dat is normaal gesproken zo (GESPROKEN!)quote:Op woensdag 15 december 2004 13:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Iemand met een PR functie is nooit oppervlakkig, de essentie van een goede communicatie ligt hem zowel in de vorm als de inhoud van de tekst.
je mag je dan nog wel toegang verschaffen tot de admin gedeeltes, dat wil nog niet zeggen dat je ook met ze in de jury zitquote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 13:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat is normaal gesproken zo (GESPROKEN!)
maar bij tekst alleen gaat het hoofdzakelijk om de inhoud. dat je deze verpakt met wat grappen oid. dat is mooi en kan je extra credit opleveren. maar iets simpels als een hoofdletter, daar zie ik het nut niet van, aangezien dit alles op nogal informele basis gecommuniceerd wordt
quote:Dat is normaal gesproken zo (gesproken!).
Maar bij tekst an sich gaat het hoofdzakelijk om de context. Dat je deze bijvoorbeeld deze verpakt met wat grappen zou een pré zijn. Dat spreekt het publiek aan en zorgt voor extra credit opleveren. Maar iets simpels als een hoofdletter, daar zie ik het nut niet van in, aangezien de communicatie mijns inziens plaatsvindt op een oppervlakkig niveau.
nou kijk bravo, jij ook weer een pluim in je reet.quote:
Verklaar je nader.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
hetgeen naar mijns inziens niet thuishoort op een forum.
Ik wilde alleen zeggen dat hij teveel z'n best doet.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
and it's not quite hip
but in his own mind...
the offspring toch?
forumgedeelte ONZ zie ik als informele speeltuin voor de users. met een paar beheerders die opletten of er geen vieze oude mannetjes samen met de onschuldige usertjes de zandbak induiken.quote:
ik snap je wel hoorquote:Op woensdag 15 december 2004 13:19 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik wilde alleen zeggen dat hij teveel z'n best doet.
In het Engels, dat wel..
Het is voor mij nochthans erg gebruikelijk om fatsoenlijk taalgebruik na te streven zowel in de gebruikelijke communicatie als mede op een forum.quote:
Kan je dat dan?quote:Op woensdag 15 december 2004 13:21 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het is voor mij nochthans erg gebruikelijk om fatsoenlijk taalgebruik na te streven zowel in de gebruikelijke communicatie als mede op een forum.
Mogelijk zou mijn communicatie achtergrond een enigzins bepalende factor kunnen zijn in dit geheel.
Maar als ik snel, duidelijk en foutloos een tekst op fok kan formuleren, waarom kan een ander dat dan niet?.
lang antwoord: ik ben van mening dat de door mij geschreven tekst duidelijk leesbaar is/was, mocht dit niet zo zijn, en ook niet zo bedoelt zijn van mijn kant uit; dan mijn verontschuldigingen hiervoor, maar..quote:Op woensdag 15 december 2004 13:21 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het is voor mij nochthans erg gebruikelijk om fatsoenlijk taalgebruik na te streven zowel in de gebruikelijke communicatie als mede op een forum.
Mogelijk zou mijn communicatie achtergrond een enigzins bepalende factor kunnen zijn in dit geheel.
Maar als ik snel, duidelijk en foutloos een tekst op fok kan formuleren, waarom kan een ander dat dan niet?.
Op het typen of uitspreken van die zin zou een nekschot moeten staan.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:24 schreef petre86 het volgende:
kort antwoord: ik ben dyslectisch (wat niet wil zeggen dat ik niet probeer foutloos te typen )
Alsmede, communicatie-achtergrond, yadayadayada...quote:Op woensdag 15 december 2004 13:21 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het is bijkans net zo erg als een aandachtstekortstoornis,quote:Op woensdag 15 december 2004 13:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op het typen of uitspreken van die zin zou een nekschot moeten staan.
Leesbaarheid zegt niks, het gros van jong nederland kan dit ook probleemloos lezen:quote:Op woensdag 15 december 2004 13:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
lang antwoord: ik ben van mening dat de door mij geschreven tekst duidelijk leesbaar is/was, mocht dit niet zo zijn, en ook niet zo bedoelt zijn van mijn kant uit; dan mijn verontschuldigingen hiervoor, maar..
kort antwoord: ik ben dyslectisch (wat niet wil zeggen dat ik niet probeer foutloos te typen )
Word yo!quote:Op woensdag 15 december 2004 13:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Leesbaarheid zegt niks, het gros van jong nederland kan dit ook probleemloos lezen:
U's my beebie 4 ev'r, Erik is da lekkerstúh.
Ik begrijp wat er staat, het is leesbaar anders zou ik het niet begrijpen en toch... toch had ik liever terminale oogkanker als ik zoiets lees.
pardon?quote:Op woensdag 15 december 2004 13:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op het typen of uitspreken van die zin zou een nekschot moeten staan.
Je hebt de inhoud niet om als mod te fungerenquote:Op woensdag 15 december 2004 13:27 schreef petre86 het volgende:
verder beschouw ik het immer nog als zwaktebod, dat je het over de vorm hebt ipv. de inhoud.
en daarmee ook de discussie weg wil halen bij het oorspronkelijke onderwerp.
en dat is vergelijkbaar met mijn taalgebruik?quote:Op woensdag 15 december 2004 13:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Leesbaarheid zegt niks, het gros van jong nederland kan dit ook probleemloos lezen:
U's my beebie 4 ev'r, Erik is da lekkerstúh.
Ik begrijp wat er staat, het is leesbaar anders zou ik het niet begrijpen en toch... toch had ik liever terminale oogkanker als ik zoiets lees.
Dyslectie is een excuus om ongemotiveerd en zonder moeite op je toetsenbord te rammen, en als er dan kritiek is kun je terugvallen op je excuus-aandoening.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
pardon?
ik licht desgevraagd mijn reactie toe jegens Xebro, en dyslectie is een erkende beperking.
Voor grote lappen tekst:quote:wellicht begrijpen dan sommige mensen beter dat er wel eens een spel- of grammaticafout tussendoor kan glippen
vandaar de editquote:Op woensdag 15 december 2004 13:32 schreef Tiemie het volgende:
[..]psst, zij moet ook op jou stemmen.
idd, hoog tijd om wat te gaan etenquote:Op woensdag 15 december 2004 13:31 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Je hebt de inhoud niet om als mod te fungeren
Ja, Iron Maiden is inderdaad kut, maar ik mag niet in MUZ modden.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:33 schreef R2cksson het volgende:
Is dit kuttopic nou nog niet dicht?
IRON MAIDEN OP BOSPOP!
beste stuurlui staan aan wal enzoquote:Op woensdag 15 december 2004 13:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dyslectie is een excuus om ongemotiveerd en zonder moeite op je toetsenbord te rammen, en als er dan kritiek is kun je terugvallen op je excuus-aandoening.
[..]
Voor grote lappen tekst:Word -> spellingscontrole.
Voor simpele reacties:Hoofdletters. Leestekens. Correcte zinsopbouw.
Of wil je me nu gaan vertellen dat als je een dyslect bent je ook niet weet hoe die dingen werken?
yvonne, je leest vast mee, ik neem aan dat het nu helemaal duidelijk is?quote:Op woensdag 15 december 2004 13:35 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja, Iron Maiden is inderdaad kut, maar ik mag niet in MUZ modden..
Owww, dé Iron Maiden.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:36 schreef R2cksson het volgende:
[..]
yvonne, je leest vast mee, ik neem aan dat het nu helemaal duidelijk is?
Wát een foei-le-lij-ke avatar,quote:Op woensdag 15 december 2004 13:36 schreef R2cksson het volgende:
[..]
En dyslecten tuffen rond in hun bootje, rammen de kade en als ik er dan iets van zeg dan moet ik m'n bek houden...quote:Op woensdag 15 december 2004 13:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
beste stuurlui staan aan wal enzo![]()
Kutnewbie.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:38 schreef bolivian het volgende:
[..]
Wát een foei-le-lij-ke avatar,.
Met amateurs in het water is dat vaak wel de beste en meest veilige plek.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
beste stuurlui staan aan wal enzo![]()
Ik zag hetquote:Op woensdag 15 december 2004 13:36 schreef R2cksson het volgende:
[..]
nee hoor opbouwende kritiek is altijd welkom hoor, maar moet je wel weten wat er speelt..quote:Op woensdag 15 december 2004 13:39 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En dyslecten tuffen rond in hun bootje, rammen de kade en als ik er dan iets van zeg dan moet ik m'n bek houden...
te laatquote:Op woensdag 15 december 2004 13:38 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Owww, dé Iron Maiden.
Die is natuurlijk niet kut. Ik dacht die andere, jeweetwel.
Welk nummer, wie zingt het en van welk album?quote:Op woensdag 15 december 2004 13:45 schreef boebiedoe het volgende:
*Iron Maiden draait*
quote:Op woensdag 15 december 2004 13:45 schreef boebiedoe het volgende:
*Iron Maiden draait*
Oja, je hebt mijn iPodquote:Op woensdag 15 december 2004 13:45 schreef boebiedoe het volgende:
*Iron Maiden draait*
Boeit dat?quote:Op woensdag 15 december 2004 13:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welk nummer, wie zingt het en van welk album?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |