quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:30 schreef Zhenar het volgende:
Ludo/Bowien/Stefano.
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 01:15 schreef Dizer het volgende:
Nog steeds blijf ik bij, dat de beste verhaallijn de gene is met Linda en Erik in Venuzuela met de drugssmokkel en dat Linda vast zat
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die verhaallijn van Sylvia was gewoon de mooiste..
correctie: één-na-mooistequote:Op woensdag 15 december 2004 17:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
je bent 'n schatje... maar dat wist je alquote:Op woensdag 15 december 2004 18:15 schreef Wup het volgende:
voor babetje:
GTST 1997, Linda in Thailand part II
[ niet superboeiend gedeelte, maar omdat Beppie van Wijk hier nog mee mag doen...]
is oke,quote:Op woensdag 15 december 2004 18:22 schreef babette21 het volgende:
je bent 'n schatje... maar dat wist je al
kan alleen niet kijken hier op 't werk [geen geluid]
kan ie t/m 't weekend online blijven staan?!?!?
hoeveel delen heb je eigenlijk?!?
wow... [je hebt m'n dag zojuist weer 'n beetje goed gemaakt]quote:Op woensdag 15 december 2004 18:25 schreef Wup het volgende:
6 delen
Ik weet dat je (bijna) nooit is ShowChat komt dus ik zeg het hier maar even: Chris Zegers morgenochtend bij 'Stenders vroeg op YorinFM om 6-9uur.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
wow... [je hebt m'n dag zojuist weer 'n beetje goed gemaakt]
auwquote:Op donderdag 16 december 2004 11:03 schreef BVO het volgende:
Schop.
In mijn ogen ook...quote:Op woensdag 15 december 2004 17:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Linda en de coko-smokkelquote:Op maandag 20 december 2004 12:49 schreef BVO het volgende:
Vanavond de uitslag!
Het is nog erg spannend, dus breng zeker nog even je stem uit!
De deceptie is blijkbaar zo groot dat niemand reageert.......quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:45 schreef BVO het volgende:
And the winner is........
[afbeelding]
Ludo wil Bowien, met wie hij zelf ook een verhouding heeft gehad, bij Stefano weg hebben en gaat hierin erg ver. Als Bowien en Stefano uiteindelijk achter Ludo's rug om trouwen, krijgt dat noodlottige gevolgen. In Finland stort Bowien van een ravijn, terwijl Ludo toekijkt...
Drie hoeraatjes voor Bowien! (en Ludo en Stefano natuurlijk, red.).
Hoera!! Hoera!
! Hoera!
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |