Voor wat het waard is...quote:ARENA WORDT UITGEBREID
door Gijsbert Termaat en Tjerk de Vries
AMSTERDAM, vrijdag
De Amsterdam ArenA wordt groter. Het stadion krijgt er volgend jaar een paar duizend vierkante meter oppervlakte bij. Daarnaast zal er worden geïnvesteerd om het stadion meer een Ajax-uitstraling te geven.
Met name het hoofdgebouw van het stadion in Zuidoost wordt fors uitgebreid en zal aangepast worden aan de huidige wensen van gebruikers. De multifunctionele accommodatie zal daarvoor verder worden gemoderniseerd. Onder meer congressen kunnen daardoor straks in het stadion worden gehouden.
„We gaan een kwaliteitsslag maken”, zegt ArenA-directeur Henk Markerink. „We investeren tussen de 10 en 15 miljoen euro in deze uitbreiding en opknapbeurt.”
Eerder kondigde de ArenA al aan om het stadion van roltrappen te voorzien. Deze operatie wordt al in februari opgestart en zal in april worden afgerond.
Tijdens alle grote werkzaamheden zal het publiek vrijwel geen hinder ondervinden.
quote:Daarnaast zal er worden geïnvesteerd om het stadion meer een Ajax-uitstraling te geven.
ja in de winterstop right?quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:07 schreef ChAoZ het volgende:
Rood witte stoeltjes zouden er geloof ik oa komen
ja, maar het is in eerste instantie maar een deel van het stadion.quote:
Echt weer Amsterdamse arrogentie, daarom mag ik jullie clubje nietquote:Op donderdag 16 december 2004 23:09 schreef VoreG het volgende:
Benfica Schalke en Sevilla zie ik als sterkste dus dat wordt een matige 6-0 overwinning
Sochoux en Steauauauauauaua rollen we met 10-0 op
Dus dat betekent dat er straks een deel grijs, geel, blauw, groen, rood en wit is???????????????quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, maar het is in eerste instantie maar een deel van het stadion.
Het zegt meer over jou dat jij DAT serieus neemt!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:26 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Echt weer Amsterdamse arrogentie, daarom mag ik jullie clubje niet![]()
Jammer dat het niet doorgegaan isquote:16/12/2004 - Koeman dacht twee keer aan opstappen
(Van onze verslaggever RvN)
Ronald Koeman was donderdagavond te gast bij Barend en Van Dorp. Op twee mogelijke aankopen ging hij kort in. Hij ziet, net als de rest van het technisch apparaat, in de Griek Charisteas een duidelijke versterking ten opzichte van de huidige spelers, de Griek is een spits die er direct kan staan. Ronald Koeman wilde niet aangeven hoe concreet de interesse voor de Argentijnse middenvelder Gonzalez is. Een beetje mysterieus gaf hij aan dat de Argentijn een van de kandidaten is voor de positie op het middenveld.
De Ajax coach keek uitgebreid terug op de afgelopen periode. Hij gaf aan dat er twee situaties waren geweest waarbij hij dacht aan aftreden. Na de nederlaag tegen Maccabi Tel Aviv zag hij het even niet meer zitten. Na een goed glas wijn met de technische staf waarbij veel woorden gevallen zijn, besloot hij tegen Willem II verder te gaan met spelers die er altijd 100% voor gaan. Indien dat geen succes had opgeleverd tegen Willem II had hij weinig andere oplossingen gezien dan opstappen, zo liet hij weten. De andere situatie was het ontsporen van de situatie met Van Gaal. Hoewel hij aanvankelijk goed bevriend was met de voormalig directeur waren de meningsverschillen over het beleid overduidelijk. Uiteindelijk moest het bestuur tussen Koeman en Van Gaal kiezen, zo maakte hij duidelijk, al wilde hij dat niet in zoveel woorden zeggen.
Tjaquote:17/12/2004 - AT5: Trabelsi maakt seizoen af bij Ajax
(Van onze verslaggever RvN)
De zaakwaarnemer van Hatem Trabelsi heeft tegenover de Amsterdamse tv-zender AT5 laten weten dat zijn pupil zeker het seizoen afmaakt in Amsterdam. Het feit dat Ajax de volgende ronde van de UEFA Cup heeft bereikt en dus ook na de winter Europees speelt zou aan die beslisisng hebben bijgedragen.
Zal ook te maken hebben met dat hij van de zomer op kosten van RTL heeft zitten miepen bij Villa BVDquote:Op vrijdag 17 december 2004 02:23 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Koeman was weer geen cent waard, in die talkshow.
Ze spaarden 'm uit fatsoen en ik vermoed Ajax-sympathieen. Wat houdt die man zich verbaal slecht staande zeg. Die man is een lopende conversation-killer. Maar over zelfkennis beschikt ie wel, want hij zal wel denken. Ik moet niet teveel praten, want ze maken gehakt van me als ik er weer eens wat standaard onzin uitgooi.
Is de loting mischien ergens live op internet te volgen?quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:18 schreef JaWi het volgende:
Die stoeltjes komen in de vorm van een groot ajax logo. Zal best leuk staan, echter in een leeg stadion.
Verder nog wat nieuwtjes:
[..]
Jammer dat het niet doorgegaan is.
[..]
Tja.
En om 13.45 natuurlijk de loting.
Als het goed is kan dat weer via de eurosport-website.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:23 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Is de loting mischien ergens live op internet te volgen?
quote:Last 32 await UEFA Cup draw
Friday, 17 December 2004
The draw for the UEFA Cup Round of 32 takes place today at 13.45 at UEFA's headquarters in Nyon Switzerland. The format is now two-legged knockout games with the first legs to be played on the 16/17 February and the second legs on the 24 February. Final dates, kick-off times and venues to be communicated by 10 January.
Draw format
Eight third-placed clubs from the UEFA Champions League join the competition, and will face the second-placed teams from the UEFA Cup groups. The group winners will be drawn against teams that finished in third. Group winners and group runners-up shall play the return-leg match at home and clubs from the same association must not be drawn against each other.
Round of 16
There will also be a draw for the round of 16, following at 14.15 today. At this stage of the competition, no teams are seeded. Match dates are set for 10 and 16/17 March and final dates, venues and kick-off times will be confirmed on 28 February.
Group winners
Feyenoord, Athletic Club Bilbao, FC Dnipro Dnipropetrovsk, Newcastle United FC, Middlesbrough FC, AZ Alkmaar, VfB Stuttgart, LOSC Lille Métropole.
Second-placed sides
FC Schalke 04, FC Steaua Bucuresti, Real Zaragoza, FC Sochaux-Montbéliard, Villarreal CF, AJ Auxerre, SL Benfica, Sevilla FC.
Third-placed sides
FC Basel 1893, Parma FC, FK Austria Wien, Sporting Clube de Portugal, FK Partizan, Grazer AK, SC Heerenveen, TSV Alemannia Aachen.
Qualifiers from Champions League
AFC Ajax, FC Dynamo Kyiv, FC Shakhtar Donetsk, Fenerbahçe SK, Olympiacos CFP, Panathinaikos FC, PFC CSKA Moskva, Valencia CF.
Einde oefeningquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:27 schreef Aeroxie het volgende:
PSV moet tegen Monaco btw.
Er zitten me wel een paar leuke potten bij zeg!!!!quote:
Dat mag je in het psv topic bespreken.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Er zitten me wel een paar leuke potten bij zeg!!!!
En hoezo einde oefening?
Het is een wedstrijd op zich, dat Monaco Deportivo heeft vernederd zegt wat mij betreft niks!
Ben 't deels met je eens, maar dat laatste zinnetje niet zo. Ze hebben Depor nu tot twee keer toe vernederd, dus je kunt toch wel zeggen dat ze aardig wat in huis hebben.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Er zitten me wel een paar leuke potten bij zeg!!!!
En hoezo einde oefening?
Het is een wedstrijd op zich, dat Monaco Deportivo heeft vernederd zegt wat mij betreft niks!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat mag je in het psv topic bespreken.
Laten we iig hopen dat Saviola het op z'n heupen krijgt.
Ik ga hier misschien wel eens op in in het PSV topic.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ben 't deels met je eens, maar dat laatste zinnetje niet zo. Ze hebben Depor nu tot twee keer toe vernederd, dus je kunt toch wel zeggen dat ze aardig wat in huis hebben.
Dan gaat het nog druk worden dit jaarquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:48 schreef Robar het volgende:
ben nog steeds voor ajax hoor, maar ik gun iedere Nederlandse club succes in Europa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |