Omdat AZ niet meer hoefde, net als PSV in Griekenland en Feyenoord in Basel.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat was in Nederland, net als Auxerre!![]()
AZ verliest ook van Grazer AK![]()
Ik moet steeds weer aan die volleybal actie van Stanley denkenquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Auxerre
Wat ik daar van moet denken. Het wordt nog spannend in die twee wedstrijden.
of Menzo die de bal in eigen goal stomptquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:02 schreef StarGazer het volgende:
En ik moet weer denken aan drama Veldman tijdens Ajax - Auxerre 96-97
Bron = Het Parool.quote:Ajax loot AJ Auxerre
AMSTERDAM - Ronald Koeman heeft vrijdag redelijk positief gereageerd op de loting van Ajax in de UEFA-beker. De Amsterdammers stuiten in de derde ronde van het toernooi op het Franse AJ Auxerre.
''Ik ben in ieder geval blij dat we de Spaanse clubs ontlopen'', aldus Koeman. ''Wij komen uit de Champions League, dus ik denk dat zij het minder prettig vinden om tegen ons te spelen dan andersom.''
De coach stipte ook de kwaliteiten van de ploeg aan. ''Zij hebben in de uitwedstrijd tegen Glasgow Rangers met 2-0 gewonnen, het is dus absoluut geen slechte ploeg. Het Franse voetbal zit de laatste jaren in de lift. In de UEFA Cup liggen de ploegen dicht bij elkaar, ik zie geen uitgesproken favoriet.''
Toch vond Koeman dat Ajax gezien zijn status moet winnen. ''Auxerre is niet van het kaliber Bayern München of Juventus, waar we in de Champions League tegen hebben gespeeld. Maar ze zijn natuurlijk wel veel sterker dan Maccabi Tel Aviv. Ik zie tegen deze ploeg wel kansen voor ons, ook omdat wij zijn afgevallen in de Champions League.''
Auxerre kwam dit seizoen al uit tegen een Nederlandse ploeg in de UEFA-beker. In Alkmaar verloor het elftal van Bonaventura Kalou (ex-Feyenoord) met 2-0. ''Dat is een voordeel. We hebben die wedstrijd gezien, dus we weten vrij veel van ze.' (ANP)
nou nou, dat valt ook wel mee hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:33 schreef mitt het volgende:
vervelende loting
zeker Ajax op dit niveau
idd, vorig jaar stroomde PSV in bij de 3e ronde, eerst Perugia gepakt, toen Auxerre en toen in de kwartfinale uitgeschakeld door Newcastlequote:Op vrijdag 17 december 2004 15:53 schreef VoreG het volgende:
De vervolg loting is erg gunstig. Wat is er na die loting? Kwartfinale al?
Wat levert het PSV op als ze er in de volgende ronde afgaan? Want dat gaat natuurlijk gebeuren.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
c) UEFA cup winst, levert in totaal 1,6 miljoen euro op
Ik zie PSV wel winnen van Monaco hoor. Maar ik geloof dat iedere gewonnen wedstrijd in de CL groepsronde 600.000 euro opleverde en een gelijkspel de helft. Dat is dus al 2,1 miljoen euro met de wedstrijden van de 1e ronde. Ik meen dat PSV voor plaatsing van de 1e ronde 2 miljoen heeft gevangen en voor de 2e ronde 4 miljoen. Daar komen nog tv-gelden bij (die raam ik op 4 miljoen euro). Mocht PSV de kwartfinale bereiken, dan komt daar nog iets van 3 miljoen bij geloof ik?quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wat levert het PSV op als ze er in de volgende ronde afgaan? Want dat gaat natuurlijk gebeuren.
Ik dacht dat winst 3 ton was en gelijkspel 1 tonquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie PSV wel winnen van Monaco hoor. Maar ik geloof dat iedere gewonnen wedstrijd in de CL groepsronde 600.000 euro opleverde en een gelijkspel de helft. Dat is dus al 2,1 miljoen euro met de wedstrijden van de 1e ronde. Ik meen dat PSV voor plaatsing van de 1e ronde 2 miljoen heeft gevangen en voor de 2e ronde 4 miljoen. Daar komen nog tv-gelden bij (die raam ik op 4 miljoen euro). Mocht PSV de kwartfinale bereiken, dan komt daar nog iets van 3 miljoen bij geloof ik?
Dat zou het totaal op 15,1 miljoen euro komen![]()
Nee hoor, per winst in de groepsronde krijgt een club 1 miljoen zwitserse franken, dat is het equivalent van 600.000 euro heb ik met de huidige koersen uitgerekendquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik dacht dat winst 3 ton was en gelijkspel 1 ton
1992/1993quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
of Menzo die de bal in eigen goal stompt
Welk jaar was dat ook alweer?![]()
Dat dachten we ook van Kopenhagen en Club Bruggequote:Op vrijdag 17 december 2004 18:30 schreef zjroentje het volgende:
Nou, deze twee ronden moeten gewoon te overleven zijn.
En Lausanne, blabla ....quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:32 schreef Leshy het volgende:
[..]
Dat dachten we ook van Kopenhagen en Club Brugge
Ik wil eerst zien dat we eens wat beter gaan spelen, alhoewel de wedstrijd tegen Bayern wel hoop bood. De defensie rammelt nog behoorlijk hier en daar - Ajax is gewoonweg niet op het punt waar je kunt zeggen dat Auxerre een zekerheidje is.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:35 schreef zjroentje het volgende:
Oude koeien zijn allemaal leuk, maar een kwartfinale is gewoone een erg reeele mogelijkheid.
Neequote:Op vrijdag 17 december 2004 18:43 schreef Leshy het volgende:
[..]
Als Charisteas komt, mag hij dan trouwens mee spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |