Klopt, maar daar stopte ik mee na een invasie van een aantal users.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je postte anders maar wat graag mee in de NB
Ik kan met iedereen wel overwegquote:Op woensdag 15 december 2004 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Allemaal oude mannen met bierbuiken,
doei!
Gelul, ik heb je er tot de laatste dag zien postenquote:Op woensdag 15 december 2004 00:48 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Klopt, maar daar stopte ik mee na een invasie van een aantal users.
heeeeeeeeeeeeeeeej ik ben er al. stuk of wat post terugquote:Op woensdag 15 december 2004 00:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Nja, dat ben ik gewend in de SC
Aangezien niet de standaard groep hier zit, is het enigzins wel te begrijpen.
Maar ja, wat niet is kan nog komen
ey wil je ook te gekke smileys?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:48 schreef RebelseNijntje het volgende:
[..]
Ik kan met iedereen wel overweg![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
doei!
Dat klopt, dat kwam omdat ik daarvoor eerder graag in die reeks postte en dat een aantal users zichzelf zo belangrijk vonden dat ze ervoor zorgde dat die reeks gesloten werd. vind ik nog steeds spijtig, een ban voor [betreffende users] was een veel betere optie geweest.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gelul, ik heb je er tot de laatste dag zien posten
Dat klinkt heel eng,quote:Op woensdag 15 december 2004 00:48 schreef RebelseNijntje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2004 00:50 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ey wil je ook te gekke smileys?druk dan Alt F4
k zou t veel beter vinden als je op de overweg bleef staan wachten op de treinquote:Op woensdag 15 december 2004 00:48 schreef RebelseNijntje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2004 00:50 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ey wil je ook te gekke smileys?druk dan Alt F4
*doodsverwensing*quote:Op woensdag 15 december 2004 00:51 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
k zou t veel beter vinden als je op de overweg bleef staan wachten op de trein
quote:Op woensdag 15 december 2004 00:51 schreef RebelseNijntje het volgende:
[..]
ik was net op een andere pagina
aanstelsterquote:Op woensdag 15 december 2004 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
doei!
www.breakout.nl/forumquote:Op woensdag 15 december 2004 00:51 schreef RebelseNijntje het volgende:
[..]
ik was net op een andere pagina
Nee een weerspiegeling van je zelf, dat is juist goedquote:Op woensdag 15 december 2004 00:51 schreef RebelseNijntje het volgende:
Me icoon is lelijk ik ga een andere maken
spook?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Dan word het nog druk bij die overweg als ik dit allemaal lees,alt f4 joke`s enzo
Scherpquote:Op woensdag 15 december 2004 00:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee een weerspiegeling van je zelf, dat is juist goed
Je bent zelf ook lelijk, daar kun je veel beter wat aan doen.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:51 schreef RebelseNijntje het volgende:
Me icoon is lelijk ik ga een andere maken
Denk om je stemmen he`quote:Op woensdag 15 december 2004 00:53 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Je bent zelf ook lelijk, daar kun je veel beter wat aan doen.
Gelul, als de betreffende users de NB hadden willen sluiten dan hadden de betreffende users in de NB aan het klooien gegaan.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:50 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Dat klopt, dat kwam omdat ik daarvoor eerder graag in die reeks postte en dat een aantal users zichzelf zo belangrijk vonden dat ze ervoor zorgde dat die reeks gesloten werd. vind ik nog steeds spijtig, een ban voor [betreffende users] was een veel betere optie geweest.
achja, gebeurt is gebeurt...
whehehe wtje, jij mag geen bier drinkenquote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 00:54 schreef Björk het volgende:
[..]
of zat hij het in een "geil" gesprek op de tmf chat!![]()
"ik trek men shirtje omhoog"quote:Op woensdag 15 december 2004 00:54 schreef Björk het volgende:
[..]
of zat hij het in een "geil" gesprek op de tmf chat!![]()
Dat klopt, maar dat kwam door de historie van de reeks. het is altijd al een vage reeks geweest, maar het was er altijd wel gezellig...quote:Op woensdag 15 december 2004 00:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
de crew pakte het aan om de NB te sluiten omdat die al een tijd een doorn in hun oog was
Trustenquote:Op woensdag 15 december 2004 00:55 schreef mother-mother het volgende:
ik ga "lekker" slapen doeiiiiii truste allemaal![]()
op mij en boebiedoe.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:56 schreef RebelseNijntje het volgende:
op wat kun je stemmen
opquote:Op woensdag 15 december 2004 00:56 schreef RebelseNijntje het volgende:
op wat kun je stemmen
Hij mag geen breezer drinkenquote:Op woensdag 15 december 2004 00:57 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
op
breezer appel
OF
breezer aarbei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |