in de wetenschap dat dit topic morgen dicht is en kasta zijn woorden van kritiek, die hij niet in zijn eigen topic (het is dat ik geen stont aan mijn lul wil...) kwijt kon omdat hij een lulletje is, hier kon bezigen. way to go fijne gozer. slaap zacht.
Vannacht nog?quote:
Zei je vorige keer ook en dat eindigde met een excuustopic vanwege je bedreiging, remember?quote:Op woensdag 15 december 2004 03:22 schreef zoalshetis het volgende:
ok heb geduld.
Sad asswipe...quote:Op woensdag 15 december 2004 03:20 schreef zoalshetis het volgende:
ik ga lekker slapen in de wetenschap dat dit topic morgen dicht is en kasta zijn woorden van kritiek, die hij niet in zijn eigen topic (het is dat ik geen stont aan mijn lul wil...) kwijt kon omdat hij een lulletje is, hier kon bezigen. way to go fijne gozer. slaap zacht.
nog een ding dat was je redding gek. geen doodsbedreiging trouwens, door het hele topic niet. ook deze niet.quote:Op woensdag 15 december 2004 03:23 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Zei je vorige keer ook en dat eindigde met een excuustopic vanwege je bedreiging, remember?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |